anonym napisał:
Docela by me zajimalo jaka elektronicka soucast je dimenzovana na par mesicu provozu. Nebo spis lepe receno ktera vydrzi...?? (pokud to neni zarovka co praskne- asi to neni elektronicka soucast,tak me za to nikdo nejebte) Vzhledem k tomu, jak se ted novy auta serou, nebude ta zivotnost par mesicu jen u elektroniky. kuwa, stejska se mi po casech medveda 124 (co jinyho sem napsat, ze..) Nejaky uceny redaktor by mohl hodit par tipu jaky soucastky se konkretne rozeserou sotva se to koupi... myslim z...
JJ pane, mít W124 od novoty, to musel být kauf!!! Až jsem slzu ukápl. Saab 900, milion km bez vážnější poruchy a stále v koncici, ooo to byly časy. To teď to fouká lepší splodiny, je bezpečnější při bouračce, nebledne tomu lak, ale jinak je to ničem. Proto nedám na starší auta těch nejvyšších tříd dopustit. Jinak startovat klikou v zimě je blbost. Se zmuchlají noviny, zapálí a hodí pod auto. V rusku v zimě denní chleba
Jinak elektronika je fajn, ale v laboratorních podmínách. Známý měl Actros 2648 6x4 s převodovkou telligent a pendloval s tím mezi Hamburkem a končinami jako Alma-ata, Novosibirsk, Krasnojarsk atd. Celá převodovka se musela během 300tkm 2x měnit, neboť se kompletně vysypala. Ty vibrace, bordel a teploty ji zcela zabili. Přitom podvozek se v rámci možností relativně držel.