0
powrót

diskuze k tématu: BMW vs Audi - co vyhraje?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.03.2014 00:36, BMW vs Audi - co vyhraje?
Od mého dětství, bylo BMW mým snem, jako malý kluk jsem se otáčel za každým luxusním autem na silnici. Dnes je mě 22, jsem částečně student a částečně člověk výdělečný.

Dřív jsem měl Nissan Primera P11 1.6 benzín, tohle autíčko jsem miloval, protože bylo moje první a přezdívalo se mu Japonské BMW. Pak jsem měl Hyundai Sonatu 2.0CRDi 5. generace, první silnější a dieslové auto, velice zajímavá spotřeba, pak Vectra C 2.2DTi, prostorný kombík, hodně místa, ale ani jedno z těchto aut nesplnilo mé představy o autě, za kterým se otočí každá slečna a smekne kloubouk každý uždibaný mechanik.

Zpět k mému problému rozhoduji se mezi Audi A3 1.9TDi 81kw a BMW. Jenže u BMW jsem se ještě nerozhodl jakou velikost a motorizaci. Můj nájezd je +/- 7tisíc km ročně, Byla doba kdy jsem najel za půl roku na osobáku přes 80tisíc. Chtěl bych se držet, ale těch sedmi.

Jsem od malička člověk šetřivý, proto nerad utrácím za kšunty. Radši kvalitní auto, s minimem investic a co nejmenší spotřebou. Plánuji být \"víkendový\" řidič, co bude jezdit vzdálenosti cca 10-20km na jeden zátah. Zároveň požaduji za potřebné mít v autě patřičný luxus.

Moje cenová hranice je 30-50tisíc. Dokázal bych se v krizové situaci zajít do 150.

Děkuji za případné odpovědi a komentáře
reagować
radek.slivaFB
ilość wystąpień181
data registracji16.03.2013
Wtorek 18.03.2014 07:53, cena
Dobrý den,
nechybí Vám tam nula v cenovce ? Protože u auta, které bude staré 10-20 let a ještě v naftě lze čekat jenom investice a řádného luxusu se nedočkáte ani v a3 či bmw e36 (na pořádnou e46 to bude asi málo)

jak to pišu tak si říkám jestli si jenom nedělá legraci :D
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Wtorek 18.03.2014 08:07, A3