Koloss napisał:
No čekal jsem, jestli ten motor před přední nápravou tady padne. Podle toho, co jsem zaslechl já, tak právě A7 už má motor umístěný více vzadu a tím by měl být tento hlavní problém alespoň částečně eliminován. Vyzývám příznivce Audi, aby mne podpořili nebo mi vynadali za kázání bludů.
Opet kopec zabavy, tato dikuze. Nevim, kde jste vy vsichni priznivci benzinu a rychle rezanych zatacek byli, kdyz jsem nekolik mesicu prodaval 330i, resp. 130i, 335i.?? Asi jste nekde diskutovali o tom, jestli Skoda 120 predjede A4, ci vedli podobne odusevnele debaty. Nebo jste to mozna vy, co jenom kecate, nechate si naposilat fotky a obcas i drze pozadujete projizdku, ale kdyz dojde na placeni, obvykle vymluvy: no kdyby to bylo o 100 tis levnejsi, nebo jeste lepe: "skoda ze to neni diesel, i kdyz v tom benzinu to fakt jede..." proste miluju auta pro zabavu, vsechno ostatni a hlavne nafta a 4x4 a koncern etc je shit, bohuzel mam na auto jen prachy ze stavebka...To jen tak na okraj. Kazdopadne pro vas me kratke predstaveni A7 nebylo. Kdo cetl pozorne, vsiml si, ze pisu pro lidi, co vahaji nad koupi A7 a pod tihou obecne (viz zde!) sirenych dogmat jsou bezradni. Vzdyt chytraci v diskuzich tvrdi, ze Audi je nesportovni! Ma asi motor nejak vepredu, ne? Je sportovni. Rozhodne minimalne stejne jako nova trojka. Prekvapeni, pro mne. Zduraznuji, mluvime tu o novych autech. Kdyz prictete faktor ceny a uvazite, ze jsem dal za A7 stejne jako bych dal za novou 335i ve slusne vybave, ale bez x-drive, a oba vozy vedle sebe postavil, myslim ze jenom opravdu velky srdcar by volil bavoraka, ktery vypada vedle A7 jako mladsi a velmi chudy bratr...Jasne, E46 M3 byla fajn, ale ja uz takovou starou karu nechci, chci auto nove, v zaruce, po dvou letech jde do sveta. Je mi fuk, kolik bude rozdil nakup prodej.
A pratele, diskuze na tema nafta vs.benzin je zde posledni dobou vazne trochu mimo. Chapu zde nektere, kteri jezdi v x-let starem Mondeu a nemohou si to vynachvalit, ano je to fajn auto, rozhodne bych jej bral vsema deseti nez podobne stary vuz v dieslu, ale bavme se o novem voze. Dobre jsem si spocital, ze pri mem najezdu cca 60tis rocne se mi A7 v nafte vyplati. Je to bohuzel fakt, i prodejce vam da na protiucet za naftu vic. Mam kolegu ve sportovnim klubu, ten vlastni A7 v TSFI a je dost nervoni z toho, ze tankuje kolem 13l/100km. A ten si napriklad onu vyse zminovanou Panameru koupit muze, za pul roku si na ni vydela, presto ho ta spotreba stve. Divne, asi mu poradim, aby se prestehoval do Ceska, tam se asi vydelava jinak . Pro mne A7 prozatim plni svuj ukol dobre. Na letnich gumach 7l nafty, zle mi neni. Takze znovu: kdo si chce koupit NOVE auto, a zda se mu (opravnene), ze BMW vymeklo a je cim dal drazsi, pohrava si s myslenkou prejit ke ctyrem kruhum, ma rada zni, stoji to za zkousku. Ja zklamany nejsem, i kdyz ma A7 asi skonci brzy na srotaku, jak tady jeden inteligent zminil. Pro jazykove vybavene doporoucuji velice prekvapive (alespon pro mne) video: na youtube zadejte GRIP Audi A6 - to jen tak na pobavenou. Vsem, co se jim clanek libil pekny den, vam ostatnim ujisteni, ze na Tipcars uz nic nenapisu, skoda energie. jsu se nechat predjet S120-kou :)