0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi s6 5.2 v10 avant

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 17.04.2014 07:54, RE: Audi s6 5.2 v10 avant
Pepe napisał:
Reno napisał:
Pepe napisał:
Reno napisał:
Pepe napisał:
tomaskrtek napisał:
Ne321 napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.
fakt je že mezi nabízenými kusy se najdou i ´´po výměně motoru v záruce´´ takže na tom něco bude...
Ještěže takovýhle problémy nemám . Líbila by se mi z podobného roku 650i, kupé, ne kabrio. Když pro radost, tak už. U toho věřím, že by mi vydržela nadosmrti
Můžu doporučit všema deseti. Absolutní "joyride" pokaždé, když jsem do něho sednul. Nádherný zvuk, živelná dynamika, navzdory rozměrům velmi sportovní svezení. Na dva roky s ním vzpomínámnejraději. Lepší auto jsem nikdy neměl.
Mně je to úplně jasný . Při celoročním hrkání v dodávce a naftovým kombíku mám chuť na pořádný auto. Spočetl jsem si ale, že bych na něj měl čas nějakých 20 dní v roce - práce, rodina, ostatní koníčky... Za pár let to bude jinak, ale zas jaká bude nálada...
najezdil jsem s ním 40 tis. km, pak šlo do světa. je to zvláštní pocit, když jsem jezdil třeba s A6 3.0 TDI Quattro Avant, nikdy jsem neměl potřebu se "jen tak projet". S 650kou jsem ho měl každou chvilku. kdyby pán netrval na kombíku, tak bych mu doporučil X5 s tímhle motorem. Spotřeba bude kolem 15 litrů, ale ten motor je naprosto špičkový a spolehlivý.
O to by mi šlo. Za zimu jen párkrát "protočit kola", zbytek roku jen občas na vejlety ve 2, takový gran turismo . Víc jak 5 tkm bych s tím za rok nenajel, teď ani to ne. Každopádně od toho čekám servisní nenáročnost (vyjma náplní a filtrů). Prostě abych věděl, že mě ten "provoz" bude stát tolik a tolik za rok.


Běžný servis mně stál i v brněnském Renocaru cca 6000 Kč. V dílně by se to dalo určitě zvládnout za dva...

