0
powrót
 

diskuze k tématu: Jakou variantu Audi A6 (LPG?)

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
OndraHolan
ilość wystąpień2
data registracji29.04.2014
Wtorek 29.04.2014 07:41, Jakou variantu Audi A6 (LPG?)
Dobrý den,

Vlastním Audi A6 Avant, rv 1999, 2,4i s přestavbou na LPG. S autem jsem nalítal mnoho bezproblémových kilometrů, ale pomalu se poohlížím jinde.
Chtěl bych rovněž A6, od r. 2005 (s novou maskou), čtyřkolku v automatu, v plné palbě (nejlépe S-line
Zajímalo by mě, jaký motor je vhodný na přestavbu na LPG. Uvažuji opět o motoru 2,4i, můžete prosím poradit, jestli je motor oproti předchozí řadě vylepšen? Jediný problém jsem měl s neustálým únikem oleje z pod vík ventilů. Několikrát jsme to přetěsňovali, ale vžy po pár tis. km to začlo znovu. Ne nijak výrazně, ale stále. Jinak je auto - musím zaklepat - víceméně bezproblémové.

V zásadě mi nejde nutně o LPG, ale chci jezdit 1 km pod 2 Kč, to je zásadní podmínka. Uvažoval jsem též o naftové 2,7, ale obávám se, že oné spotřeby 6 l/100 km bych nedosáhl, přeci jen rád auto trochu protáhnu. Se současnou Anežkou jezdím za 2,20 Kč/1 km ať dělám, co dělám, a víc bych určitě nesnesl (spíš méně).

Tedy - jak je to s tím motorem 2,4i a je ještě nějaká jiná varianta? A mám se obávat u tohoto auta automatické převodovky? Ze všech stran slyším, že je to sebevražda, že se kazí a oprava je pěkná paleta. Jaký je Váš názor?

Pro auto si opět pojedu do Reichu, s kamarádem mechanikem, přeci jen za stejný peníz bude auto snad v lepší kondici a s uvěřitelnějšími km na tachometru.

Děkuji za odpověď a přeji příjemný den.

Holan
reagować
ivan2
ilość wystąpień118
data registracji11.11.2010
Wtorek 29.04.2014 10:34, 4 válec
Podle mě, ko chce jezdit levně, měl by sáhnout po 4 válci. Napadá mě 1.8T s lpg eventuelně 1.9tdi. Ale moc se v Audi nevyznám, tak mě berte s rezervou. Dřív jsem ovažoval o A6 rok 2005 4.2 s lpg, to dává smysl, ale tam se na tak nízké kilometrové náklady určitě nedostanete.
reagować
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Wtorek 29.04.2014 10:38, RE: Jakou variantu Audi A6 (LPG?)
OndraHolan napisał:
Dobrý den, Vlastním Audi A6 Avant, rv 1999, 2,4i s přestavbou na LPG. S autem jsem nalítal mnoho bezproblémových kilometrů, ale pomalu se poohlížím jinde. Chtěl bych rovněž A6, od r. 2005 (s novou maskou), čtyřkolku v automatu, v plné palbě (nejlépe S-line Zajímalo by mě, jaký motor je vhodný na přestavbu na LPG. Uvažuji opět o motoru 2,4i, můžete prosím poradit, jestli je motor oproti předchozí řadě vylepšen? Jediný problém jsem měl s neustálým únikem oleje z pod vík ventilů. Několikrát jsme to přetěsňovali, ale vžy po pár tis. km to začlo znovu. Ne nijak výrazně, ale stále. Jinak je auto - musím zaklepat - víceméně bezproblémové. V zásadě mi nejde nutně o LPG, ale chci jezdit 1 km pod 2 Kč, to je zásadní podmínka. Uvažoval jsem též o naftové 2,7, ale obávám se, že oné spotřeby 6 l/100 km bych nedosáhl, přeci jen rád auto trochu protáhnu. Se současnou Anežkou jezdím za 2,20 Kč/1 km ať dělám, co dělám, a víc bych určitě nesnesl (spíš méně). Tedy - jak je to s tím motorem 2,4i a je ještě nějaká jiná varianta? A mám se obávat u tohoto auta automatické převodovky? Ze všech stran slyším, že je to sebevražda, že se kazí a oprava je pěkná paleta. Jaký je Váš názor? Pro auto si opět pojedu do Reichu, s kamarádem mechanikem, přeci jen za stejný peníz bude auto snad v lepší kondici a s uvěřitelnějšími km na tachometru. Děkuji za odpověď a přeji příjemný den. Holan


