0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A7 3.0 TDI - podrobné zhodnocení majitelem po prvních 13 tis. km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 07:18, tiptronic, diesel, allrád:-)
šedý mor v automobilové produkci, kdo toto nenabízí jako by nebyl. Jak může člověk, který se cítil nejlíp za volantem 330i přesednout do tohohle? Já už bych ty turbodíry nerozdejchal, jednou provždy chci mít okamžitou odezvu na plyn. Co si objednat 530i? Že jezdíte na hory? To skoro každý... Jinak A7 je pěkná, trošku mně mrzí že do ní nedali 4,2 FSI a ten zadek nedosahuje kvality zbytku vozu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 08:00, RE: tiptronic, diesel, allrád:-)
Michal napisał:
šedý mor v automobilové produkci, kdo toto nenabízí jako by nebyl. Jak může člověk, který se cítil nejlíp za volantem 330i přesednout do tohohle? Já už bych ty turbodíry nerozdejchal, jednou provždy chci mít okamžitou odezvu na plyn. Co si objednat 530i? Že jezdíte na hory? To skoro každý... Jinak A7 je pěkná, trošku mně mrzí že do ní nedali 4,2 FSI a ten zadek nedosahuje kvality zbytku vozu...
Omlouvám se, recenzi jsem jen tak proletěl, bylo to trochu dlouhé, už rozumím proč nechcete pětku. Ovšem na skořepiny z R8 naroubované do A7 3.0 TDI se těším, pak sem hoďte fotky)))))) myslím, že máte šanci na vysoké bodování ve zdejší rubrice o tuningu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 08:27, RE: tiptronic, diesel, allrád:-)
Michal napisał:
Omlouvám se, recenzi jsem jen tak proletěl, bylo to trochu dlouhé, už rozumím proč nechcete pětku. Ovšem na skořepiny z R8 naroubované do A7 3.0 TDI se těším, pak sem hoďte fotky)))))) myslím, že máte šanci na vysoké bodování ve zdejší rubrice o tuningu
Tak co velice, příteli. Každý má právo na svou podobu vkusu...ačkoliv je často v rozporu s estetikou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 08:31, RE: tiptronic, diesel, allrád:-)
Mersi napisał:
Tak co velice, příteli. Každý má právo na svou podobu vkusu...ačkoliv je často v rozporu s estetikou.
Nepochybně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 08:32, AUDI versus SVĚT
Přiznám se, že Audi nemám v kontextu s českými podnikatýlky moc rád. Automobilka totiž zavedli takovou image, která k ničemu jinému nevybízí. Ale mít prostředky k zakoupení A7, tak neváhám a skočím do toho chomoutu po hlavě. To auto má tak neskutečné proporce, že z něj v budoucnu bude klenot mezi youngtimery. Fandím každému, kdo se ho rozhodne podpořit koupí.:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 09:19, RE: AUDI versus SVĚT
Mersi napisał:
Přiznám se, že Audi nemám v kontextu s českými podnikatýlky moc rád. Automobilka totiž zavedli takovou image, která k ničemu jinému nevybízí. Ale mít prostředky k zakoupení A7, tak neváhám a skočím do toho chomoutu po hlavě. To auto má tak neskutečné proporce, že z něj v budoucnu bude klenot mezi youngtimery. Fandím každému, kdo se ho rozhodne podpořit koupí.:)
nebude, na 100% nebude. žádné auto přecpané elektronikou nemůže být ani veteránem, ani youngtimerem. vezmi si 850i. nikdo ho nechce. za žádný peníze. proč? protože ve své době to bylo bylo auto s nejvyšším počtem elektromotorků a řídících jednotek na světě, první auto s multiplexem. pominu to že to byla V12, problematický motor. nikdo nechce ani 840i. a když tak za pakatel nějakej dealer perníku, na honění vody, kterej jí do měsíce zruší. prostě není možný ho finančně udržet v plně provozuschopném stavu. to bych si daleko raději koupil starou Audi 80 v kombíku, nejraději RS2, to je dle mého mínění poslední opravdový Audi.
