0
powrót
 

diskuze k tématu: 2,5 nebo 3,0 bavorák

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 14.03.2015 21:50, 2,5 nebo 3,0 bavorák
Dobrý den uvažuji o koupi BMW 325i rok cca 2005 až 2009 a mám brouka v hlavě protože do roku 2007 mělo vozidlo 2,5 šestiválec a pak 3,0 ovšem stejného výkonu 160kw akorát 3,0 má nepatrně větší kroutící moment. Zajímá mě který motor byste spíše doporučil , spotřeba , spolehlivost a tak oba doufám jezdí na natural 95 a né vyšší. Dále mě zajímá /nechci čtyřkolku/ zda mají tyto BMW samosvorný diferenciál a popř. naco si dát při koupi tohoto vozu hlavně pozor. Je 300 000 km na tento vůz hodně ? Díky moc za odpověd s pozdravem Petr H.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 15.03.2015 09:24, RE: 2,5 nebo 3,0
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobrý den uvažuji o koupi BMW 325i rok cca 2005 až 2009 a mám brouka v hlavě protože do roku 2007 mělo vozidlo 2,5 šestiválec a pak 3,0 ovšem stejného výkonu 160kw akorát 3,0 má nepatrně větší kroutící moment. Zajímá mě který motor byste spíše doporučil , spotřeba , spolehlivost a tak oba doufám jezdí na natural 95 a né vyšší. Dále mě zajímá /nechci čtyřkolku/ zda mají tyto BMW samosvorný diferenciál a popř. naco si dát při koupi tohoto vozu hlavně pozor. Je 300 000 km na tento vůz hodně ? Díky moc za odpověd s pozdravem Petr H.


Oba jezdí na natural 95. Samosvor bych v sérii určitě nehledal. Na co si dát pozor? Aby auto bylo v dobrém stavu a nebourané. 300 tisíc je dost.
V příštím čísle autotipu tuším vyjde recenze ojetiny E90, určitě bych si ten časopis koupil, protože jsem obvykle příjemně překvapen vyčerpávajícím obsahem těchto článků.
ten 2,5 R6 má manželka v Z4 a je bez závad, ale má najeto sotva 70 tisíc, takže asi proto:)
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 17.03.2015 00:01, RE:
Dobrý den. Oba motory jezdí na Natural 95. Při správné údržbě a zacházení nebývají s motory prakticky žádné problémy, spotřebu udržíte do 10 litrů na 100 km i při dynamičtější jízdě. Nájezd přes 300 tisíc kilometrů už bude na voze pravděpodobně patrný, vše ale záleží na zacházení předchozích majitelů. Spíše než na stav tachometru hleďte na aktuální stav vozu.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.