0
powrót
 

diskuze k tématu: Koupit ojetý Cadillac Escalade za 500 tis. Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: americká vozidla
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Wtorek 09.04.2019 18:56, Kadidlo na důchod :-)
Škoda, že ač "skorodůchodce", musím uvažovat ekonomicky a aut s velkým a užranými motory se postupně zbavuji(( Jinak cítím znčlánku klišé - koupím is 3 tunovou bestii, abych byl v bezpečí. Tohle se mi příčí a budu jízlivý v tom, že pokud je to tak, jak to vyznívá, tak asi něco s vašim řidičským uměním nebude zcela v pořádku. Jinak osobně být vámi bych byl stylovější a koupil bych si třeba rovnou Hummer SRT, to má větší koule a zvuk, nebo aspoň Sequoiu. V kadildu si budete přepadat jako agent s horkou vodou z CIA, kde je používají jako služební vozidla ve velkém.
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Cztwartek 11.04.2019 11:51, RE: Kadidlo na důchod :-)
cytat:
reakce na: Zdeny60, 09.04.2019 18:56 (Škoda, že ač "skorodůchod ...)

ne každá nehoda se stává vlastní vinou.... raději budu nabouranej v Escaladě než v dacii...
reagować
coocot
ilość wystąpień12
data registracji20.05.2017
Piątek 12.04.2019 08:00, ?????
Dát za ojetinu.deset let starou a se spotřebou 20l půl mega mi přijde tak trochu mimo.ale smekám,taky bych chtěl být někdy frajer
reagować
TomasB
ilość wystąpień401
data registracji11.02.2019
Piątek 12.04.2019 08:57, RE: Kadidlo na důchod :-)
cytat:
reakce na: Zdeny60, 09.04.2019 18:56 (Škoda, že ač "skorodůchod ...)


to vidím spíše na závist...
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Piątek 12.04.2019 10:50, RE: RE: Kadidlo na důchod :-)
cytat:
reakce na: Valnoha, 11.04.2019 11:51 (ne každá nehoda se stává vlast ...)


Tyhle americky mršby jsou na tom hůř, jak většina jinejch aut. A váha není všechno.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Piątek 12.04.2019 10:52, RE: RE: Kadidlo na důchod :-)
cytat:
reakce na: TomasB, 12.04.2019 08:57 (to vidím spíše na závist... ...)


Chlapče, já jsem si s auty užil víc, než si dovedeš představit. pravda, dnes už je musím redukovat a proto mám jen tři. Ale i to mi stačí k důchodcovskému životu a mylsím, že motory 3,7 a 2,5 nejsou taky nejmenší. Vše samosebou benzíny. A že by závist nad americkou plečkou? nebu´d úsměvnej. Já se orinetuji na trochu jiné značky.
reagować
TomasB
ilość wystąpień401
data registracji11.02.2019
Piątek 12.04.2019 11:17, RE: RE: RE: Kadidlo na důchod :-)
cytat:
reakce na: Zdeny60, 12.04.2019 10:52 (Chlapče, já jsem si s auty uži ...)


Nejsem pro tebe žádný chlapec, to zaprvé. Za druhé sám píšeš, že na to nemáš, a tak to není nic jiného, než závist. Sám na to nemáš a tak tě žere, že někdo jinej ano. Já aktuálně čekám na dodání nového MB E 400d, aby bylo jasno. A velkoobjemové motory pro mě nejsou neznámý pojem, neboj, nejsi sám. Pokud tedy jen nežvaníš.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Piątek 12.04.2019 12:00, RE: RE: RE: RE: Kadidlo na důchod :-)
cytat:
reakce na: TomasB, 12.04.2019 11:17 (Nejsem pro tebe žádný chlapec, ...)


Kde čteš, ty malamute, "že na to nemám" ??? Nauč se napřed číst. Zbavuji se velkých motorů a nemám na to je trochu něco jiného. A to, na co mám a na co ne, to ponech na mně, sokolíku.
A propos, a co mám jako teď dělat? Že čekáš na něco? Tak čekej, Ale na prd*el si z tohodle fakt nesednu, to fakt ne.
reagować
coocot
ilość wystąpień12
data registracji20.05.2017
Piątek 12.04.2019 12:45, RE: RE: Kadidlo na důchod :-)
cytat:
reakce na: TomasB, 12.04.2019 08:57 (to vidím spíše na závist... ...)


Závist těžko,máme 1,5 roku staré auto za cca stejné peníze,ale ten Cadillac jsem párkrát viděl v reálu a upřímě-kdybych byl rapper(afroameričan),tak bych si možná chtěl zvednout ego.Ale jsou ještě větší zhovadilosti-třeba BMW X6.
reagować
TomasB
ilość wystąpień401
data registracji11.02.2019
Piątek 12.04.2019 12:50, RE: RE: RE: RE: RE: Kadidlo na důchod :-)
cytat:
reakce na: Zdeny60, 12.04.2019 12:00 (Kde čteš, ty malamute, "ž ...)


