0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A8 2,5 TDI - zkušenosti po osmi letech a 380 tis. Km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.04.2010 14:44, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
Ráďa napisał:
Key1: Najatý řidič, moc sleduješ promo videa. I Phantoma si řídí přes 3/4 majitelů samo (údaj automobilky) . Spíš je někdo, kdo to myje a servisuje, to jj, ale majitelé si řídi sami. Dyť i růžové košile se slunečníma brýlema si lítáji s Bentleyem sami. Takže v případě tria A8/7er/S-klasse to bude nějakých 99%+ To je jak by jsis někoho najal, ať uspokojí tvoji milou. Vzadu je to fajn, ale to zas musí být verze long/lang, jinak je to o ničem. Osobního řidiče mají 3 typy lidí : 1) umělci (...
no... nerekl bych, ze ten primer s milou je zrovna adekvatni, totozny ci odpovidajici, stejne tak jako odhad pomeru lidi, co maj osobniho ridice.

zalezi na uhlu pohledu, ja proste beru limo+ridic. ano, jsou i vyjimky, mimo tech, co uz jsem rekl, to treba v pripade phantoma je verze coupe ci cabrio.
pokud chci ale tak velke auto ridit sam, tak nemusim mit A8, protoze A6 pro ridice nabizi de facto totoznou uroven komfortu. a jizdni vlastnosti v A8 lepsi urcite nejsou. testoval jsem A8 s 4,2 benal ... a ja osobne bych si tento motor radeji zvolil v nektere z mensich variant. je s nim pak vic legrace, kdyz agregat nemusi tahat zbytecnych xyz kg

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.04.2010 14:53, RE: Rychlost
Rover623 napisał:
Jedno musím autorovi přiznat,je nutné si tohoto auta hlídat rychlost,auto není tak těžké (na tu velikost) a motor celkem poslušně zrychluje,když je potom člověk zvyklý ze Škodováckých tříválců mít plyn až na podlaze aby to do kopce jelo aspoň 90,tak si s takovým autem musí dávat opravdu pozor kam až ten plyn šlape.Další věc jsou podzemní nebo patrové garáže,když člověk občas vidí jak jsou u nás ta stání postavena (občas má člověk pocit,že ten barák vymýšlel projektant pro Fiat 500 only) tak se k...
rychlost si musíš hlídat i u aut,která jsou stará 10 let a nejsou z vyšší třídy, to mi přijde normální.
Stejně jako ta závist, to je v tomto případě zcela mimo mísu. Na tomhle autě není co závidět, pořizovací cena je směšná, servisování lehce dražší, dovolit si ho mohou všichni co vidíš jezdit v Octavii a Passatu z roku 2001-2002.
A design mi nepřijde nadčasový už spustu let, ale to je subjektivní...
V každém případě to vydrželo tyhle km, což je ještě ukázka staré školy, záleží co teda majitel vynechal, tak jak občas majitelé "zapomenou", že zas tak čistý to nebylo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.04.2010 15:38, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
KyleBr napisał:
"A8 = velká Impreza ".
Vím, že nejste socka a řídíte pouze luxusní limuzíny od es-klády výš, čili jste patrně v Réze nikdy neseděl a nikdy Rézu neřídil. Proto vám tohle přirovnání železničního vagónu k motokáře odpouštím.
Ale fakt jste mě pobavil
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.04.2010 16:11, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
key1 napisał:
no... nerekl bych, ze ten primer s milou je zrovna adekvatni, totozny ci odpovidajici, stejne tak jako odhad pomeru lidi, co maj osobniho ridice.

