0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi slaví 25 let s motory TDI

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Piątek 18.07.2014 13:43, Opět
A opět tu máme auto za 2M, které ročně svému majiteli ušetří 50 tisíc za palivo, ale na hodnotě ztratí půl milionu.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Sobota 19.07.2014 14:20, RE: Opět
David V napisał:
A opět tu máme auto za 2M, které ročně svému majiteli ušetří 50 tisíc za palivo, ale na hodnotě ztratí půl milionu.


Když si to koupí v benzínu, tak ztratí kolik?
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Sobota 19.07.2014 21:24, RE: Opět
Pepe napisał:
David V napisał:
A opět tu máme auto za 2M, které ročně svému majiteli ušetří 50 tisíc za palivo, ale na hodnotě ztratí půl milionu.
Když si to koupí v benzínu, tak ztratí kolik?


Právě, taky 1/2 milionu a právě v tom vidím těch 50 tisíc, jako více méně zanedbatelných. A pokud někdo řeší 50 tisíc, tak skutečně nechápu, proč si kupuje auta za 2M. Posadím to o řád níž. Kupuji auta za 200 tisíc a úspora 5 tisíc na palivu za rok by mi přišla směšná.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Sobota 19.07.2014 23:11, RE: Opět
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
A opět tu máme auto za 2M, které ročně svému majiteli ušetří 50 tisíc za palivo, ale na hodnotě ztratí půl milionu.
Když si to koupí v benzínu, tak ztratí kolik?
Právě, taky 1/2 milionu a právě v tom vidím těch 50 tisíc, jako více méně zanedbatelných. A pokud někdo řeší 50 tisíc, tak skutečně nechápu, proč si kupuje auta za 2M. Posadím to o řád níž. Kupuji auta za 200 tisíc a úspora 5 tisíc na palivu za rok by mi přišla směšná.


A co by získal nákupem benzínu? V dobrém autě za 2mil uvnitř motor slyšet ani cítit neni, takže to že V8 lépe zní a hladce přede není argument.
Výkon stejný, jízdní projev s automatem stejný, třeba v A8 neni šance poznat jaký motor tam je. Spolehlivost po dobu co běžně první majitel takové auto vlastní není třeba řešit. Cena bývá velmi podobná. Nevidím v benzinu pro prvního majitele žádnou výhodu pokud má auto v nabídce diesel se srovnatelným výkonem. Krom toho že benzín chce. Což plně chápu, ale rozumně to zdůvodnit je těžké.
S dieslem se následně rychleji prodá a hlavně má mnohem vyšší dojezd na nádrž. Což by třeba mě konkrétně přesvědčilo, myslím ten dojezd na nádrž.
Konkrétně u toho tvého tolik zbožnovaného mondea V6 první maitel po třech letech užívání a následném prodeji příšel o vyšší částku než u stejně vybaveného dieslu. Tím jsem si jist.


reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Niedziela 20.07.2014 19:55, RE: Opět
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
A opět tu máme auto za 2M, které ročně svému majiteli ušetří 50 tisíc za palivo, ale na hodnotě ztratí půl milionu.
Když si to koupí v benzínu, tak ztratí kolik?
Právě, taky 1/2 milionu a právě v tom vidím těch 50 tisíc, jako více méně zanedbatelných. A pokud někdo řeší 50 tisíc, tak skutečně nechápu, proč si kupuje auta za 2M. Posadím to o řád níž. Kupuji auta za 200 tisíc a úspora 5 tisíc na palivu za rok by mi přišla směšná.


Teď to neber osobně, ale tahle demagogická filozofie je úplně mimo. Když si koupím auto za 2M, přijdu o ty 2M HNED! Když za 5 (8,10,20) let to auto prodám, tak peníze ZÍSKÁM. Mezitím jenom platím VÍC nebo MÍŇ za provoz, o žádné další peníze nepřicházím. Nějaká VIRTUÁLNÍ tabulková ztráta hodnoty je vzhledem ke SKUTEČNÝM penězům vytahovaným na PHM, servis a pod. úplně irelevantní. A že ty lidi nechápeš, je úplně v pořádku, protože oni by s největší pravděpodobností nepochopili tebe. Nákup novýho auta je RADOST, placení u pumpy PAKÁRNA. To, že má někdo peníze na auto za 2M neznamená, že rád vyhazuje peníze oknem. A propos - když to auto líznu, a budu platit měsíční splátku (nějakou), tak se de facto ponižuje úsporou na palivo...
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 21.07.2014 08:04, RE: Opět
Pepe napisał:
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
A opět tu máme auto za 2M, které ročně svému majiteli ušetří 50 tisíc za palivo, ale na hodnotě ztratí půl milionu.
Když si to koupí v benzínu, tak ztratí kolik?
Právě, taky 1/2 milionu a právě v tom vidím těch 50 tisíc, jako více méně zanedbatelných. A pokud někdo řeší 50 tisíc, tak skutečně nechápu, proč si kupuje auta za 2M. Posadím to o řád níž. Kupuji auta za 200 tisíc a úspora 5 tisíc na palivu za rok by mi přišla směšná.
Teď to neber osobně, ale tahle demagogická filozofie je úplně mimo. Když si koupím auto za 2M, přijdu o ty 2M HNED! Když za 5 (8,10,20) let to auto prodám, tak peníze ZÍSKÁM. Mezitím jenom platím VÍC nebo MÍŇ za provoz, o žádné další peníze nepřicházím. Nějaká VIRTUÁLNÍ tabulková ztráta hodnoty je vzhledem ke SKUTEČNÝM penězům vytahovaným na PHM, servis a pod. úplně irelevantní. A že ty lidi nechápeš, je úplně v pořádku, protože oni by s největší pravděpodobností nepochopili tebe. Nákup novýho auta je RADOST, placení u pumpy PAKÁRNA. To, že má někdo peníze na auto za 2M neznamená, že rád vyhazuje peníze oknem. A propos - když to auto líznu, a budu platit měsíční splátku (nějakou), tak se de facto ponižuje úsporou na palivo...


