eTeflon napisał:
Souhlasím s kolegou nade mnou, po RX8 je pohodlná i Felicie
U té 7er bych do V12 nešel, jsou hodně problematické!! Pokud 7er ta s V8. A celkově si myslím (i vlastní zkušenost), že ty V12 nenabídnou zas takový skok, který by vyvážil hlavně servis a spotřebu. Také jsem toto řešil a tehdy jsou koupil krásnou 740i V8. Předpokládám, že asi tušíte, jaký je provoz těchto nejvyšších zástupců prémiových automobilek, že i takový exot, jakýmž je RX8 je "levné" auto na provoz! Ale pokud se vším tímto počítáte, tak si budete užívat luxusní a stylové cestování.
Ono k motoru V12 se u každé značky pojí výbava kterou většinou prostě nejde jinak dokoupit a nebo je tak drahá že ji nikde jinde nenajdeš. Paradoxně se to ale týká spíše zadních sedadel, takže pro lidi co řídí, a tím ten co kupuje ojetinu je vždy, to nedává smysl.
Ale třeba v tom Phaetonu V12 si můžeš říkat že máš částečně Bentley a nikdo v ulici o tom neví. Phaeton si velmi lehce spleteš s Passatem B5. To pro mě má i nějaké kouzlo.
Stejně tak u poměrně běžné 7er ten malilinkatý znáček V12 z toho dělá jiné auto.
Mercedes w220 klesl cenou už natolik že ho nelze považovat za reprezentativní auto. Roky jsou na něm hodně vidět.
Dobrá volba je i Lexus LS 460 ve výbavě President, ale moc parády před sousedy na sídlišti s ním už neuděláš. Vypadá... divně.
Každopádně Reno to napsal dobře - původní cena toho auta tě dožene v servisu a u benzínky. A cena byla hodně přes 3mil.