reagować
peters
ilość wystąpień3
data registracji15.04.2014
Cztwartek 17.04.2014 22:33, tak a nic
Boli sme to pozriet a maximalne znicene auto. Pan podnikatel si asi myslel ze vsetci su sprosty ako je on mudry. Nasli sme,ale jednu ktora sa pacila aj mne a aj panovy ktory bol ako poradca,ale povedla nech sa pripravim aj tak na par tisicovu investiciu,Az potom to bude super auticko. Nejdem ropzpisovat ako bolo to prve znicene,je to na dlho. Spomeniem zaklad. Cela prava strana striekana,motor ko,Interier zniceny na milion km. Lak tak isto. A pan sa ako prvy majitel auta moze hambyt co s toho krasneho auta za 7 rokov "pouzivania" dokazal spravit. V stredu idem po to co sme pozerali. Este to pozrieme od spodu a ak to bude ok berem to a hodim sem par fotiek.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 05.06.2014 13:19, re:
Dobrý den. Troufám si tvrdit, že hlavní stinnou stránkou tohoto auta budou provozní náklady. Spotřeba se bude pohybovat okolo 13 litrů na 100 km, i běžné spotřební věci např. pneumatiky, komponenty brzd ale přijdou na desetitisíce. O nějakých vážných problémech se u tohoto vozu nemluví, u nás jich pravděpodobně bude jen hrstka. Pokud jste na toto přip raven, měl byste být autem spokojený.
reagować
Karel S
ilość wystąpień3
data registracji03.07.2017
Poniedziałek 03.07.2017 12:32, S6 5.2 V 10 rv. 2007
Zdravím chtěl bych slyšet od někoho zda by opravdu tento vůz doporučil k mému užívání rád si zajezdim rychle ale můj měsíční nájezd je 600 km a chci něco rodinného ale sportovně založené bohužel do tohoto vozu LPG nelze instalovat jsem odpůrce nafty dík za vaše příspěvky reálná spotřeba atd.
reagować
Skipy
ilość wystąpień12
data registracji30.08.2010
Poniedziałek 03.07.2017 17:31, RE: S6 5.2 V 10 rv. 2007
To s tím chcete jezdit každý den nebo to jednou týdně o víkendu projet?
Protože ten nájezd, pokud není chybný, je úplně směšný (nic ve zlým) na pořizování takového auta.
To je 20 km za den, vždyť se ten motor snad ani neohřeje.
Spotřeba bude určitě přes 13 l/100 km, navíc na tak krátkých trasách možná i víc .
Koupil bych si spíš BMW s R6, jízda bude určitě zábavnější a levnější.
reagować
Karel S
ilość wystąpień3
data registracji03.07.2017
Wtorek 04.07.2017 23:47, Audi s6 5.2 v10
Jezdím do práce v neděli 50 km a v pátek zpátky a o víkendu tak 50 max 100 rodine návštěvy plus dovolená jednou za rok ale žena nemá řidičák dělat si ho nechce a já si občas rád zařadím a držet dvě auta se mi nechce mne spíš zajímají nějaké ty klasické bolístky jak některá auta mají třeba u B4 to byla náprava brzdy a jiné věci to už sem si našel kolik stojí a sem s tím tak nějak smířen de mě o to aby mně nečekalo nějaké překvapení s motorem já už sem se ptal tak po známých co dělají auta a nikdo s tím nemá zkušenosti asi se to moc u nás neprodavalo a nedivím se nechal sem si poslat ceník od audi dva míče a více ale nový motor 4.0tfsi
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Środa 05.07.2017 14:01, RE: Audi s6 5.2 v10
Karel S napisał:
Jezdím do práce v neděli 50 km a v pátek zpátky a o víkendu tak 50 max 100 rodine návštěvy plus dovolená jednou za rok ale žena nemá řidičák dělat si ho nechce a já si občas rád zařadím a držet dvě auta se mi nechce mne spíš zajímají nějaké ty klasické bolístky jak některá auta mají třeba u B4 to byla náprava brzdy a jiné věci to už sem si našel kolik stojí a sem s tím tak nějak smířen de mě o to aby mně nečekalo nějaké překvapení s motorem já už sem se ptal tak po známých co dělají auta a nikdo s tím nemá zkušenosti asi se to moc u nás neprodavalo a nedivím se nechal sem si poslat ceník od audi dva míče a více ale nový motor 4.0tfsi


zeptám se hloupě...pokud to chcete jen na víkendy a jednou za rok s tím oluftovat dovču (otázka jestli manželka nebude brblat na překračování limitů atd)....proč si to nepučovat jen když s tím budete chtít jet? auto bude stále v top stavu,neřešíte předražené pojistky,oleje,atd....

těch služeb je hodně,vychází to cca kolem 20 000kč / víkend což zas taková palba není ne?
http://www.lmcar.cz/dlouhodoby-pronajem-audi-rs6 a jiné ifrmy.. http://www.fast-cars.cz/audi-rs6
reagować
Karel S
ilość wystąpień3
data registracji03.07.2017
Środa 05.07.2017 17:23, Audi s6 5.2 v10
Děkuji za tip
reagować
audis6
ilość wystąpień1
data registracji25.05.2022
Środa 25.05.2022 18:05, Audi s6 5.2, V10 2006
Zdravím, vlastním audi s6 5.2 V10 r.v. 2006, můj dotaz směřuje na spotřebu oleje na plnou nádrž, dolívám cca 3dcl. oleje na plnou nádrž, je to normální nebo mi to někde utíká. Díký
reagować
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.