Dobře, popíšu Ti své myšlenkové demagogické pochody, jak to vnímám já. Kdo si koupí naftový motor:
a) člověk který chce mít nízké náklady na palivo, protože je to významná část nákladů
b) člověk který chce naftu bez ohledu na úsporu (chce na palubáku vidět 6,5 místo 8)
Zatímco b) se mi těžce chápe i přes vysvětlování, co je radost a pakárna, protože si myslím, že je chrochta méně uživatelsky příjemná (vztaženo k atmosférám určitě) a bývá obvykle dražší než výkonově srovnatelná benzínová varianta, takže nějakou dobu trvá, než si na sebe levným provozem vydělá.
To a) má smysl, jenže pouze do okamžiku, než najede nějakých 200 tisíc km, kdy může začít typicky dieselovský kolotoč nebo se musí dát auto zavčas pryč, protože potom už ho nikdo nebude chtít. Jsou tedy 3 možnosti:
1) naftové auto musím prodat zavčas, takže si na sebe nijak zvlášť nevydělá (ty nájezdy do vyrovnání hodnot se pohybují od 50-150 tkm)
2) až má najeto 400 tisíc, tak jej nechám upravit na "rozumný" údaj a ještě "vydělám" dodatečně
3) nechám si ho až do konce ekonomické životnosti (to nedělá skoro nikdo)
Z výše uvedeného mi tak nějak plyne, že v inzerci se nejvíce objevují varianty aut a)2), a teprve až úsporochtiví 2. majitelé dávají primárním nákupům naftových aut smysl.
Pokud by se nedeformoval trh přetáčením tachometrů nebo by lidé začali akceptovat vysoké nájezdy u ojetin, troufám si říci, že by nafta výhodná nebyla, protože za její výhodou je ze 75% podvod na dalších majitelích (ten případ Sharanu nedávno byl docela odstrašující).
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 21.07.2014 09:22, RE: Opět
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
A opět tu máme auto za 2M, které ročně svému majiteli ušetří 50 tisíc za palivo, ale na hodnotě ztratí půl milionu.
Když si to koupí v benzínu, tak ztratí kolik?
Právě, taky 1/2 milionu a právě v tom vidím těch 50 tisíc, jako více méně zanedbatelných. A pokud někdo řeší 50 tisíc, tak skutečně nechápu, proč si kupuje auta za 2M. Posadím to o řád níž. Kupuji auta za 200 tisíc a úspora 5 tisíc na palivu za rok by mi přišla směšná.
Teď to neber osobně, ale tahle demagogická filozofie je úplně mimo. Když si koupím auto za 2M, přijdu o ty 2M HNED! Když za 5 (8,10,20) let to auto prodám, tak peníze ZÍSKÁM. Mezitím jenom platím VÍC nebo MÍŇ za provoz, o žádné další peníze nepřicházím. Nějaká VIRTUÁLNÍ tabulková ztráta hodnoty je vzhledem ke SKUTEČNÝM penězům vytahovaným na PHM, servis a pod. úplně irelevantní. A že ty lidi nechápeš, je úplně v pořádku, protože oni by s největší pravděpodobností nepochopili tebe. Nákup novýho auta je RADOST, placení u pumpy PAKÁRNA. To, že má někdo peníze na auto za 2M neznamená, že rád vyhazuje peníze oknem. A propos - když to auto líznu, a budu platit měsíční splátku (nějakou), tak se de facto ponižuje úsporou na palivo...
Dobře, popíšu Ti své myšlenkové demagogické pochody, jak to vnímám já. Kdo si koupí naftový motor: a) člověk který chce mít nízké náklady na palivo, protože je to významná část nákladů b) člověk který chce naftu bez ohledu na úsporu (chce na palubáku vidět 6,5 místo 8) Zatímco b) se mi těžce chápe i přes vysvětlování, co je radost a pakárna, protože si myslím, že je chrochta méně uživatelsky příjemná (vztaženo k atmosférám určitě) a bývá obvykle dražší než výkonově srovnatelná benzínová varianta, takže nějakou dobu trvá, než si na sebe levným provozem vydělá. To a) má smysl, jenže pouze do okamžiku, než najede nějakých 200 tisíc km, kdy může začít typicky dieselovský kolotoč nebo se musí dát auto zavčas pryč, protože potom už ho nikdo nebude chtít. Jsou tedy 3 možnosti: 1) naftové auto musím prodat zavčas, takže si na sebe nijak zvlášť nevydělá (ty nájezdy do vyrovnání hodnot se pohybují od 50-150 tkm) 2) až má najeto 400 tisíc, tak jej nechám upravit na "rozumný" údaj a ještě "vydělám" dodatečně 3) nechám si ho až do konce ekonomické životnosti (to nedělá skoro nikdo) Z výše uvedeného mi tak nějak plyne, že v inzerci se nejvíce objevují varianty aut a)2), a teprve až úsporochtiví 2. majitelé dávají primárním nákupům naftových aut smysl. Pokud by se nedeformoval trh přetáčením tachometrů nebo by lidé začali akceptovat vysoké nájezdy u ojetin, troufám si říci, že by nafta výhodná nebyla, protože za její výhodou je ze 75% podvod na dalších majitelích (ten případ Sharanu nedávno byl docela odstrašující).


