0
powrót
 

diskuze k tématu: Rada při výběru automobilu

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, ostatní, typ vozidla, osobní
Jani1007
ilość wystąpień2
data registracji28.10.2012
Niedziela 28.10.2012 15:58, Rada při výběru automobilu
Potřeboval bych radu. Jezdím starým autem z r. 1993 a nyní bych si chtěl koupit něco novějšího od roku 2002 a výše. Tak do max. 150. 000,-Kč. Ročně najedu tak 20-25.tis. kilometrů, (do práce, z práce, na výlety, atd.), Plánuji rodinu, tak asi nějaký kombík, auto chci na delší dobu, cca na 7 - 10 let, aby už bylo pohodlné, bezpečné, ale váhám, jestli naftu nebo benzín.

Rozhoduji se mezi BMW 3, Toyotou avensis, Audi (A4, A6) a Volvem. Náhradní díly jsou vcelku v podobné relaci. Benzín tak 1,8 - 2 l, nafta 2 - 2,5 litru.
Hlavně u Toyoty Avensis váhám jestli naftový motor 2.0 nebo benzínový 1,8 VTEC 95 KW.
Ale nevím, jaký motor shánět, jaké jsou držáky a minimální na opravu. Koukal jsem že kdyby se mi něco stalo na motoru u diesla, tak bych se asi nedoplatil, tak proto váhám s benzínem, ale zas ta spotřeba.

Můžete mi prosím poradit, kdo se v autech vyzná, čtu různé příspěvky a nejsem z toho moc moudrý. Moc děkuji.

reagować
Jani1007
ilość wystąpień2
data registracji28.10.2012
Niedziela 28.10.2012 16:36, Dodatek
Hlavně u Toyoty Avensis váhám jestli naftový motor 2.0 nebo benzínový 1,8 VTEC 95 KW.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 29.10.2012 13:35, RE: Dodatek
Jani1007 napisał:
Hlavně u Toyoty Avensis váhám jestli naftový motor 2.0 nebo benzínový 1,8 VTEC 95 KW.


U Toyoty bych volil benzínový motor. O naftovém jsem slyšel, že nejsou druhovýrobové ND pro motor a výměna vstřikovačů se může vyšplhat na 60 tisíc jen za materiál, což při 150 tisícovém rozpočtu za auto je nadstandardní částka.

U ostatních zmíněných aut spíše v tomto věku záleží na stavu. Neočekávejte malý nájezd, zejména ne pro naftové varianty. 200 tisíc a méně bude spíše rarita nebo budou falšované záznamy. U tak starého auta už naftový motor vnímám jako velké riziko, pokud to nebude nějaká 1.9 TDi. Ne snad proto, že je to tak vyhlášený držák, ale že jeho opravdy patří k těm nejlevnějším. Nicméně trápit se s ním 25 tkm/rok bych nechtěl, ale záleží jestli preferujete ekonomiku před pohodlím a ochranou ŽP.
BMW 3 a Audi A4 jsou interiérově docela stísněné.
A6-ka bude dle mého názoru finančně náročná na nečekaný servis a nejvhodnější motorizaci zde najdete v podrobném článku.
Kdybych tohle dilema řešil a chtěl kombík, vážně bych uvažoval o Volvu s nějakým turbo benzínem. Já mám Mondeo s 2,5 l benzínem a za 150 tisíc seženete tento model i z roku 2007 a je to prostorné relativně spolehlivé auto s dobrým odolným podvozkem. Nemá sice takovou prestiž, jako ostatní, ale poslouží stejně a v ohledech vnitřního prostoru možná i lépe.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.