nechápu majitele že si po 330i koupí něco tak neskutečně vzdáleného radosti z jízdy, dvoutunové naftové monstrum. pokud má na A7 tak rozhodně má i na Panameru nebo Quattroporte-to by byla moje volba. najezdím hodně tak chci naftu-to je skutečně nehoráznej blábol u auta které za první dva roky klesne s cenou o milión.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 09:36, RE: AUDI versus SVĚT
tomaskrtek napisał:
nebude, na 100% nebude. žádné auto přecpané elektronikou nemůže být ani veteránem, ani youngtimerem. vezmi si 850i. nikdo ho nechce. za žádný peníze. proč? protože ve své době to bylo bylo auto s nejvyšším počtem elektromotorků a řídících jednotek na světě, první auto s multiplexem. pominu to že to byla V12, problematický motor. nikdo nechce ani 840i. a když tak za pakatel nějakej dealer perníku, na honění vody, kterej jí do měsíce zruší. prostě není možný ho finančně udržet v plně provozuschopn...
Já bych to tak neprožíval. Holt každej vnímá "radost z jízdy" jinak. A za svý love ať si koupí co chce, ne? A jak se dá definovat "poslední opravdový Audi"?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 09:43, RE: AUDI versus SVĚT
A4 napisał:
Já bych to tak neprožíval. Holt každej vnímá "radost z jízdy" jinak. A za svý love ať si koupí co chce, ne? A jak se dá definovat "poslední opravdový Audi"?
Ohledně AUDI Quattro a nejen jí doporučuji zajímavý článek zde:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012040808
je to trošku delší, ale zajímavé čtení...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 09:52, RE: AUDI versus SVĚT
tomaskrtek napisał:
nebude, na 100% nebude. žádné auto přecpané elektronikou nemůže být ani veteránem, ani youngtimerem. vezmi si 850i. nikdo ho nechce. za žádný peníze. proč? protože ve své době to bylo bylo auto s nejvyšším počtem elektromotorků a řídících jednotek na světě, první auto s multiplexem. pominu to že to byla V12, problematický motor. nikdo nechce ani 840i. a když tak za pakatel nějakej dealer perníku, na honění vody, kterej jí do měsíce zruší. prostě není možný ho finančně udržet v plně provozuschopn...
kdo má na A7 zdaleka nemá na Panameru nebo Quattroporte, protože stojí cca 2x tolik... spíš nechápu, jak někdo kdo o sobě píše, že je snob, jezdí v BMW řady jedna...
Někde jsem četl, že snob radši koupí Picassův podpis než obraz od Karla Gotta
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 09:57, RE: AUDI versus SVĚT
free78 napisał:
Ohledně AUDI Quattro a nejen jí doporučuji zajímavý článek zde:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2012040808
je to trošku delší, ale zajímavé čtení...
K poslednímu odstavci, Audi jak známo používá haldex pouze v modelech A3,A1 všude jinde je Torsen... s novou A6 přišel nějaký nový systém pohonu všech kol, ale po cca roce se vrátilo Audi k původnímu Torsenu - bůhvi proč?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 10:31, RE: AUDI versus SVĚT
A4 napisał:
Já bych to tak neprožíval. Holt každej vnímá "radost z jízdy" jinak. A za svý love ať si koupí co chce, ne? A jak se dá definovat "poslední opravdový Audi"?
jasně, ať si koupí kdo chce co chce, máš recht. ale silně mi to připomíná jednoho bývalého kamaráda (bývalý poté co mu v Áčkách vymyli mozek)-přišel sem strejda s jasným záměrem koupit felcku v kombíku a já mu nacpal třílitrovou Lagunu kterou nikdo už měsíc nechtěl-chlubil se. prostě a jasně-auto není žrádlo a salón není Tesco, když mám chuť teď momentálně na párek a ucítím grilčo kurčo tak se nic neděje, koupím oboje nebo jen jedno, je to šumák, ale auto kupuju na několik let a normální člověk si o zamýšleném nákupu zjistí vše dostupné a ví do čeho jde. já si své ,,normální´´ auto vybíral přes půl roku a pak na něj ještě tři měsíce čekal než mi ho dovezou, homologují a přihlásí. auto pro radost, na občasné svezení vybírám jinak-projdu pár bazarů, podívám se co by mě tak zaujalo a potom se snažím o konkrétním modelu zjistit vše dostupné a vybrat nejlepší kus. zet trojku jsem si taky dovezl ze Slovenska protože tady žádné pěkné třílitrové kupé nebylo, všechno byly zmaštěnky nebo nedej bože v plynu. ale nechat se utáhnout na vařenou nudli, to se mi nestalo.