Ok, dostali jsme se od "myšlení" lidí, co si koupií nový auto za více jak 1M k lidem, co si kupujou ojetinu. Tam nahoře je kolikrát dražší benzín, než nafta, což je dáno poměrem prodaných aut. Netřeba rozvádět - nebudu z té většiny, co si koupí naftu, dělat hlupáky.
Když lidi nebudou důsledně vyžadovat doložení servisní historie (já měl u 8 letého auta všechno černý na bílým, žádný problém to nebyl) a koupí 1. naleštěnej šrot, tak jdou průseru hodně naproti. Ono by potom nebylo zdaleka tolik nářků, jak se nafta ve 150tkm sere a pod. (když má ve skutečnosti 3x tolik). Ony vlastně ty peníze, o které je tímto způsobem okrade bazarník, měly být použity na "generálku" auta před smrtí... Já ojetou naftu koupil 4 letou se 142tkm na hrbu za 150tKč + dovoz a přihlášení (nový u nás stálo 800), dneska mám 323tkm, původní spojka, vstřiky i turbo. To auto už se mi zaplatilo jen na rozdílu ve spotřebě oproti předchozímu, takže cokoliv se teď vyskytne, pro mě bude znamenat jen momentální nepříjemnost. A děkuji prvnímu majiteli za to, že si to auto koupil nový, abych si potom i já měl co koupit. Páč pokud jsem si dobře všiml, tak ojetá auta se nevyrábějí (přestože se tak dnes mnohá svými vlastnostmi chovají ).
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 21.07.2014 09:54, RE: Opět
Pepe napisał:
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
A opět tu máme auto za 2M, které ročně svému majiteli ušetří 50 tisíc za palivo, ale na hodnotě ztratí půl milionu.
Když si to koupí v benzínu, tak ztratí kolik?
Právě, taky 1/2 milionu a právě v tom vidím těch 50 tisíc, jako více méně zanedbatelných. A pokud někdo řeší 50 tisíc, tak skutečně nechápu, proč si kupuje auta za 2M. Posadím to o řád níž. Kupuji auta za 200 tisíc a úspora 5 tisíc na palivu za rok by mi přišla směšná.
Teď to neber osobně, ale tahle demagogická filozofie je úplně mimo. Když si koupím auto za 2M, přijdu o ty 2M HNED! Když za 5 (8,10,20) let to auto prodám, tak peníze ZÍSKÁM. Mezitím jenom platím VÍC nebo MÍŇ za provoz, o žádné další peníze nepřicházím. Nějaká VIRTUÁLNÍ tabulková ztráta hodnoty je vzhledem ke SKUTEČNÝM penězům vytahovaným na PHM, servis a pod. úplně irelevantní. A že ty lidi nechápeš, je úplně v pořádku, protože oni by s největší pravděpodobností nepochopili tebe. Nákup novýho auta je RADOST, placení u pumpy PAKÁRNA. To, že má někdo peníze na auto za 2M neznamená, že rád vyhazuje peníze oknem. A propos - když to auto líznu, a budu platit měsíční splátku (nějakou), tak se de facto ponižuje úsporou na palivo...
Dobře, popíšu Ti své myšlenkové demagogické pochody, jak to vnímám já. Kdo si koupí naftový motor: a) člověk který chce mít nízké náklady na palivo, protože je to významná část nákladů b) člověk který chce naftu bez ohledu na úsporu (chce na palubáku vidět 6,5 místo 8) Zatímco b) se mi těžce chápe i přes vysvětlování, co je radost a pakárna, protože si myslím, že je chrochta méně uživatelsky příjemná (vztaženo k atmosférám určitě) a bývá obvykle dražší než výkonově srovnatelná benzínová varianta, takže nějakou dobu trvá, než si na sebe levným provozem vydělá. To a) má smysl, jenže pouze do okamžiku, než najede nějakých 200 tisíc km, kdy může začít typicky dieselovský kolotoč nebo se musí dát auto zavčas pryč, protože potom už ho nikdo nebude chtít. Jsou tedy 3 možnosti: 1) naftové auto musím prodat zavčas, takže si na sebe nijak zvlášť nevydělá (ty nájezdy do vyrovnání hodnot se pohybují od 50-150 tkm) 2) až má najeto 400 tisíc, tak jej nechám upravit na "rozumný" údaj a ještě "vydělám" dodatečně 3) nechám si ho až do konce ekonomické životnosti (to nedělá skoro nikdo) Z výše uvedeného mi tak nějak plyne, že v inzerci se nejvíce objevují varianty aut a)2), a teprve až úsporochtiví 2. majitelé dávají primárním nákupům naftových aut smysl. Pokud by se nedeformoval trh přetáčením tachometrů nebo by lidé začali akceptovat vysoké nájezdy u ojetin, troufám si říci, že by nafta výhodná nebyla, protože za její výhodou je ze 75% podvod na dalších majitelích (ten případ Sharanu nedávno byl docela odstrašující).
Ok, dostali jsme se od "myšlení" lidí, co si koupií nový auto za více jak 1M k lidem, co si kupujou ojetinu. Tam nahoře je kolikrát dražší benzín, než nafta, což je dáno poměrem prodaných aut. Netřeba rozvádět - nebudu z té většiny, co si koupí naftu, dělat hlupáky. Když lidi nebudou důsledně vyžadovat doložení servisní historie (já měl u 8 letého auta všechno černý na bílým, žádný problém to nebyl) a koupí 1. naleštěnej šrot, tak jdou průseru hodně naproti. Ono by potom nebylo zdaleka tolik nářků, jak se nafta ve 150tkm sere a pod. (když má ve skutečnosti 3x tolik). Ony vlastně ty peníze, o které je tímto způsobem okrade bazarník, měly být použity na "generálku" auta před smrtí... Já ojetou naftu koupil 4 letou se 142tkm na hrbu za 150tKč + dovoz a přihlášení (nový u nás stálo 800), dneska mám 323tkm, původní spojka, vstřiky i turbo. To auto už se mi zaplatilo jen na rozdílu ve spotřebě oproti předchozímu, takže cokoliv se teď vyskytne, pro mě bude znamenat jen momentální nepříjemnost. A děkuji prvnímu majiteli za to, že si to auto koupil nový, abych si potom i já měl co koupit. Páč pokud jsem si dobře všiml, tak ojetá auta se nevyrábějí (přestože se tak dnes mnohá svými vlastnostmi chovají ).


