0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi Q5 - kupujeme ojetinu

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Sobota 09.04.2016 20:00, pozor?
pozor? obecně na velmi špatné motory...tdi i tsi (popsáno všude, tsi karbonují, praskají hlavy, písty, spotřeba v reálu strašná, tdi kapitola sama o sobě) + bohužel i převodovky (audi mělo hromadnou žalobu na krku kvůli nim), v některých typech jsou plastové součásti a ty nevydrží často ani 80tkm... ösobně bych uvažoval tak o 3,0tdi s tiptronicem...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 09.04.2016 20:51, RE: pozor?
finding napisał:
pozor? obecně na velmi špatné motory...tdi i tsi (popsáno všude, tsi karbonují, praskají hlavy, písty, spotřeba v reálu strašná, tdi kapitola sama o sobě) + bohužel i převodovky (audi mělo hromadnou žalobu na krku kvůli nim), v některých typech jsou plastové součásti a ty nevydrží často ani 80tkm... ösobně bych uvažoval tak o 3,0tdi s tiptronicem...


2.0 TDI ani 3.0 TDI žádné velké problémy netrápí... a benzín do takového SUV je nesmysl.
takže ideálně šestiválec, když se podaří koupit za ty peníze.

reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Niedziela 10.04.2016 08:35, Audi
A jejich "bezúdržbový" řetězový rozvod u 3,0TDI, který je vzadu, tzn, celý motor z auta ven a aby mohl jít ven, musí se ho půlka rozberat A pak se zjeví klubo hadů, kde je asi 6 řetezů
Libovka. Ale za pajsku to dají dohromady..
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Niedziela 10.04.2016 19:25, inetr
Nejsem zastáncem Audi, ale motory to je prostě problém celosvětový, bohužel nejen Audi těží z historie. Kamarád má Q7, koupenou od rodinného příslušníka s přesně známou historií a i známý ji několikrát vezl na servis. A to, jak se auto začalo srát po překročení 150tkm... Nemluvím o tom, že stálo v garáži, pravidelný servis po 12-13tkm oleje, oleje měnil ve všem, zahřát před jízdou dochladit.

V kuse problémy s klapkama v motoru, ventilátor topení, ovládání zrcátek, naštěstí má pružiny

Audi se mi opravdu strašně líbí o interiéru nemluvě, ten je v noci snad dokonalý, ale zatím nejsem ochotný přijmout ty poruchy a je to bohužel smutné a netýká se to jen Audi. Tato auta fakt asi jen nová a hádat se v době záruky.