Tak nepiš krávoviny ze závisti. A já si rád počkám, určitě se dočkám. A to si piš, že s nadstandardně dobře vybaveným Ečkem v nejvyšší dieselové motorizaci, kterou MB má a kdy mělo, se bude jezdit moc příjemně. Je to totiž aktuálně jedno z nejlepších aut, která se dají koupit. Tak se dál užírej závistí. Papapapááá.
reagować
TomasB
ilość wystąpień401
data registracji11.02.2019
Piątek 12.04.2019 12:53, RE: RE: RE: Kadidlo na důchod :-)
cytat:
reakce na: coocot, 12.04.2019 12:45 (Závist těžko,máme 1,5 roku sta ...)


To taky nebylo na tebe. Vůbec jsem nehodnotil a nebral v potaz, že je řeč o starém krámu, do kterého bych já taky nešel. Ale od pána v letech je to počin "s koulema".
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Piątek 12.04.2019 12:54, RE: RE: RE: RE: RE: RE: Kadidlo na důchod :-)
cytat:
reakce na: TomasB, 12.04.2019 12:50 (Tak nepiš krávoviny ze závisti ...)


Papppáááá. Už zmizni, včera bylo pozdě. Taková chytráci, jako jsi ty, tady fakt dlouho chyběli. Jsi tu 14 dní i s cestou a sežral si veškerou moudrost, tajtrdlíku. A neboj se, závidět opravdu nemám co, ale to ty nevíš a hlavně nepochopíš.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Piątek 12.04.2019 13:23, Re: Escalade
Tak předně se radší asi přiznám, je na Eskaládu nemám a SUV jsou mi obecně proti srsti.
Dokážu pochopit touhu mít větší a těžší auto, hybnost při srážce neukecáš.
Eskaládě bych se ale vyhnul. Na naše silnice je to zbytečně velký auto a provozní náklady budou nemalé. Záleží čím tazatel jezdí doteď a kolik je zvyklý dávat do servisu.
Osobně si myslím, že třeba nový Jeep Compass bude bezpečnější než desetiletý Escalade...
Tak jako tak bych asi doporučil něco s trošku víc Evropskou velikostí. Osobně se mi třeba strašně líbí (v rámci SUV) Dodge Durango, ten bude ale nad cenový limit...
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Piątek 12.04.2019 13:35, RE: Re: Escalade
cytat:
reakce na: KoobaS, 12.04.2019 13:23 (Tak předně se radší asi přizná ...)


Před dávnými lety kdysi v pravěku jsem měl Subaru Tribeca s motorem 3,6. Ta byla o dost menší, než Escalade a technicky byla podstatně vyspělejší. Ale i tak mi nesedla, protože jednak byla strašně znáv její hmotnost 2 tuny a to ve všech režimech, zejména ale při brždění a při naštěstí zřídkavých rychlých manévrech, jako vyhýbání díře či psovi. Tam váhu neukecáš. Daleko bezpoečněji a hlavně jistěji se cítím v lehčích autech, byť ta má současná váží také k 18 metrákům. Ale i tak. Jiank auto může vážit deset tun a boční náraz je konečná v čemkoliv, protože lidská páteř toto neustojí. Bavíme se o autech, které nemají okenní airbagy, což auta typu Escalade nemají. A čelní náraz s překrytím se dá při dávce štěstí ustát i v menším alhečím autě, nakonec tohle se dá dočíst na příslušných stránkách. Zdaleka již léta neplatí, že těžší = bezpečnější. Ani omylem. A zase pochybuji, že tento kaďour má tak navržené deformační zony, aby ustál lépe srážlu s něčím menším,ale modernějším.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Piątek 12.04.2019 13:51, RE: RE: Re: Escalade
cytat:
reakce na: Zdeny60, 12.04.2019 13:35 (Před dávnými lety kdysi v prav ...)


Zdeny, já s tebou v tomto maximálně souhlasím. Masová populace bohužel stále přemýšlí jinak.
Z logiky věci je normální hatch/kombík/sedan s kompaktnější stavbou bezpečnější než podobně velké SUV. Např. Mégane vs. Kadjar. A pokud má Kadjar normovaný test ustát stejně, tak musí být těžší, a tedy i méně obratný, méně pohodlný a v neposlední řadě taky víc užraný a dražší na pořízení.
Nejednou jsem se ve svých "nízkých" autech nehodě vyhnul jenom proto, že jsou mnohem obratnější a ochotnější se pohnout než různá MPV/SUV/dodávky.
Nerad bych se jel svou Italskou postarší dámou projet na nějakou okresku a řešit co mám dělat, protože proti mě jede někdo v těžké krabici a ze zatáčky ho to táhne po tečně ven přímo proti mě...
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Piątek 12.04.2019 19:19, RE: RE: Re: Escalade
cytat:
reakce na: Zdeny60, 12.04.2019 13:35 (Před dávnými lety kdysi v prav ...)