To se nedá oddělit. Nová auta bez ojetých by se provozovala jinak a ojetá auta by bez nových nebyla. Navíc víceméně potvrzuješ to, co jsem psal, a to, že ten původní majitel u Tvého auta patřil do té skupiny b), protože kolik tak asi ušetřil peněz během těch 142 tkm a srovnej to s propadem hodnoty. Tys to udělal dobře a měl jsi kliku, ale to jen pro to, že jsi koupil auto, které někdo zaplatil a málo ojel - taková se musí v inzerci hledat lupou.
A ceníkové ceny benzínových jsem všude zatím viděl nižší i přes ten prodaný objem nafty. A co usmlouvám na naftě, usmlouvám i na benzínu. A do třetice přetlak naftových ojetin ještě snižuje jejich cenu, alespoň u některých vybraných ojetin, což ještě zvětšuje propad. Všechno jsou to spojené nádoby.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 21.07.2014 13:34, RE: Opět
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
A opět tu máme auto za 2M, které ročně svému majiteli ušetří 50 tisíc za palivo, ale na hodnotě ztratí půl milionu.
Když si to koupí v benzínu, tak ztratí kolik?
Právě, taky 1/2 milionu a právě v tom vidím těch 50 tisíc, jako více méně zanedbatelných. A pokud někdo řeší 50 tisíc, tak skutečně nechápu, proč si kupuje auta za 2M. Posadím to o řád níž. Kupuji auta za 200 tisíc a úspora 5 tisíc na palivu za rok by mi přišla směšná.
Teď to neber osobně, ale tahle demagogická filozofie je úplně mimo. Když si koupím auto za 2M, přijdu o ty 2M HNED! Když za 5 (8,10,20) let to auto prodám, tak peníze ZÍSKÁM. Mezitím jenom platím VÍC nebo MÍŇ za provoz, o žádné další peníze nepřicházím. Nějaká VIRTUÁLNÍ tabulková ztráta hodnoty je vzhledem ke SKUTEČNÝM penězům vytahovaným na PHM, servis a pod. úplně irelevantní. A že ty lidi nechápeš, je úplně v pořádku, protože oni by s největší pravděpodobností nepochopili tebe. Nákup novýho auta je RADOST, placení u pumpy PAKÁRNA. To, že má někdo peníze na auto za 2M neznamená, že rád vyhazuje peníze oknem. A propos - když to auto líznu, a budu platit měsíční splátku (nějakou), tak se de facto ponižuje úsporou na palivo...
Dobře, popíšu Ti své myšlenkové demagogické pochody, jak to vnímám já. Kdo si koupí naftový motor: a) člověk který chce mít nízké náklady na palivo, protože je to významná část nákladů b) člověk který chce naftu bez ohledu na úsporu (chce na palubáku vidět 6,5 místo 8) Zatímco b) se mi těžce chápe i přes vysvětlování, co je radost a pakárna, protože si myslím, že je chrochta méně uživatelsky příjemná (vztaženo k atmosférám určitě) a bývá obvykle dražší než výkonově srovnatelná benzínová varianta, takže nějakou dobu trvá, než si na sebe levným provozem vydělá. To a) má smysl, jenže pouze do okamžiku, než najede nějakých 200 tisíc km, kdy může začít typicky dieselovský kolotoč nebo se musí dát auto zavčas pryč, protože potom už ho nikdo nebude chtít. Jsou tedy 3 možnosti: 1) naftové auto musím prodat zavčas, takže si na sebe nijak zvlášť nevydělá (ty nájezdy do vyrovnání hodnot se pohybují od 50-150 tkm) 2) až má najeto 400 tisíc, tak jej nechám upravit na "rozumný" údaj a ještě "vydělám" dodatečně 3) nechám si ho až do konce ekonomické životnosti (to nedělá skoro nikdo) Z výše uvedeného mi tak nějak plyne, že v inzerci se nejvíce objevují varianty aut a)2), a teprve až úsporochtiví 2. majitelé dávají primárním nákupům naftových aut smysl. Pokud by se nedeformoval trh přetáčením tachometrů nebo by lidé začali akceptovat vysoké nájezdy u ojetin, troufám si říci, že by nafta výhodná nebyla, protože za její výhodou je ze 75% podvod na dalších majitelích (ten případ Sharanu nedávno byl docela odstrašující).
Ok, dostali jsme se od "myšlení" lidí, co si koupií nový auto za více jak 1M k lidem, co si kupujou ojetinu. Tam nahoře je kolikrát dražší benzín, než nafta, což je dáno poměrem prodaných aut. Netřeba rozvádět - nebudu z té většiny, co si koupí naftu, dělat hlupáky. Když lidi nebudou důsledně vyžadovat doložení servisní historie (já měl u 8 letého auta všechno černý na bílým, žádný problém to nebyl) a koupí 1. naleštěnej šrot, tak jdou průseru hodně naproti. Ono by potom nebylo zdaleka tolik nářků, jak se nafta ve 150tkm sere a pod. (když má ve skutečnosti 3x tolik). Ony vlastně ty peníze, o které je tímto způsobem okrade bazarník, měly být použity na "generálku" auta před smrtí... Já ojetou naftu koupil 4 letou se 142tkm na hrbu za 150tKč + dovoz a přihlášení (nový u nás stálo 800), dneska mám 323tkm, původní spojka, vstřiky i turbo. To auto už se mi zaplatilo jen na rozdílu ve spotřebě oproti předchozímu, takže cokoliv se teď vyskytne, pro mě bude znamenat jen momentální nepříjemnost. A děkuji prvnímu majiteli za to, že si to auto koupil nový, abych si potom i já měl co koupit. Páč pokud jsem si dobře všiml, tak ojetá auta se nevyrábějí (přestože se tak dnes mnohá svými vlastnostmi chovají ).
To se nedá oddělit. Nová auta bez ojetých by se provozovala jinak a ojetá auta by bez nových nebyla. Navíc víceméně potvrzuješ to, co jsem psal, a to, že ten původní majitel u Tvého auta patřil do té skupiny b), protože kolik tak asi ušetřil peněz během těch 142 tkm a srovnej to s propadem hodnoty. Tys to udělal dobře a měl jsi kliku, ale to jen pro to, že jsi koupil auto, které někdo zaplatil a málo ojel - taková se musí v inzerci hledat lupou. A ceníkové ceny benzínových jsem všude zatím viděl nižší i přes ten prodaný objem nafty. A co usmlouvám na naftě, usmlouvám i na benzínu. A do třetice přetlak naftových ojetin ještě snižuje jejich cenu, alespoň u některých vybraných ojetin, což ještě zvětšuje propad. Všechno jsou to spojené nádoby.