Nechci Vás odrazovat, ale...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 10.04.2016 19:53, sdf adf sf asdf ad
Měl jsem tři A6ky, některé kupované notně přes 130 tisíc km, jiné provozované s najetýma 50 tkm plus jednoho Touarega. Všechny s 3.0 TDI a nikdy jsem neměl sebemenší problém. Jestli nějaký motor od koncernu, tak tenhle.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Niedziela 10.04.2016 21:31, Audi A6
Osobne by som uz len kvoli tym porucham a drahym opravam isiel do ineho auta. Nemam moc rad dizajn audi, pretoze z predu nikdy neviem, aky je to typ. Interieri maju ale pekne, to sa musi nechat. Ja mam napr skusenost s jednym kamaratom, ktory chcel strasne audi. A raz, jeden den, prisiel do prace na krasnej audi A6 2012 rok 2.0TDI. Doviezol ju z nemecka. Pytal som sa ho, ci si to auto aspon poriadne preklepol. Vraj mal na to nejaku firmu, co mu povedala, ze to auto je ako nove. Nie je stocene, ma najazdene 80t km, a s poruch je tam par drobnosti plus pri 75t km vymenena dsg prevodovka :D No nekup to...
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 11.04.2016 22:36, tdi?
jasně...tdi žádnými problémy netrpí, vážnými už vůbec ne...to je vtip nebo jak? i zde na tipcarsu je X článků o 2,0tdi čím všim tyhle motory trpí, stačí číst. 3,0tdi doporučuju spíš kvůli dynamice
reagować
the rock00
ilość wystąpień1
data registracji12.04.2016
Wtorek 12.04.2016 18:08, audi Q5
mě jen překvapuje ,že nejvíc tomu rozumí ti co v takovém autě ani neseděli...
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Środa 13.04.2016 08:35, Nesedeli
No vies, tieto diskusie su hlavne od toho, aby si prave neurobil tu chybu, a nesadol si do toho auta. Nebudem si predsa kupovat predrazeny traktor len kvoli tomu, aby som potom mohol povedat ci je to auto spolahlive. Spravny postup podla mna je, ze si o tom aute najskor nieco precitam. A o 2.0TDI sa napr docitas taktiez to, ze sa uz na zapade neda poistit jazdenka, lebo zeru olej v takom mnozstve, ze sa zadieraju. Na druhej strane je ale pravda, ze tie negativne skusenosti sa internetom este viac zosiluju, pretoze len malokto sa pride pochvalit, ze mu auto ide dobre, ale pokazenych aut su plne fora.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień727
data registracji13.04.2012
Środa 13.04.2016 08:47, VW s tymto motorom
A aby som len nekecal. V nemeckej firme, kde som predtym pracoval, boli extra zatazeny na VW golf a passat. Mali ich niekolko. Kazdy z nich ich nechal stat niekde na dialnici aspon raz. Rekorderom bol golf, ktory sa pokazil priblizne 5 krat. Vzdy niekde na dialnici hodiny cakali na odtah :) Ja som jazdil chvilu na golfe 6 2.0TDI 80kw bluemotion DSG. Auto zvnutra aj zvonka pekne, udrziavane (mala ho iba jedna kolegyna). Malo takmer plnu vybavu. Nasadol som, vysiel som z dvora a po asi 500 metroch som so studenym dieselom zastavil na krizovatke. A div sa svete, motor sa vypol! Potom, ked som sa rozbehol, motor isiel neustale podtoceny. Drzala ho tak DSG prevodovka. Uz vtedy som si povedal, ze taketo auto u mna parkovat nikdy nebude. Dynamiku nebudem spominat, to bolo 0 bodov. Po tychto skusenostiach som po dlhsej zastavke automaticky otvaral prednu kapotu, lebo taketo nezdrave chovanie si urcite vyberie svoju dan. A nasiel som asi toto. Golf, najazdene 35t km, mal motorovy olej pod minimom, a chladiaca kvapalina (v este stale trochu zahriatom aute) bola taktiez pod minimom. Do chladica som teda dolial vodu (pretoze original zbrndu som nenasiel, a miesat som to nechcel), a v kufri som nasiel 5 litrovu, takmer prazdnu olejovu bandasku, tak som to dolial. Potom som dsg prepol na manual, aby sa to aspon ako tak hybalo, a nejako som to prezil. Nastastie som uz potom na tom aute nemusel jazdit.
reagować
PetrBrom
ilość wystąpień1
data registracji14.02.2010
Środa 13.04.2016 08:48, 3.0 tdi
3.0 tdi vlastní v Allroadu (4f) není to špatný motor, je tichý, docela úsporný (jezdím v průměru za 8L), ALE jak zde již bylo psáno pokud jej kupujete v ojetině je nutno počítat s nemalými náklady na provoz. Počínaje výřivými klapkami, přes EGR ventil a jeho prolínající chladiče, vstřiky, rozvody,... atd.. Takže pokud počítáte s investicí 100 tisíc do motoru, tak ano kupte si ho. Většina těchto investic přichází po 150 000 km (z vlastní zkušenosti). Auta to nejsou špatná jen provoz je dražší a s tím je třeba počítat. Přeji šťastnou ruku při výběru.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Środa 13.04.2016 10:49, RE: 3.0 tdi
PetrBrom napisał:
3.0 tdi vlastní v Allroadu (4f) není to špatný motor, je tichý, docela úsporný (jezdím v průměru za 8L), ALE jak zde již bylo psáno pokud jej kupujete v ojetině je nutno počítat s nemalými náklady na provoz. Počínaje výřivými klapkami, přes EGR ventil a jeho prolínající chladiče, vstřiky, rozvody,... atd.. Takže pokud počítáte s investicí 100 tisíc do motoru, tak ano kupte si ho. Většina těchto investic přichází po 150 000 km (z vlastní zkušenosti). Auta to nejsou špatná jen provoz je dražší a s tím je třeba počítat. Přeji šťastnou ruku při výběru.


Včera jsem se díval, jak se pohybují ceny těch aut. Je fakt, že za 500 tisíc jsou relativně slušné dvoulitry, nebo vyježděné třílitry. Což může znamenat, že většina těch prací už tam byla provedena původním majitelem.
A sto tisíc se mi zdá hrubě nadsazené.

reagować
libredo11
ilość wystąpień3
data registracji14.04.2016
Cztwartek 14.04.2016 14:28, Audi Q5 - kupujeme ojetinu
Doporučuji motor 2.0 TDI 130kW/380 Nm, myslím že má interní označeni EA 288, ale nevím určitě.
S tímto motorem jsem odjel v současné A6 před FL /manuál/ cca 130 tkm. Dynamika solidní, spotřeba se dá udržet velice přijatelná. Můj rekord při eko jízdě z Lipna do Prahy 4,7 litru, při ježdění po Praze jsem měl dlouhodobý průměr cca. 6,5 podle PP, který měří docela přesně. Na dálnice taky dobrý.
Q5 má určitě podstatně horší koeficient cx, takže ta spotřeba bude o pár deci vyšší.
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Sobota 16.04.2016 22:27, RE: 3.0 tdi
.... už tam byla provedena původním majitelem.A sto tisíc se mi zdá hrubě nadsazené.

to Reno: neřekl bych, že je to nadsazené, viz napsáno. Schodou okolností má kamrádův otec A6 Allroad myslím 2008 3,0TDi od nova, jezdí hodně málo, ale když už, tak dlouhé trasy do Německa. A bohužel pod hranicí 200tkm (podotýkám servis jak se patří + správné chování) automat, přední měchy, kompresor měchů, klapky v motoru, EGR, ventilátor topení + ventilátor na sahaře. k tomu standardní oleje+filtry, turbo dělal teda jen repas (nějaké čištění a jen nějaká malá věc, platil myslím 7000, ale nevím to přesně), řemen, kladky. Ano sešlu se mu víc věcí a má na servis a nikdy nešidil servis, ale pak taková "sranda" + prevence může vyjít na 120-130 tkč ani nevíš jak.