a poslední opravdový Audi? všeobecně poslední opravdový auto-takový který má minimum elektroniky, žádnou-nebo vypínatelnou-stabilizaci, žádnej protiprokluz, není to dvoutunovej cvalík, je mrštný a rychlý, ne jen v přímce ale i v zatáčkách... prostě auto, na který se těšíš, ve kterým míváš takový ty divný pocity okolo žaludku když jedeš na hraně, který tě nutí zlepšovat se v řízení, který si užíváš a místo po dálnici jedeš po okreskách, neřešíš gumy ani spotřebu...to se nedá definovat, to je prostě o pocitech. osobně jsem tohle zažil jen ve dvou autech-350Z a teď v Z3. 370ka je už jiná, nemá ten charakter řeznickýho psa, a Z4 mi nesedla vůbec. měl jsem i Infi G35 kupé, což je vlastně překopaný Zetko ale taky mi nesedlo nehledě na to že jsem se do něj nevešel.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 11:32, RE: AUDI versus SVĚT
tomaskrtek napisał:
nebude, na 100% nebude. žádné auto přecpané elektronikou nemůže být ani veteránem, ani youngtimerem. vezmi si 850i. nikdo ho nechce. za žádný peníze. proč? protože ve své době to bylo bylo auto s nejvyšším počtem elektromotorků a řídících jednotek na světě, první auto s multiplexem. pominu to že to byla V12, problematický motor. nikdo nechce ani 840i. a když tak za pakatel nějakej dealer perníku, na honění vody, kterej jí do měsíce zruší. prostě není možný ho finančně udržet v plně provozuschopn...
Plný souhlas s vyjádřením hodnoty paliva v ceně vozidla.Když si kupující spočítá ztrátu hodnoty vozu za první 2 roky a porovná se spotřebou převedenou na Kč výsledek mluví sám za sebe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 11:40, RE: AUDI versus SVĚT
tomaskrtek napisał:
nebude, na 100% nebude. žádné auto přecpané elektronikou nemůže být ani veteránem, ani youngtimerem. vezmi si 850i. nikdo ho nechce. za žádný peníze. proč? protože ve své době to bylo bylo auto s nejvyšším počtem elektromotorků a řídících jednotek na světě, první auto s multiplexem. pominu to že to byla V12, problematický motor. nikdo nechce ani 840i. a když tak za pakatel nějakej dealer perníku, na honění vody, kterej jí do měsíce zruší. prostě není možný ho finančně udržet v plně provozuschopn...
Souhlasím s tím, že BMW 850 nikdo nechce, v Anglii se to auto v dokonale zachovalém stavu dá pořídit za nějakých 1500 liber, což je asi 60 000 CZK. Stejně tak ještě mladší Mercedesy se tam dají koupit relativně za pakatel, paradoxně tam tak dochází ke stavu kdy je 20 let starý Mercedes dražší než ten samý starý 5 let. Nové Audi (bez výjimky) jsou odsouzeny právě do této kategorie aut, které extrémně ztrácí hodnotu. Jenže je tu jeden základní rozdíl, BMW 850 nabízí alespoň dobré svezení, co nabízí A7, zhola nic, po 150 000tkm rozvrzaný interiér. Naprosto děsné vyvážení kdy je hlavní hmotnost motoru situována před přední nápravu. Mám vyzkoušeno, že A6 na našich klikatých silničkách nepředjede ani Škodu 120, zatáčku kterou může Š120 brát 90km/h, to Audi nedá ani 70km/h protože by vyletěla. Tahle A7 je prostě odsouzena do šrotu nebo za mizerný peníz do bazaru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 11:59, RE: AUDI versus SVĚT
Val.Kilmer napisał:
Plný souhlas s vyjádřením hodnoty paliva v ceně vozidla.Když si kupující spočítá ztrátu hodnoty vozu za první 2 roky a porovná se spotřebou převedenou na Kč výsledek mluví sám za sebe.
