AnderN napisał:
Ja Rovera mam ... je to nadherny a u nas jistym zpusobem exoticky stroj. Kam prijedu, budi pozitivni pozornost. Clovek tezko chape, ze tolik lidi kupuje za neprimerene ceny auta, ktera se mu nemohou rovnat. Vzdyt vetsina aut je jen kusem plechu a plastu bez tvare a prave takove vyrobky bez tradice a spetky originality se prodavaji. Bohuzel je potreba rici, ze Rover byl prvni a pravdepodobne ne posledni. Pripravme se na invazi lacinych imitaci aut z asie. S tim souvisi krach dalsich starych znamy...
Musím souhlasit. Rover byl skutecne britsky slechtic, jak se slusi a patri. Navic, dnes v dobe aerodinamyckych tunelu a dalsich podobnych veci, kdy fyzikalni vlastnosti plati pro vsechna auta stejne Rover dokazal, ze je stale mozne vyrobyt vuz, ktery je skutecne jiny nez nemecke VW, Seat ci Skoda. Je to velka ztrata pro vsechny lidi, co uprednostnovali individualitu a britskou eleganci pred nemeckou uniformitou a strohosti.. Prirovnal bych to k dobe asi k 60. letum, kdy byla moda bydlet v panelacich, kde vsechny byty byly stejny, lisilo se jen cislo patra. Dnes jsou v mode auta, ktera jezdi bez oprav a udrzby 4 roky a pak je clovek vyhodi a koupi si jine. Pritom mu vubec nevadi, ze jsou hnusny, bez napadu a elegance. Treba to lidem za par let dojde a najde se nekdo, kdo obnovi historii znacky Rover a bude je zas vyrabet. Nebude to poprove, co se vrati jiz zanikla znacka!