A pokud máš 500 + 30 rezervu, tak tě to zničí. Je mi jasné, že se to nemusí stát, ALE co když?

Jinak auto jezdí suprově, vzduchový podvozek je špičkový, motor má chiplý v Německu v Audi na nějakých 200kW, táhne jak lokomotiva, spotřeba ECO 6,2L, MAX 12,5L, běžně 7,5-8,5L. Pohodlné velké kombi na cestování.

Ale jak už tady bylo napsáno x-krát, KDYŽ CHCEŠ OPIČKU, MUSÍŠ MÍT NA BANÁNY. Většina těchto aut stála jako nová 2 a víc miliónu a tomu odpovídá servis. Ano nechci strašit pána, že je to popelnice, to ne, ale aby věděl, že se to může stát.

Měl jsem BMW e46 330xdA 2005, cena auta 150tkč, bohužel automat, turbo, klapky, nápravy a rozvodovka + běžný servis a první servis mě stál 80tkč. Takže není to jen o tom, jít do banky, vzít si 1/2 mega a koupit si AUDI.

Pokud ovšem tazatel s tímto počítá, udělá preventivně co se má, tak bude spokojen
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 17.04.2016 17:25, asf asdfasf asfd a
Na německém ebay koupím za 2-4 tisíce EUR kompletní motor 3.0 TDI, s nájezdem třeba 80 tkm.
A ty budeš dělat běžnou údržbu za 130 tisíc?
reagować
Schumi/nick
ilość wystąpień50
data registracji08.08.2014
Niedziela 17.04.2016 22:06, Q5
Reno ale to jen potvrzujes,ze takovehle auto,potazmo s timto motorem pri techto financich je sebevrazda....
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 18.04.2016 10:53, RE: Q5
Schumi/nick napisał:
Reno ale to jen potvrzujes,ze takovehle auto,potazmo s timto motorem pri techto financich je sebevrazda....


Sorry, jaká sebevražda? Když si koupím jakoukoliv neprémiovou ojetinu daného stáří řekněme za kilo, kolik budu muset vrazit do servisu? 20 tisíc? Shodnem se na tom, že určitě... Dělá to 20% ceny ojetiny, u olítané (rozuměj nezánovní) Q5 to dělá stejný poměr (20%). Takže asi v pořádku, ne? Jestli si někdo koupí prémiovou ojetinu za poslední peníze (na který dlooouho šetřil, nebo si musel půjčit), tak je magor. V normálním světě v takovém autě jezdí někdo s odpovídajícím společenským statusem a hlavně příjmem, takže ho ten servis nepoloží...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 18.04.2016 11:51, RE: Q5
Pepe napisał:
Schumi/nick napisał:
Reno ale to jen potvrzujes,ze takovehle auto,potazmo s timto motorem pri techto financich je sebevrazda....
Sorry, jaká sebevražda? Když si koupím jakoukoliv neprémiovou ojetinu daného stáří řekněme za kilo, kolik budu muset vrazit do servisu? 20 tisíc? Shodnem se na tom, že určitě... Dělá to 20% ceny ojetiny, u olítané (rozuměj nezánovní) Q5 to dělá stejný poměr (20%). Takže asi v pořádku, ne? Jestli si někdo koupí prémiovou ojetinu za poslední peníze (na který dlooouho šetřil, nebo si musel půjčit), tak je magor. V normálním světě v takovém autě jezdí někdo s odpovídajícím společenským statusem a hlavně příjmem, takže ho ten servis nepoloží...


Pokud bude takové auto prodávat první majitel, tedy člověk, který nemá hluboko do kapsy, bude na něm pravidelně vykonávat servis a v okamžiku jeho prodeje bude auto v naprostém pořádku. Pokud bude prodávat auto okolo 200 tkm, pravděpodobně bude mít už měněné turbo, nové vstřiky atd. Nechápu, proč by měl počkat, až se na autě všechno po..re a pak ho chtít prodávat. To mi prostě nedává smysl.
Protože v reálném světě se nevy..re všechno naráz. A on přece nebude jezdit s takovým autem a neřešit závady.

reagować
Schumi/nick
ilość wystąpień50
data registracji08.08.2014
Poniedziałek 18.04.2016 15:44, Audi Q5 jaká je
Padla tady částka 500,20%=100,nebudeme se přít o par tisíc,já to myslel tak,ze ma- li je a nejsou likvidacni(půjčka,slamnik atd) a počítá s tím,tak pak je vše cajk,opačný případ je ta sebevražda,Pepe nebo myslíš,ze ne?
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 18.04.2016 20:46, asdf asd asf sdf
V reálu je to tak, že kupec takového auta přemýšlí následovně: kupuju auto za půl mega, tak to musí bejt v naprosto perfektním stavu a nemusím do toho dát ani kááá....
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.