Hm, lupou jsem rozhodně nehledal, dále není pravda, že je přetlak naftových ojetin. Obecně možná ano, ale když budu chtít kvalitní ojetinu, tak ta naftová se hledá možná hůř, než benzínová . To ojetý bylo psaný na firmu, potom tam vstupuje faktor daní, resp. odpisů. Proto nemůžeš paušálně říct, že onen majitel byla lama, co se jí to nevyplatilo. Já se nebál firemního auta s "vyšším" nájezdem vzhledem k věku, auto jsem si prověřil, nechal prohlídnout mechanikem (a šoférem odtahovky v 1, dokonce na místě usmlouval slevu - uvedl 300 E, kdo-ví kolik ve skutečnosti ) a nechal přivézt a přihlásit. Kdyby se takhle choval každý, tak by lumpové neměli ony zlaté řetězy a pod., nekolovaly by zkazky o sypajících se naftách, šroty by byly za cenu šrotu a pod.
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 21.07.2014 15:56, RE: Opět
Pepe napisał:
Hm, lupou jsem rozhodně nehledal, dále není pravda, že je přetlak naftových ojetin. Obecně možná ano, ale když budu chtít kvalitní ojetinu, tak ta naftová se hledá možná hůř, než benzínová . To ojetý bylo psaný na firmu, potom tam vstupuje faktor daní, resp. odpisů. Proto nemůžeš paušálně říct, že onen majitel byla lama, co se jí to nevyplatilo. Já se nebál firemního auta s "vyšším" nájezdem vzhledem k věku, auto jsem si prověřil, nechal prohlídnout mechanikem (a šoférem odtahovky v 1, dokonce na místě usmlouval slevu - uvedl 300 E, kdo-ví kolik ve skutečnosti ) a nechal přivézt a přihlásit. Kdyby se takhle choval každý, tak by lumpové neměli ony zlaté řetězy a pod., nekolovaly by zkazky o sypajících se naftách, šroty by byly za cenu šrotu a pod.