zalezi na uhlu pohledu, ja proste beru limo+ridic. ano, jsou i vyjimky, mimo tech, co uz jsem rekl, to treba v pripade phantoma je verze coupe ci cabrio.
pokud chci ale tak velke auto ridit sam, tak nemusim mit A8, protoze A6 pro ridice nabizi de facto totoznou uroven komfortu. a jizdni vlastnosti v A8 lepsi urcite nejsou. testoval jsem A8 s 4,2 bena...
Tak to už si rovnou kup S4 ...věř nebo ne, najde se dost lidí kteří by se v A6 necítěli bezpečně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.04.2010 16:39, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
Ráďa napisał:
Tak to už si rovnou kup S4 ...věř nebo ne, najde se dost lidí kteří by se v A6 necítěli bezpečně.
S tím musím souhlasit. S velkou limuzínou je řízení otrava. Upřednostňuju vyšší střední, jakožto řidič. Až budu sedět vzadu, bude to něco jiného...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.04.2010 16:43, RE: ano všichni závidíme až se červenáme :-D
key1 napisał:
hum ... levnejsi alternativou by bylo koupit dozadu figurinu
Nafukovací s nějakými V/V otvory
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.04.2010 16:44, RE: ale kdeze
David V napisał:
))))))
jo, dlouho jsem se tady takhle nepobavil
Psal jsem mail ohledně toho TIS, došlo to?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.04.2010 20:28, RE: Rádoby odborníci
klobrch napisał:
Na většině příspěvků v reakci na "Zkušenosti uživatele" mě fascinuje, jak se vždy vyrojí přehršel "taky automobilových odborníků", kteří každému recenzentovi vše pohaní. Beru to tak, že autorovi jeho A 8 vyhovuje a je s ní moc spokojený, takže z toho jsem usoudil, že to asi není špatný auto. A i provozní náklady odpovídají tomuto typu auta. Na druhou stranu je fakt, že nevím kdo by mu mohl závidět 12 let starou káru, jejíž cena je dnes někde kolem 150 tisíc Kč.
... když hodíš jméno toho pána do google, vyjede ti odkaz na společnost se základním jměním 23M... asi by si mohl koupit fungl novou, ale zřejmě se mu to nezdá takový rozdíl
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.04.2010 20:57, RE: ale kdeze
Koloss napisał:
Psal jsem mail ohledně toho TIS, došlo to?
Došlo, já Ti odpověděl, ale mail se mi vrátil. Zítra tam kolem 3. hodiny budu vyzvedávat auto v Rašínu. Ozvu se přes mobil.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.04.2010 08:29, RE: Závist:-)
bubu napisał:
Podla mna je to dobry napad s tou solarnou strechou, pochopil som to tak, ze solarna energia z nej staci pohanat vetraky, ktore automaticky funguju pri vyssich teplotach v interieri, tym padom nehrozi 50 stupnov celzia, pokial je auto v lete na slnku. Ale to ma teda prekvapilo, ze A8 sa vyrabala aj vo verzii FWD only... asi nejaka social edition...
tak presne takhle bych nazval tuto verzi, ono 150 koniku na dvoutunovou limuzinu je docela ulet, vzhledem k casu ktery v ni majitel stravil bych nelitoval penez a sel do benzinove 4.2 ale hlavne quattro.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.04.2010 08:39, RE: Závist:-)
tomaskrtek napisał:
tak presne takhle bych nazval tuto verzi, ono 150 koniku na dvoutunovou limuzinu je docela ulet, vzhledem k casu ktery v ni majitel stravil bych nelitoval penez a sel do benzinove 4.2 ale hlavne quattro.
No tak, nejdříj je potřeba si uvědomit, že pohotovostní hmotnost této verze (2,5 V6 - 110 kW , přední pohon) je 1600 kg !! a že její maximální rychlost je 220 km/h a zrychlení na 100 km/h za 9,9s - už jsem to tu psal - je potřeba se umět na tato čísla podívat pohledem z roku 1998 (nebo klidně i 2001 kdy to auto majitel kupoval.) Základní vznětové motorizace vozů střední třídy byly většinou 66 kW a ty vrcholné cca 80-85 kW s maximálkou cca 200km/h, takže i tato základní motorizace A8 je převyšovala - takže tak to tenkrát bylo a není potřeba se pozastavovat nad tím jaký se před 12 lety nabízely motory a uplně chyba je měřit to dnešním měřítkem - a i kdyby rozhlédněte se kolem sebe po silnicích či parkovištích - kolik aut (na silnicích - ne v katalozích) dnes tyto hodnoty převyšuje?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 28.04.2010 17:45, 4,2 Quattro 1999 facelift
Mám A8, ale už vychytanější model po faceliftu 1999, s motorem 4,2 V8 Quattrro a 111.000km, takže doufám, že vydrží ještě dlouho :) (Mám doma v dokonalém stavu ještě A8 předchůdce - Audi V8 3,6 V8 1992)

Nové generace už nejsou tak spolehlivé. Mají sice technické vymoženosti jako vzduchový podvozek, vyjížděcí displeje a pod. blbinky, ale poruchové. Sám jsem kdysi A8 vybíral mezi starým a novým modelem, naftou a benzínem. Nafta pro mne byla nutnost, jelikož jezdím velké vzdálenosti, ale přes to jsem raději z kvalitativních i pocitových důvodů zvolil nejlepší a starší už vychytanou verzi A8 4,2 V8 Quattro 1999. Spíše se divím, že 110kw motor Tdi tyto kilometry vydržel, to snad ani není možný - je to neco jako z Trabi objet planetu :) 110kw je běžně zralé na odpis nebo generálku min. vršku po 100-200.000km - vačky a pod. Co teprve ramena? Ty jsou zničená často po 50.000km - A8 na ně trpí, tak by mne zajímala výdrž nebo co jste montovali

/// Po neskutečné výdrži a kvalitě pětiválce 2,5TDi 103kw v prvních A6 typ C4, byl pro audináře kteří koupili logicky následníka, nový šestiválcový motor 2,5TDi 110kw byl doslova šok, obrovský průšvih a velmi nepříjemné překvapení v servisu. Pro majitele A8 kteří si koupili verzi 3,3TDi často totální katastrofa.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 29.04.2010 22:05, hmm
Hoši jen vychvalujte do nebes .. sami nejlíp víte co máte doma za starou píčovinu ..
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.