nepřihlášený uživatel napisał:
Dobry den.Chcel by vas poprosit o rady ku tomuto autu. V stredu 16.4 idem pozriet jednu S6ku. Pan je velky podnikatel (nie slovak) a 1.majitel auta. Auto ma najazdene 75tis km rv 10/2007. Jazdena na 90% zapadna europa. Dal som si zistit podla vinka vsetko co sa dalo a km by mali podla vsetkeho sediet.Mysli si to aj znami v audi.Auto bolo od zaciatku servisovane v jednom a tom istom servise audi, posledny servis bol robeny vo februari 2014. V stredu sa stretneme a necha mi auto preverit v servise.(jjeho zastupca,s nim bude skusobna jazda kontrola v servise atd...) Tlaky,kontrola motora,valcov endoskopom a proste vsetko o co som ho predom poprosil.Bol velmi ustrtetovi a nevidel v tom ziadny problem ak to bude normalny servis. Mam uz dohodnuty aj serv.kde to spravia a aj termin na toho 16teho. Vas by som sa chcel opytat,je nieco preco by som s tym autom nebol spokojny?Ziadne cipovanie ani nic podobne neplanujem a nikdy som ziadne auto necipoval. Jazdim kludne a predbieham malo,75% dialnice ,Vedel by ste mi o tom aute prosim nieco napisat? Mali sme 530xd turinga,boli sme spokojny,ale povedal som si ked sme to predavali, ze dalsie auto uz urcite nebude nafta a motor okolo 4-5L preto s6. 550i s xDrive som za rozumnu cenu nenasiel a ine sa mi nec nepaci. Dakujem. S pozdravom peter.
Nekupovat v zadnem pripade a nebo pocitat s tim co vas ceka a byt ochoten to akceptovat. Neprislo vam divne, ze tyhle sportovni S6tky jsou levnejsi nez srovnatelne stare 4.2FSI nebo i 3.0T, prestoze je to puvodne mnohem drazsi sportovni model s vyssim vykonem? Neni to nahodou, ostatne jako nic na trhu s ojetymi vozy. Tohle auto se opravdu moc nepovedlo, nejvetsim problemem je motor upraveny z Lamborghini Gallardo, coz byl pomerne dost hloupy napad, protoze motory v supersportech jsou stavene na extremne vysoky vykon, ale zaroven na minimalni najezdy. U techle aut se nepredpoklada, ze najedou vice nez sto tisic kilometru za cely svuj zivot! Oproti tomu S6 je dalnicni stihacka, kterou si lide koupi i na velke cestovani. Vysledkem tohohle nesouladu je spousta smutnych majitelu S6, kteri zjistili ze motor v jejich aute ma zlomkovou zivotnost proti beznemu V8 s normalni A6.
Pokud to auto ma najeto opravdu 75.000km, tak je motor nekde za polovinou az kolem dvou tretin sve zivotnosti. Je bezne u techle motoru ze uz mezi 100-150.000km zacne strikat olej vsude mozne a problem se nasledne resi kompletni generalkou motoru, ktera vyjde radove na statisice! Proto se snazi majitele techto aut nekde kolem tech sto tisic nebo lehce pres S6tek zbavit celkem za jakoukoliv cenu, protoze do techle oprav uz nechteji investovat.
Celkove pocitejte s tim, ze servisni naklady budou uplne nekde jinde nez u vaseho celkem servisne nenarocneho diesela a rozmyslete si zdali vam ten vykon za to stoji. Nicmene samozrejme, ze jsou i horsi volby na trhu, take se da koupit Audi S8 se stejnym motorem a navic s priplatkovymi keramickymi brzdami, ktere stoji strasidelnou raketu a nelze je zpetne vymenit za normalni.