A chce snad někdo nekvalitní ojetiny? A proč se shání naftová kvalitní hůř? Vždyť to tak do sebe všechno zapadá...
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 21.07.2014 17:16, RE: Opět
David V napisał:
Pepe napisał:
Hm, lupou jsem rozhodně nehledal, dále není pravda, že je přetlak naftových ojetin. Obecně možná ano, ale když budu chtít kvalitní ojetinu, tak ta naftová se hledá možná hůř, než benzínová . To ojetý bylo psaný na firmu, potom tam vstupuje faktor daní, resp. odpisů. Proto nemůžeš paušálně říct, že onen majitel byla lama, co se jí to nevyplatilo. Já se nebál firemního auta s "vyšším" nájezdem vzhledem k věku, auto jsem si prověřil, nechal prohlídnout mechanikem (a šoférem odtahovky v 1, dokonce na místě usmlouval slevu - uvedl 300 E, kdo-ví kolik ve skutečnosti ) a nechal přivézt a přihlásit. Kdyby se takhle choval každý, tak by lumpové neměli ony zlaté řetězy a pod., nekolovaly by zkazky o sypajících se naftách, šroty by byly za cenu šrotu a pod.
A chce snad někdo nekvalitní ojetiny? A proč se shání naftová kvalitní hůř? Vždyť to tak do sebe všechno zapadá...


Proč u 70% aut chybí serviska? Lidi nechtějí kvalitní ojetinu za adekvátní peníze, chtějí auto levný, bezúdržbový, nechlastající s nájezdem 123tkm, hlínama a metlou. Jako kdybys to tady nečetl . Jako bonus k tomu dostanou plnej pytel pohádek. Jakože Franta Vomáčka má takovou kliku, že zrovna když jede z vesnice na nákup do většího města, tak tam na něj čeká zánovní auto po zemřelém důchodci z Itálie... Když vedle sebe postavíš 2 5let staré superby TDI v barvě slonové kosti s čerstvou dovozovou STK, 1. bude mít najeto 123tkm bez servisky za 150tKč (příklad), druhý se serviskou najeto 350tkm za stejný peníze, který se prodá dřív? Resp. bude tam 10ks případu A a 10 ks případu B. Které tam zbydou?
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 21.07.2014 18:49, RE: Opět
Pepe napisał:
David V napisał:
Pepe napisał:
Hm, lupou jsem rozhodně nehledal, dále není pravda, že je přetlak naftových ojetin. Obecně možná ano, ale když budu chtít kvalitní ojetinu, tak ta naftová se hledá možná hůř, než benzínová . To ojetý bylo psaný na firmu, potom tam vstupuje faktor daní, resp. odpisů. Proto nemůžeš paušálně říct, že onen majitel byla lama, co se jí to nevyplatilo. Já se nebál firemního auta s "vyšším" nájezdem vzhledem k věku, auto jsem si prověřil, nechal prohlídnout mechanikem (a šoférem odtahovky v 1, dokonce na místě usmlouval slevu - uvedl 300 E, kdo-ví kolik ve skutečnosti ) a nechal přivézt a přihlásit. Kdyby se takhle choval každý, tak by lumpové neměli ony zlaté řetězy a pod., nekolovaly by zkazky o sypajících se naftách, šroty by byly za cenu šrotu a pod.
A chce snad někdo nekvalitní ojetiny? A proč se shání naftová kvalitní hůř? Vždyť to tak do sebe všechno zapadá...
Proč u 70% aut chybí serviska? Lidi nechtějí kvalitní ojetinu za adekvátní peníze, chtějí auto levný, bezúdržbový, nechlastající s nájezdem 123tkm, hlínama a metlou. Jako kdybys to tady nečetl . Jako bonus k tomu dostanou plnej pytel pohádek. Jakože Franta Vomáčka má takovou kliku, že zrovna když jede z vesnice na nákup do většího města, tak tam na něj čeká zánovní auto po zemřelém důchodci z Itálie... Když vedle sebe postavíš 2 5let staré superby TDI v barvě slonové kosti s čerstvou dovozovou STK, 1. bude mít najeto 123tkm bez servisky za 150tKč (příklad), druhý se serviskou najeto 350tkm za stejný peníze, který se prodá dřív? Resp. bude tam 10ks případu A a 10 ks případu B. Které tam zbydou?


A tím se nám kruh uzavírá o tom, kdo si kuuje naftová auta a za jakých podmínek se pak prodávají.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 21.07.2014 19:09, RE: Opět
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
Pepe napisał:
Hm, lupou jsem rozhodně nehledal, dále není pravda, že je přetlak naftových ojetin. Obecně možná ano, ale když budu chtít kvalitní ojetinu, tak ta naftová se hledá možná hůř, než benzínová . To ojetý bylo psaný na firmu, potom tam vstupuje faktor daní, resp. odpisů. Proto nemůžeš paušálně říct, že onen majitel byla lama, co se jí to nevyplatilo. Já se nebál firemního auta s "vyšším" nájezdem vzhledem k věku, auto jsem si prověřil, nechal prohlídnout mechanikem (a šoférem odtahovky v 1, dokonce na místě usmlouval slevu - uvedl 300 E, kdo-ví kolik ve skutečnosti ) a nechal přivézt a přihlásit. Kdyby se takhle choval každý, tak by lumpové neměli ony zlaté řetězy a pod., nekolovaly by zkazky o sypajících se naftách, šroty by byly za cenu šrotu a pod.
A chce snad někdo nekvalitní ojetiny? A proč se shání naftová kvalitní hůř? Vždyť to tak do sebe všechno zapadá...
Proč u 70% aut chybí serviska? Lidi nechtějí kvalitní ojetinu za adekvátní peníze, chtějí auto levný, bezúdržbový, nechlastající s nájezdem 123tkm, hlínama a metlou. Jako kdybys to tady nečetl . Jako bonus k tomu dostanou plnej pytel pohádek. Jakože Franta Vomáčka má takovou kliku, že zrovna když jede z vesnice na nákup do většího města, tak tam na něj čeká zánovní auto po zemřelém důchodci z Itálie... Když vedle sebe postavíš 2 5let staré superby TDI v barvě slonové kosti s čerstvou dovozovou STK, 1. bude mít najeto 123tkm bez servisky za 150tKč (příklad), druhý se serviskou najeto 350tkm za stejný peníze, který se prodá dřív? Resp. bude tam 10ks případu A a 10 ks případu B. Které tam zbydou?
A tím se nám kruh uzavírá o tom, kdo si kuuje naftová auta a za jakých podmínek se pak prodávají.


