0
powrót
 

diskuze k tématu: Češi kupovali nejvíc ojetiny z ciziny

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.01.2007 15:46, :-)
Však to se dalo čekat, časem až se trh nasytí, tak ty čísla samy pozvolně klesnou. Jinak s tím průměrným věkem to nebude tak žhavé. Jedna věc je co všecko je zaregistrované, druhá věc co doopravdy jezdí. Navíc ty 20 leté auta jezdí jen občas a kousek. Takže reálný vozový park co je k vidění na cestě rozhodně průměr 14 let nedosahuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.01.2007 16:09, RE: :-)
Ráďa napisał:
Však to se dalo čekat, časem až se trh nasytí, tak ty čísla samy pozvolně klesnou. Jinak s tím průměrným věkem to nebude tak žhavé. Jedna věc je co všecko je zaregistrované, druhá věc co doopravdy jezdí. Navíc ty 20 leté auta jezdí jen občas a kousek. Takže reálný vozový park co je k vidění na cestě rozhodně průměr 14 let nedosahuje.
Oficiální dovozci nových aut prostě musí uznat, že když vylezu ze 20 let starýho ritintin Trabanta, tak si hned nemůžu koupit novou nadupanou káru. Dyť bych se zabil... Tak si koupím (například) 10 let starou ojetinu, s ABS, airbagama, klimou, s emisema Euro 2. Skočit rovnou do novýho, to by srdíčko nemuselo vydržet.... Prostě postupně...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.01.2007 18:02, rozlišuj!
Už mě snad ani nebaví číst žehrání dovozců automobilů (rozuměj nových), že se k nám dováží samý ojetiny. Nejde o nic jinýho než o jejich lobby. Jestli si mám vybrat mezi např. 3 roky starým subaru legacy a novým renaultem clio za stejnou cenu, vždycky zvolím ojetinu, ať se třeba dovozci pos.... Radši koupím mírně ojeté auto vyšší třídy než nový podprůměr... bezpečnost, výbava, výkon, spolehlivost - tohle mi za tu ušlou dvouletou záruku fakt stojí. A jak už psal Pepe, radši ať si někdo doveze 10 let starou toyotu než aby tu jezdil ve 20 let starý škodovce!! howgh
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.01.2007 18:05, 14 let
jeslti něco zvyšuje a udržuje vysoký průměr stáří aut unás, tak to není neomezený dovoz, ale právě neuvěřitelný množství aut socialistické výroby...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 09.01.2007 22:17, RE: 14 let
pecka napisał:
jeslti něco zvyšuje a udržuje vysoký průměr stáří aut unás, tak to není neomezený dovoz, ale právě neuvěřitelný množství aut socialistické výroby...
Hodně by vyřešila ekologická daň. Máš dvoutakt a smrdíš? Tak si zacvakej, nebo jezdi na kole. (viď Polo?).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 08:13, Stáří a stav
Jednak si myslím, že ze 2 stejně starých aut je lépe postaráno o německé, rakouské, švýcarské bnebo holandské. Sám mám auto dovezené z SRN a se stejnými vozy provozovanými u nás se to nedá srovnat. Takže dovoz je výhodný z důvodu vyšší kvality ojetin. Za druhé, co vlastním motorové vozidlo, tak je každoročně průměr kolem 13-14 let, ale já první auto kupoval už před 7-mi lety, kdy jsme byli lehce za 1/2 80. let. Nyní po odečtení 14 let se dostáváme k roku 1993, a to už se vyráběly většinou vozy se řízeným vstřikováním a katalyzátorem, takže se dá říci, že se situace zlepšuje. A za 3. při jízdě po městě ráno do práce do nějakých 5-ti km je naprosto lhostejné, jestli tam kat je nebo ne, protože do ohřátí na 600-800°C stejně nefunguje, takže katalyzátorem se mohou ohánět jen ti, co jezdí do práce daleko nebo jezdí celý den a motor nevystydne.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 13:21, RE: Stáří a stav
David napisał:
Jednak si myslím, že ze 2 stejně starých aut je lépe postaráno o německé, rakouské, švýcarské bnebo holandské. Sám mám auto dovezené z SRN a se stejnými vozy provozovanými u nás se to nedá srovnat. Takže dovoz je výhodný z důvodu vyšší kvality ojetin. Za druhé, co vlastním motorové vozidlo, tak je každoročně průměr kolem 13-14 let, ale já první auto kupoval už před 7-mi lety, kdy jsme byli lehce za 1/2 80. let. Nyní po odečtení 14 let se dostáváme k roku 1993, a to už se vyráběly většinou vozy ...
dovedete si ,pánové,představit,že své ženě s novým ŘP koupíte novou káru cca za 500 tis......já tedy nééééééé ani náhodou....pěkně se holka vycvičí na nějaké té ojetině....pak se uvidí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 13:31, RE: Stáří a stav
josefopava napisał:
dovedete si ,pánové,představit,že své ženě s novým ŘP koupíte novou káru cca za 500 tis......já tedy nééééééé ani náhodou....pěkně se holka vycvičí na nějaké té ojetině....pak se uvidí...
Se uvidí až bude vozit vaše společné děti - podle toho jak to máš, tak si to budeš chránit. A jak říká moje žena - " A to ti za to nestojíme?" Stojí...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 10.01.2007 14:38, RE: Stáří a stav
Pepe napisał:
Se uvidí až bude vozit vaše společné děti - podle toho jak to máš, tak si to budeš chránit. A jak říká moje žena - " A to ti za to nestojíme?" Stojí...
Jo, jen to nesmí být auto, u kterýho se při nárazu přeruší přívod elektřiny a airbagy nevystřelí. Navíc peníze nejsou úplně přímým ukazatelem bezpečnosti vozu. Myslím, že Omega z 98 nabídne za méně peněz více bezpečí než nejnovější Corsa, a to nemluvím o pohodlí.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.