To jsem měl napsat já
Ale příští týden přesně na tohle téma chystám článek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 12:26, RE: AUDI versus SVĚT
David V napisał:
To jsem měl napsat já
Ale příští týden přesně na tohle téma chystám článek.
na toto téma jsem vedl debatu na moje.auto.cz - člověk, který pořídil nové 530d argumentoval spotřebou proti 530i, přičemž benzínová verze je o takřka sto tisíc levnější. navíc přiznal, že auto pořizuje pro sto tisíc km, pak ho dá protiúčtem za jiné auto. jeho poslední argument byl ten, že mu prodejce vykoupí 530d o tři sta tisíc dráž než 530i
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 12:27, RE: AUDI versus SVĚT
Rover623 napisał:
Souhlasím s tím, že BMW 850 nikdo nechce, v Anglii se to auto v dokonale zachovalém stavu dá pořídit za nějakých 1500 liber, což je asi 60 000 CZK. Stejně tak ještě mladší Mercedesy se tam dají koupit relativně za pakatel, paradoxně tam tak dochází ke stavu kdy je 20 let starý Mercedes dražší než ten samý starý 5 let. Nové Audi (bez výjimky) jsou odsouzeny právě do této kategorie aut, které extrémně ztrácí hodnotu. Jenže je tu jeden základní rozdíl, BMW 850 nabízí alespoň dobré svezení, co nabíz...
UK je specifický trh, velice specifický...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 12:48, RE: AUDI versus SVĚT
Rover623 napisał:
Souhlasím s tím, že BMW 850 nikdo nechce, v Anglii se to auto v dokonale zachovalém stavu dá pořídit za nějakých 1500 liber, což je asi 60 000 CZK. Stejně tak ještě mladší Mercedesy se tam dají koupit relativně za pakatel, paradoxně tam tak dochází ke stavu kdy je 20 let starý Mercedes dražší než ten samý starý 5 let. Nové Audi (bez výjimky) jsou odsouzeny právě do této kategorie aut, které extrémně ztrácí hodnotu. Jenže je tu jeden základní rozdíl, BMW 850 nabízí alespoň dobré svezení, co nabíz...
Vy s tou stálou averzí na motory před přední nápravou to budete mít v životě těžké ......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 13:04, RE: AUDI versus SVĚT
rojack napisał:
Vy s tou stálou averzí na motory před přední nápravou to budete mít v životě těžké ......
Proč, jedinej výrobce co takhle blbě umisťuje motor je Audi. Audiny jsou vůbec blbě vyvážené, když ten jejich nejlepší model (Sportback) utře naftovej Focus
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 13:11, RE: AUDI versus SVĚT
rojack napisał:
Vy s tou stálou averzí na motory před přední nápravou to budete mít v životě těžké ......
Souhlas. Každý má zkrátka jiné priority. Léta jsem jezdil s A4 s těžkým V6 TDI vpředu a to, že by š120 teoreticky mohla projet zatáčku rychlejc než já mě teda fakt netrápil. Tohle naříkání na těžký motor vpředu mi připomíná jednoho dřívějšího diskutéra ze Slovenska, který tady do nebe vychvaloval svoji primeru snad v každé diskuzi a neúnavně neustále dokola argumentoval tím, že primera projede zatáčku rychleji než audi A4.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 11.04.2012 13:51, RE: AUDI versus SVĚT
Michal napisał:
na toto téma jsem vedl debatu na moje.auto.cz - člověk, který pořídil nové 530d argumentoval spotřebou proti 530i, přičemž benzínová verze je o takřka sto tisíc levnější. navíc přiznal, že auto pořizuje pro sto tisíc km, pak ho dá protiúčtem za jiné auto. jeho poslední argument byl ten, že mu prodejce vykoupí 530d o tři sta tisíc dráž než 530i
Ano, poslední argument má váhu a mělo se tím začít. Respektive, pokud si někdo udělá finanční rozvahu a vezme v potaz všechny důležité aspekty, tak prosím. Mně prostě vadí paušální volba nafty jen pro to, že auto méně žere bez ohledu na jiné dopady.
Nicméně z místních diskutujících mám pocit, že sehnat slušnou 530i je dost problém, což by mohlo být v rozporu s vyšší výkupní cenou pro 530d. Nic, kouknu do inzerce, jak se co prodává.
reagować
  1 2 3 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.