To jako že naftová auta si kupují jen podvodníci co stáčí kilometry? To myslíš opravdu vážně?
Jinak původní debata byla o NOVÉM autě za 2mil a věř že drtivá většina z nich se prodá zpět protiučtem.
U aut typu oktavia/focus za čtvrtinu je situace samozřejmě trochu jiná, ale ani tam bych si tedy nedovolil napsat že majitelé jsou potenciální podvodníci. .
Ale jak jsem si všiml ty rád svádíš debaty tam kde se ti to hodí, tady od nového k ojetinám, kde už finanční výhoda nafty není tak jasná. I když i o tom se dá úspěšně pochybovat.
Můžeš tedy konkrétně odpovědět jakou výhodu získá první majitel audi A7 v benzínu oproti tomu s naftou? Benzín vychází o cca. 100t méně, což neni žádná tragedie.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 21.07.2014 19:41, RE: Opět
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
Pepe napisał:
Hm, lupou jsem rozhodně nehledal, dále není pravda, že je přetlak naftových ojetin. Obecně možná ano, ale když budu chtít kvalitní ojetinu, tak ta naftová se hledá možná hůř, než benzínová . To ojetý bylo psaný na firmu, potom tam vstupuje faktor daní, resp. odpisů. Proto nemůžeš paušálně říct, že onen majitel byla lama, co se jí to nevyplatilo. Já se nebál firemního auta s "vyšším" nájezdem vzhledem k věku, auto jsem si prověřil, nechal prohlídnout mechanikem (a šoférem odtahovky v 1, dokonce na místě usmlouval slevu - uvedl 300 E, kdo-ví kolik ve skutečnosti ) a nechal přivézt a přihlásit. Kdyby se takhle choval každý, tak by lumpové neměli ony zlaté řetězy a pod., nekolovaly by zkazky o sypajících se naftách, šroty by byly za cenu šrotu a pod.
A chce snad někdo nekvalitní ojetiny? A proč se shání naftová kvalitní hůř? Vždyť to tak do sebe všechno zapadá...
Proč u 70% aut chybí serviska? Lidi nechtějí kvalitní ojetinu za adekvátní peníze, chtějí auto levný, bezúdržbový, nechlastající s nájezdem 123tkm, hlínama a metlou. Jako kdybys to tady nečetl . Jako bonus k tomu dostanou plnej pytel pohádek. Jakože Franta Vomáčka má takovou kliku, že zrovna když jede z vesnice na nákup do většího města, tak tam na něj čeká zánovní auto po zemřelém důchodci z Itálie... Když vedle sebe postavíš 2 5let staré superby TDI v barvě slonové kosti s čerstvou dovozovou STK, 1. bude mít najeto 123tkm bez servisky za 150tKč (příklad), druhý se serviskou najeto 350tkm za stejný peníze, který se prodá dřív? Resp. bude tam 10ks případu A a 10 ks případu B. Které tam zbydou?
A tím se nám kruh uzavírá o tom, kdo si kuuje naftová auta a za jakých podmínek se pak prodávají.


Ano. Naftová auta si kupuje ten, kdo najede dost km a komu záleží na ekonomice provozu. A je jedno, jestli je to auto za 200 tKč, nebo za 2 M. Nikdo nedělá sponzora šejkům víc, než musí. Furiantským výkřikům "na spotřebu nehledím" se jen shovívavě směju. Proč asi cena benzínových v6 a 8 padá tak rychle? Kromě pár fandů, co to víc leští, než s tím jezdí, to nikdo nechce. Klidně pro tebe budu póvl, protože jsem si koupil ojetou chrochtu. A koupím si jí znova, už proto, že by zákazníci a zaměstnanci pohled na F150 v8 (Dodge Ram, Toyota Tundra), i když přestavěnou na plyn, neunesli. Ony by se některé věci špatně prezentovaly...
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Wtorek 22.07.2014 07:53, RE: Opět
Pepe napisał:
Ano. Naftová auta si kupuje ten, kdo najede dost km a komu záleží na ekonomice provozu. A je jedno, jestli je to auto za 200 tKč, nebo za 2 M. Nikdo nedělá sponzora šejkům víc, než musí. Furiantským výkřikům "na spotřebu nehledím" se jen shovívavě směju. Proč asi cena benzínových v6 a 8 padá tak rychle? Kromě pár fandů, co to víc leští, než s tím jezdí, to nikdo nechce. Klidně pro tebe budu póvl, protože jsem si koupil ojetou chrochtu. A koupím si jí znova, už proto, že by zákazníci a zaměstnanci pohled na F150 v8 (Dodge Ram, Toyota Tundra), i když přestavěnou na plyn, neunesli. Ony by se některé věci špatně prezentovaly...