Zdeny, než napíšeš hovadinu, chvíli hledej na netu. Diskutovaná generace Escalade okenní (i boční) airbagy má, dokonce prý nejdelší na trhu ve své době - pokrývají i třetí řadu sedadel....
A dovolím si nesouhlasit i s tvrzením, že při nehodě s novějším menším a lehčím autem dopadneš lépe. Escalade je už auto moderní konstrukce, dokonce i v rámu má deformační zóny, takže o bezpečnosti posádky nemám pochybnosti. O obratnosti a schopnosti vyhnout se střetu manévrem se nebavím, to ti může vyjít, ale také nemusí, ne vždy máš možnost se střetu vyhnout.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1247
data registracji08.09.2009
Sobota 13.04.2019 12:10, RE: RE: RE: Re: Escalade
cytat:
reakce na: Pavlik, 12.04.2019 19:19 (Zdeny, než napíšeš hovadinu, c ...)


Okenní airbagy - OK, možná má. Ovšem to nic nemění na věci, že zbytek auta je prostě dnes dávno překonán. Vzal jsem si tvoji radu k srdci a progůgli nejen naše, ale zejména zahraniční recenze. Všechny hovoří jedním slovem: špatná podvozek, poddimenzované brzdy, nepředvídatelná rekace na nerovnosti na vozovce, nízká světlá výška 229mm při rozvoru 3 metry vylučuje vjezd do terénu, doporučená cestovní rychlost pouze 100km/h kvůli enormí užranosti auta, já myslím, že to je dost důvodů, proč bych já osobně tohle okamžitě vyloučil z nabídky. je řada lepších...

Jinak samo sbeou, je věcí pána, co si koupí. Místními plky se nemusí řídit, jistě má svůj vlastní rozum.
reagować
PepaJodhe
ilość wystąpień1
data registracji04.12.2019
Środa 04.12.2019 08:42, Re: Escalade Zdeny60 Vaše Teoretické kydy
cytat:
reakce na: Zdeny60, 13.04.2019 12:10 (Okenní airbagy - OK, možná má. ...)


Předně teorie je teorie. Proč uvažuji Já zrovna o tomto autě? Jsou mé zkušenosti z hromadných nehod OSOBNÍ. Ti co měli prckolety jako píšete dopadli nejhůře, protože jejich deformační zóny byly naprosto mimo deformační zón obyčejný SUV a to nemluvím o návěsech a vlecích... A vytahování těchto lidí bylo hnusné... Takže např. airbag byl sice vystřelen, ale až bylo auto zapasované pod druhým, takže k hovnu!!! Dále když dojde k drcení tak si sakra přejete, aby to udržela kapota a pak každé kilo ve předu je ve Vaš prospěch přežití. Mimochodem SUV BMW X3 AUDI Q7 tak byli v relativní pohodě... V prvním případě byli 3 mrtví. 2 Superb. (ony airbagy a i 30 rozdrceno BMW X3 ). Seděl jsem v Octávii a přežil díky tomu, že mě odhodili do boku, jinak jsem to nepsal... Ve druhém případě prolítl pod vlečkou s Octávií a udělal si z ní gilotinu. Trefil Rapid a ten letěl na nás co jsme stálí na křižovatce... Jak píšete o bočním nárazu Rapid přežili a my jako míčky taky a určitě bych se na to díval rád z pozice SUV než mé Octávie... Jen bych dodal Octávie jsou služební na jejich výběr nemám vliv. Nemám co k tomu dodat více. Testy jsou v laboratoři a praxe je praxe. A záchranáři by asi věděli více. Je škoda, že to ještě nikoho snad nenapadlo jít se právě jich zeptat...
reagować
martin69
ilość wystąpień1
data registracji26.11.2020
Cztwartek 26.11.2020 18:05, RE: Re: Escalade Zdeny60 Vaše Teoretické kydy
cytat:
reakce na: PepaJodhe, 04.12.2019 08:42 (Předně teorie je teorie. Proč ...)


Súhlasím, ak niekto chodil do školy a pozná základne Newtonove zákony, tak ovela vyššie šance dávam na život dávam v Escaladovi pri zrážke s iným klasickým osobakom. Fyziku neodrbes, tými serepetickami, keď Vás bude drtit hmotnosť vyššieho SUV. Pokiaľ je pán kľudný vodič, prečo nie? Toto auto Vás urcite prezije, je to klasika, málo elektronických blbosti, motor klasická atmosféra, jednoduché na opravu. Toto auto Vám skôr zožerie hrdza, akoby skoncilo kvoli poruche. Auto by som určite neodporúčal všelijakým cestnym pirátom a debilom čo sa na ceste nevedia správať . Toto auto je skutočne nebezpečné pri nehodách a hlavne čelných zrážkach pre tých čo sedia v klasických autách.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.