Wtorek 12.05.2015 12:52,
Jedině BMW!
Tady není wo čem. Jedině báwo splní mokrý adolescentní sen každého rybízka. Fotr vysolil drobný ze stavebka ži nějaké pojistky, tak davaj pro káru. Nějaký fordy, škodovky, nebo fiaty-pche! By se mi kucí v hospodě jen tak vysmáli. Za to, když tam dojedu s báwem, stejně ho*no kdo pozná, jaký je v tom motór a kolik desítek let to je starý, tak to bude sóda!
Zimy se rozhodně neboj, když budeš mít na sjetejch letňákách aspo tak 1,5 milimetru, vyjeddš všude a ještě k tomu dvéřma napřed. Kdo by hned kupoval zimáky za dvacku, woe, nejsem dnešní. Šak to je baworák, ne, ten musí jet i bez gum, ne? A jakej porád řešítě servis, nějakej furt dokal, ne? Každý báwo nalítá mega kiláků,. ani nemrkne a to vše bez servsiu, šak do ďáli němcí a ty vědí, co a jak, dyk byli s tankama až u Moskvy, woe, ne?
No a teď vážně:
trocha dedukce a pár informací od lidí, kteří mají své kluky na učňáku (třeba v Zábřehu, v Passu u Bosche). Od nich vím že nevydělají nic, ve 3. járu neumí ještě nic a navíc jdou hlavou proti zdi. Jestli tu X lidí od koupě baworáka za 100 tisíc odrazuje, mají pro to své důvody a také je zde uvedli. Já bych to trochu upřesnil - pokud mám na auto 100 tisíc, tak vybírám za 60 tisíc. A proč? Protože olje, filtry, rozvody, kotouše, desky a někdy i výfuk či baterka je za páďo a budeš rád, když to nebude olejnička, ze které nepoteče olej guferama, přes poloosy, bude to chladit a nebude se to přehřívat a nebude tomu svíti víc než jedna dvě kontroly na palubovce. CHápu, že tohle sylšet nechceš, ale ani tvůj známej mechoš ti to neuservisuje z vody, někdo to musí koupit a pak i zaplatit. Takže ten první servis je to, co předešlý majitel už nezvládnul udělat (přiznejme si, tohle jsou putovní vozy s X majiteli, kteří se půl roku povozí a pošlou to dál a auto tak zvaně vydojí, aniž by do něj něco vrazili. A výsledek? Auto je ve stadiu klinické smrtiu, které ohrožuje teb a hlavně okolí. Já vždy tvrdě říkám, že když se chce někdo v autě zabít, OK, jeho věc, ale ať z toho vynechá ostatní. Takže to vysněné báwo za 100 je pojízdná rakev a prostě někdo ji prodal, když už na servis neměl. POminu takové drovbnosti, jako vyteklé tlumiče, ramena, čepy, poloosy, a tisíc dalších věcí. Prostě jednou kupuje primárně drahé auto, což je každé BMW a servis si propstě řekně o své, ať to bude Lojzek v kůlně, nebo nedej bože značkový servis (což ale vylučuji).
A k té jízdě? Kolik jsi najel? Mám dojem, že to je 18,. což by mohlo ve třetím járu plus mínus tak nějak být, tudíž si myslím, že nemáš najeto jako řidič nic. Kterékoliv báwo má dost výkonu na to, aby ho bylo více, než tvé schopnosti sebekontroly a sebeovládání. Aź jednou takhle pojedeš třeba na kole, zkus se porozhlédnout, kolik je kolem cest křížků na příkopech. Většina z nich patří těm co měli také podobné sny, ale ti je většinou zrealizovali. Sám jsem jich pár znal. A proto bych já, který by ti mohl být fotrem, radím, nech si poradit. Spokoj se klidně s focusem, ale napřed se něčemu nauč. Nauč se jezdit, zvládat auto, provoz, předvídat, koncentrovats e v hustém provozu, sebeovládat. Nauč se vydělávat peníze poctivou prací a až za pár jeden dva roky budeš mít víc peněz, kup si něco lepšího. CHápu, že focus mezi tvými vrstevníky moc parády dnes už neudělá, ale je to slušné auto (nikoliv takové, co si ty o něm myslíš) a věř, že podvozkově na tom bude a vlastně je setsakra dobře na to, aby to nebyl pro tebe limitující prvek při jídzě. Na focusu se naopak hodně naučís, jako řidič, ale mmožná i jako řemeslník, kterým se nyní učíš. Jen s rozdílem, že proti starému báwu tě to nebude stát majlant a s mopravou ti kdekdo fundovaně pomůže. Focusů jezdí fakt hodně a Ford patří mezi nejlevnějis ervisovatelné značky.
trochu jsem se rozepsal, ale podobou situaci jsem řešil před časem se svým synem a vyřešil - uznal, že zatím vystačí s MHD a ČSD a peníze investoval do vzdělávání a do práce, o čemž věří on i já, že se mu vrátí a pak simkoupí pořádné auto, ne starou nebezpečnou rachotinu.
reagować