Ano, přesně tak ta první věta to vystihuje, druhá už ne, protože kdyby šlo skutečně o ekonomiku a člověk by hleděl na náklady, těžko by si koupil auto za 2M, když může mít jiné, které udělá stejnou službu za 1/4 (na image fakt nehraju).
A my 2 se nedohodnem nikdy, protože jsme z opačných konců spektra. Já jezdím málo, protože jezdím soukromě a nedojíždím autem do práce, proto mám starou ojetinu, a proto mi nevadí vyšší spotřeba - jelikož jsem zjistil, že mi to v celkových nákladech neudělá významný nárůst, když místo za 7,5 budu jezdit za 9. Ty jezdíš hodně, a proto se Ti chrochta vyplatí, i když na ní sem tam něco odejde v případě ojeté. To je celé.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Wtorek 22.07.2014 10:09, RE: Opět
David V napisał:
Pepe napisał:
Ano. Naftová auta si kupuje ten, kdo najede dost km a komu záleží na ekonomice provozu. A je jedno, jestli je to auto za 200 tKč, nebo za 2 M. Nikdo nedělá sponzora šejkům víc, než musí. Furiantským výkřikům "na spotřebu nehledím" se jen shovívavě směju. Proč asi cena benzínových v6 a 8 padá tak rychle? Kromě pár fandů, co to víc leští, než s tím jezdí, to nikdo nechce. Klidně pro tebe budu póvl, protože jsem si koupil ojetou chrochtu. A koupím si jí znova, už proto, že by zákazníci a zaměstnanci pohled na F150 v8 (Dodge Ram, Toyota Tundra), i když přestavěnou na plyn, neunesli. Ony by se některé věci špatně prezentovaly...
Ano, přesně tak ta první věta to vystihuje, druhá už ne, protože kdyby šlo skutečně o ekonomiku a člověk by hleděl na náklady, těžko by si koupil auto za 2M, když může mít jiné, které udělá stejnou službu za 1/4 (na image fakt nehraju). A my 2 se nedohodnem nikdy, protože jsme z opačných konců spektra. Já jezdím málo, protože jezdím soukromě a nedojíždím autem do práce, proto mám starou ojetinu, a proto mi nevadí vyšší spotřeba - jelikož jsem zjistil, že mi to v celkových nákladech neudělá významný nárůst, když místo za 7,5 budu jezdit za 9. Ty jezdíš hodně, a proto se Ti chrochta vyplatí, i když na ní sem tam něco odejde v případě ojeté. To je celé.


Tak my se nedohodnem proto, že já respektuju tvojí volbu, a nic proti ní nemám. Možná i proto, že 2. auto v rodině je na vození dětí do školy a na kroužky, samosebou v benzínu. I když se s ním jezdí občas i delší trasy (výlety), byla to jasná volba. Ale je kupované nové, prostě jsem chtěl rodině "udělat radost". A vzal jsem to úplně obráceně - když uvážím samotný provoz, tak už je pro mě "ztráta hodnoty" nepodstatná . Zatímco ty se snažíš skoro každému dokázat, že koupí nafty prohloupí, protože se na rozdíl od v6 v mondeu bude furt srát. Každej ať si za svý peníze kupuje co chce. A lidi, co si neví rady, chtějí poradit. Ok, o benzínu víš z praktického hlediska vše, ale z lidí, co chtí naftu, nedělej hlupáky. Občas správné nasměrování není na škodu, dost často to ale zavání paranoiou.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Wtorek 22.07.2014 17:33, RE: Opět
David V napisał:
Pepe napisał:
David V napisał:
A opět tu máme auto za 2M, které ročně svému majiteli ušetří 50 tisíc za palivo, ale na hodnotě ztratí půl milionu.
Když si to koupí v benzínu, tak ztratí kolik?
Právě, taky 1/2 milionu a právě v tom vidím těch 50 tisíc, jako více méně zanedbatelných. A pokud někdo řeší 50 tisíc, tak skutečně nechápu, proč si kupuje auta za 2M. Posadím to o řád níž. Kupuji auta za 200 tisíc a úspora 5 tisíc na palivu za rok by mi přišla směšná.


1. těch 50 tisíc na palivu je opravdu zanedbatelných. 2. když to koupí v benzínu, ztratí na hodnotě víc, protože to už nebude kupovat další boháč, ale lůza co se chce cítit, ale nemá na to, a tak chce něco co jezdí za 8 nafty a ne za 12 benzínu, navíc kdyby si koupil benzín, tak bude v hospodě za úplného trotla a bude poslouchat, že si mohl rovnou koupit ojeté ótéčko....takže se musí s cenou dolů, aby se někdo chytil. O snadnosti prodeje ani nemluvě. Když se prodávají 2 stejná auta a jedno je diesel, hádej co se prodá rychleji? Trh se prostě ve všem rozumem neřídí, to je realita.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.