0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi představilo novou sedmistupňovou převodovku

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.04.2008 08:58, Bravo koncernu!
Výborně. Akorát si kdo si jí bude moc pořídit. Za 15 let bude možná v nejvyšší nabídce Octavie 4. generace za 750t. :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.04.2008 09:47, Na co???
A já se ptám soudruzi na co?? Začalo snad dělat Audi neprožné motory, kde je potřeba řadit v rozmezí 1500 rpm?? Nebo maximální převodový poměr rozdělili místo 5 kvaltů na 7. Nebyla by lepší rovnou 10-ti stupňová převodovka?
Za chvíli to bude jak na kole 27 převodových stupňů. A jak to v autě dopadne? Bude se řadit 1-3-5-7.
Podle mě je to úplně na nic, jen módní výstřelek, nemá to žádný reálný základ, pakliže se neuvažuje o posunutí dálničních limitů ke 200 km/h.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.04.2008 13:15, RE: Na co???
David V napisał:
A já se ptám soudruzi na co?? Začalo snad dělat Audi neprožné motory, kde je potřeba řadit v rozmezí 1500 rpm?? Nebo maximální převodový poměr rozdělili místo 5 kvaltů na 7. Nebyla by lepší rovnou 10-ti stupňová převodovka?
Za chvíli to bude jak na kole 27 převodových stupňů. A jak to v autě dopadne? Bude se řadit 1-3-5-7.
Podle mě je to úplně na nic, jen módní výstřelek, nemá to žádný reálný základ, pakliže se neuvažuje o posunutí dálničních limitů ke 200 km/h.
Uspora paliva, nizzsi otacky na dalnici, tim padem nizsi hluk, prijemejsi cestovani, etc, etc...

Jelikoz je tam automaticky rezim, tak ti muze byt uplne jedno esli to ma 5 rychlosti nebo 7 - ty je neradis, radi je automat...

Me to prijde fajn, taky bych pri 130radeji tocil 2500ot a ne 3500 - pro muj pripad by asi stacila sestka... Verim ze na nemeckou dalnici se sedmicka hodi.

Otazka je spis cena tehle srandy a spolehlivost...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 09.04.2008 14:35, RE: Na co???
anonym napisał:
Uspora paliva, nizzsi otacky na dalnici, tim padem nizsi hluk, prijemejsi cestovani, etc, etc...

Jelikoz je tam automaticky rezim, tak ti muze byt uplne jedno esli to ma 5 rychlosti nebo 7 - ty je neradis, radi je automat...

Me to prijde fajn, taky bych pri 130radeji tocil 2500ot a ne 3500 - pro muj pripad by asi stacila sestka... Verim ze na nemeckou dalnici se sedmicka hodi.

Otazka je spis cena tehle srandy a spolehlivost...
Hele nejde o počet stupňů převodovky, ale o konečný převodový poměr. Odstupňování je pak přizpůsobeno pružnosti motoru. Pokud na to motor má (a věřím, že velkoobsahové motory Audi na to skutečně mají) ať klidně přihoí další kvalt k již existující 5-ti nebo 6-ti stupňové převodovce, aby motor točil při 150-ti 2500 rpm. Jenže ono dojde většinou k přepracování skříně a výsledný poměr bude o něco málo nižší než u původní převodovky, takže nic moc. Mimo to se směřuje na jedné straně k automatickým převodovkám a na straně druhé se neustále přidávají stupně do manuálních převodovek. S takovou se druhá ruka na volant vůbec nedostane, a to už pomalu ani na dálnici.
Já jsem k těmto snahám skeptický .
Cena bude poplatná novince a spolehlivosti bych se nebál. Už se těším na nějakou recenzi, kdy někdo napíše, že na sedmičku při 130-km/h nemá cenu řadit, protože je motor podtočený.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.04.2008 15:18, RE: Na co???
David V napisał:
A já se ptám soudruzi na co?? Začalo snad dělat Audi neprožné motory, kde je potřeba řadit v rozmezí 1500 rpm?? Nebo maximální převodový poměr rozdělili místo 5 kvaltů na 7. Nebyla by lepší rovnou 10-ti stupňová převodovka?
Za chvíli to bude jak na kole 27 převodových stupňů. A jak to v autě dopadne? Bude se řadit 1-3-5-7.
Podle mě je to úplně na nic, jen módní výstřelek, nemá to žádný reálný základ, pakliže se neuvažuje o posunutí dálničních limitů ke 200 km/h.
Zdary,mám ji v CLSu a řadí to výborně,ani to člověk neví.Výborná je také 6ti kvalt.DSG ve VW ,někdy si to zkuste,budete překvapeni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.04.2008 15:28, RE: Na co???
wendys napisał:
Zdary,mám ji v CLSu a řadí to výborně,ani to člověk neví.Výborná je také 6ti kvalt.DSG ve VW ,někdy si to zkuste,budete překvapeni.
Ale jo, já věřím, že to funguje bez problémů, já se jen zamýšlím nad praktickým využitím.
Jestli touží někdo po tom neustéle řadit, tak proč ne, ale do normálního provozu to není. Naštěstí, se kvalty dají přeskakovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.04.2008 16:40, RE: Na co???
David V napisał:
Ale jo, já věřím, že to funguje bez problémů, já se jen zamýšlím nad praktickým využitím.
Jestli touží někdo po tom neustéle řadit, tak proč ne, ale do normálního provozu to není. Naštěstí, se kvalty dají přeskakovat.
Pane kolego,právě,že tato převodovka je pro toho kdo nechce řadit ,proto je vhodná do normálního provozu /mluvíme o automatické převodovce /a kvalty se nedají přeskakovat,řadí se postupně.Zdary
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 10.04.2008 21:32,
Pánové odpůrci, tohle DSG bude pro Audi, který mají motory podélně - A4, A6.. současná DSG 6r, která se nabízí i pro Octavii, do Audi zastavět nejde, dává se jenom k motorům napříč.
Takže pro vás to stejně nebude. Vidím jí třeba k 3.O TDI quattro, kde nahradí tiptronic. A nebo k 2.0 TDI, kde Audi dává multitronik.
Takže si hezky řaďte dál svým 5kovým manuálem
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.