0
powrót
 

diskuze k tématu: BMW E38 vs MB W140 vs A8

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.07.2013 11:17, BMW E38 vs MB W140 vs A8
Dobrý den,
rád bych si pořídil jednu z těchto ikon (z mého pohledu) automobilového průmyslu. Přemýšlím o BMW 7 řady E38 od roku 1998 do 2001, o MB W140 od roku 1994) nebo o A8 kolem let 1996-2000. Výběr je dán v první řadě tím, co se mi líbí a dále mými finančními možnostmi. Na těchto vozech se mi líbí design, prostornost, pohodlí, bezpečnost a přiznám se, že roli hraje i image, byť u někoho pochybná, u mě naopak dobrá. Každé z těchto aut má nějaké plus (např.Audi hliníkovou karoserii a motor 2.5TDI s dobrou pověstí, BMW téměř vždy automat s možností manuálního řazení, ...) a nemohu se rozhodnout. V případě Audi by to bylo buď 2.5TDI nebo 4.2i, v případě BMW buď 730d nebo 740d nebo 740i, v případě MB by to byl model S500. Nevybírám ani tak s ohledem na spotřebu, ta pro mne není nejdůležitějí, spíše s ohledem na spolehlivost (ano, 730d asi nebude nejlepší, ale je jich poměrně dost = velká šance vybrat dobrý kus). Jednalo by se pravděpodobně o dovoz z Německa, protože aktuálně je v ČR nabídka malá. Nejdůležitější je pro mne pohodlí (nemyslím výbavu, ale odpružení, odhlučnění) a bezpečnost, pak spolehlivost, pak teprve jízdní výkony a pak teprve spotřeba. Můj dotaz Vážené redakci zní: bylo by možné napsat pojednání o těchto vozech, srovnat úroveň pohodlí a odhlučnění mezi těmito 3 auty, spolehlivost motorů (o 2,5TDi jsem zde již lecos četl, o 740d naopak bohužel nevím nic), převodovek (lze u takto starého automatu věřit, že bude ještě nějaký čas fungovat? Jsou např.automaty Mercedes výrazně spolehlivější, než Audi?), odolnost podvozků, případně varovat před některým konkrétním modelem/motorem? Samozřejmě chápu, že koupě takovéhoto vozu bude v každém případě riziková, byť lecos si dokážu opravit sám (i to je výhoda těchto starších typů). Auto se bude využívat k cestě na dovolenou a pak k běžnému ježdění do práce 50km denně.

Děkuji, s pozdravem
Martin Falc
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Wtorek 16.07.2013 13:39, běžné užívání
Pokud byste chtěl jedno z aut jako leštěnku na občasné výlety, asi bych Vám poradil, abyste si koupil, co se Vám nejvíc líbí. Ale vzhledem k bežnému celoročnímu uživání, bych se zaměřil pouze na 2 konkurenty (na Mamuta stojí balík i stěrače a dost rezne). A to: BMW 7 a Audi A8. U obou raději benzín a manuál. V případě BMW to není problém, manuál se najde i u V8. V A8 se dá sehnat jen kombinace V6 + manuál. Ekonomičtější volbou bude A8, už jen kvůli hliníkové karoserii. Boj s korozí je velmi otravný a ani BMW se mu nevyhne. Pro A8 není problém ani zimní provoz a nabídne největší podíl dílů z druhovýroby. Každopádně vybírejte co nejzachovalejší kus z konce výroby (A8 po faceliftu má čirou optiku a hezčí interiér), i když stojí víc. Lepší než bastlit zanedbaného křápa. Přeji hodně štěstí.
reagować
Jarabak
ilość wystąpień6
data registracji17.07.2013
Środa 17.07.2013 16:21, RE: běžné užívání
Paul napisał:
Pokud byste chtěl jedno z aut jako leštěnku na občasné výlety, asi bych Vám poradil, abyste si koupil, co se Vám nejvíc líbí. Ale vzhledem k bežnému celoročnímu uživání, bych se zaměřil pouze na 2 konkurenty (na Mamuta stojí balík i stěrače a dost rezne). A to: BMW 7 a Audi A8. U obou raději benzín a manuál. V případě BMW to není problém, manuál se najde i u V8. V A8 se dá sehnat jen kombinace V6 + manuál. Ekonomičtější volbou bude A8, už jen kvůli hliníkové karoserii. Boj s korozí je velmi otravný a ani BMW se mu nevyhne. Pro A8 není problém ani zimní provoz a nabídne největší podíl dílů z druhovýroby. Každopádně vybírejte co nejzachovalejší kus z konce výroby (A8 po faceliftu má čirou optiku a hezčí interiér), i když stojí víc. Lepší než bastlit zanedbaného křápa. Přeji hodně štěstí.


Díky, Paule, za cenné rady.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 29.08.2013 21:04, Re:
Dobrý den. Nezáleží ani tak na tom, jaké auto si vyberete. To, jak dlouho Vám bude automobil sloužit, je otázkou správné údržby a zacházení. Pokud se Vám podaří narazit na zachovalý kus s jasnou historií a dopřejete mu, co si zaslouží, měl by Vám sloužit každý vůz z Vašeho výběru. Jedná se o starší luxusní auta, která jsou postavena z kvalitních materiálů a jsou schopna vydržet velmi dlouho. S benzínovými motory by neměl být žádný problém, u dieselů hrozí při vyšších nájezdech problémy s palivovou soustavou. Pro funkci automatu je důležitá pravidelná výměna olejové náplně cca po 80 tis. km, potom vydrží skutečně hodně.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.