0
powrót
 

diskuze k tématu: BMW 330i/325i E90 - dotaz na zkusenosti

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla
romannet456
ilość wystąpień19
data registracji09.05.2017
Cztwartek 15.06.2017 13:43, BMW 330i/325i E90 - dotaz na zkusenosti
Ahoj,
po neuspesnem dlouhodobem hledani v sekci Audi, at uz nafta nebo benzin bych rad znal nazor na ciste benzinove motory pro BMW 330i E90, pripadne i 325i, kdy ale tech moc neni.
Nabidka techto auto se mi zda sirsi nez v pripade Audi A4 a verim ze slouzit pro moje ucely bude stejne.
Mate prosim nekdo zkusenosti s vyse uvedenymi? Napr poruchovost (chapu ze to muze byt individualni), na co si dat pozot apod. Pripadne jak je to s naklady na dily, udrzbu apod.

diky vsem
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Wtorek 20.06.2017 13:01, stejné motory
jestli se nepletu, tak se jedná o identický motor s objemem 3,0. Verze 325i je softwarově a použitím jiných klapek nastavena na výkon 160kw a 330i má 190kw
reagować
romannet456
ilość wystąpień19
data registracji09.05.2017
Wtorek 20.06.2017 13:07, RE: stejné motory
Valnoha napisał:
jestli se nepletu, tak se jedná o identický motor s objemem 3,0. Verze 325i je softwarově a použitím jiných klapek nastavena na výkon 160kw a 330i má 190kw


diky a nejaky realny zkusenosti s temato motorama? stoji za to o nic uvazovat?
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Wtorek 20.06.2017 14:23, jednoznačně
jsou to jedny z nejpovedenějších agregátů od BMW, které se při správném zacházení a pravidelném servisu odvděčí dlouhou životností. Některé kusy s vyšším nájezdem pak trošku papají olej cca 1 l / 15tkm, ale to se bavíme o nájezdu 250tkm +
reagować
romannet456
ilość wystąpień19
data registracji09.05.2017
Wtorek 20.06.2017 15:11, RE: jednoznačně
Valnoha napisał:
jsou to jedny z nejpovedenějších agregátů od BMW, které se při správném zacházení a pravidelném servisu odvděčí dlouhou životností. Některé kusy s vyšším nájezdem pak trošku papají olej cca 1 l / 15tkm, ale to se bavíme o nájezdu 250tkm +


diky, slysel jsem to stejne. Muzu se jeste zeptat na dve veci? 1) naklady na servis - kdyz by to clovek srovnal napr s 1.9 TDI, tak o kolik % vic se to tak muze pohybovat a druhy. nasel jsem tento kousek: https://auto.bazos.cz/inzerat/76395011/BMW-325i-E90-2005-160KW-Moznost-splatek-protiuctu.php co si o tom myslite?
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Wtorek 20.06.2017 18:38, motor N52
viz
http://dfens-cz.com/bavorske-motory-3-pokrok-evoluce-nebo-krok-zpatky/
prý trpí na karbonizaci.
reagować
vavrisimo
ilość wystąpień178
data registracji03.07.2013
Cztwartek 22.06.2017 11:14, .
Jestli jako etalon rovnání bereš 1.9TDi tak se na to vykašli, fakt. Kup si nějaký koncern v dieselu, ideální tu 1.9 a neřeš benzínový šestiválec od BMW ;)
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Cztwartek 22.06.2017 16:09, RE: motor N52
Reno napisał:
vizhttp://dfens-cz.com/bavorske-motory-3-pokrok-evoluce-nebo-krok-zpatky/prý trpí na karbonizaci.


A na vstřikovače...
reagować
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Piątek 23.06.2017 09:58, zajímavé zjištění
měl jsem tyto motorizace ve 3 vozech (2x3er 1x5er) a krom zmíněné spotřeby oleje u 5er od 250tkm jsem jiné problémy nezaznamenal. 5er šla do světa s 285km na hrbu.... 3er měly nájezd cca poloviční když šly z domu, tak tam bylo na nějaké hodnocení poměrně brzo
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.