Ahoj, tak benzinovou 2,4 v kombinaci quatro a v S-line jsem ještě nikdy neviděl. Ale neříkám, že to není možné, němci mají jiné možnosti a nálady. Ale pokud uvažuješ o naftě tak jedině 3,0TDI. 2,7 bych z principu vynechal..:o)
reagować
Falco
ilość wystąpień55
data registracji09.05.2007
Wtorek 29.04.2014 14:09, A6 4F
A6 4F se v kombinaci 2,4/2.0 TFSI a 2,8 FSI a quattro nevyráběla, takže budete muset jít jedině do 3,2 FSI, který se s LPG moc nemusí (pokud vůbec nějaký výrobce nabízí přestavbu tohoto motoru na LPG) a do 2 kč na 1 km se nevlezete, protože bude stejně žrát tak 2-3l benzínu (z důvodu dochlazování vstřikovačů) a k tomu slušnou porci plynu. Pak už zbývá jen 4.2 MPI, který je na přestavbu vhodný, ale do požadované spotřeby se nevlezete. Pro 4,2 FSI a plynu platí stejné jako pro 3,2 FSI.

Sám jsem A6 4F nějakou dobu měl a jedná se o poměrně povedené auto, ale je hodně těžká, což se podepisuje i na spotřebě. Měl jsem možnost přímého srovnání A6 4F 3.0 TDI quattro automat s BMW E60 530D Xdrive automat a BMW žralo vždy o min. 1 l. míň.

Pokud chcete vyšší střední, benzín, 4x4 a automat, tak si kupte 530xi a možná se do 2 Kč na km vlezete, ale při dynamické jízdě to nebude. Ovšem ono je dynamická jízda pro každého něco jiného...

Každopádně s novějším modelem počítejte s možnou vyšší poruchovostí pramenící z toho, že všechny auta napříč všemi značkami šly s kvalitou dole a dnes se auta nedělají na to, aby se s nimi dlouhodobě bezporuchově jezdilo.
reagować
xtrox
ilość wystąpień233
data registracji01.11.2012
Wtorek 29.04.2014 15:03, RE: Jakou variantu Audi A6 (LPG?)
OndraHolan napisał:
Dobrý den, Vlastním Audi A6 Avant, rv 1999, 2,4i s přestavbou na LPG. S autem jsem nalítal mnoho bezproblémových kilometrů, ale pomalu se poohlížím jinde. Chtěl bych rovněž A6, od r. 2005 (s novou maskou), čtyřkolku v automatu, v plné palbě (nejlépe S-line Zajímalo by mě, jaký motor je vhodný na přestavbu na LPG. Uvažuji opět o motoru 2,4i, můžete prosím poradit, jestli je motor oproti předchozí řadě vylepšen? Jediný problém jsem měl s neustálým únikem oleje z pod vík ventilů. Několikrát jsme to přetěsňovali, ale vžy po pár tis. km to začlo znovu. Ne nijak výrazně, ale stále. Jinak je auto - musím zaklepat - víceméně bezproblémové. V zásadě mi nejde nutně o LPG, ale chci jezdit 1 km pod 2 Kč, to je zásadní podmínka. Uvažoval jsem též o naftové 2,7, ale obávám se, že oné spotřeby 6 l/100 km bych nedosáhl, přeci jen rád auto trochu protáhnu. Se současnou Anežkou jezdím za 2,20 Kč/1 km ať dělám, co dělám, a víc bych určitě nesnesl (spíš méně). Tedy - jak je to s tím motorem 2,4i a je ještě nějaká jiná varianta? A mám se obávat u tohoto auta automatické převodovky? Ze všech stran slyším, že je to sebevražda, že se kazí a oprava je pěkná paleta. Jaký je Váš názor? Pro auto si opět pojedu do Reichu, s kamarádem mechanikem, přeci jen za stejný peníz bude auto snad v lepší kondici a s uvěřitelnějšími km na tachometru. Děkuji za odpověď a přeji příjemný den. Holan


budete si muset odpustit buď čtyřkolku, nebo automat, nebo spotřebu...nebo audi - volba je na vás
reagować
OndraHolan
ilość wystąpień2
data registracji29.04.2014
Wtorek 29.04.2014 15:21, audi a6
Noo,
tak nejmíň by mi asi chybělo to 4x4. Manuál už nechci. Nikdy
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Wtorek 29.04.2014 15:48, RE: audi a6
OndraHolan napisał:
Noo, tak nejmíň by mi asi chybělo to 4x4. Manuál už nechci. Nikdy


Budete mít asi problém - všechny benzínové motory v poptávané generaci A6 s výjimkou 4,2 MPI jsou přímovstřikové a tedy nevhodné pro instalaci LPG. Celkově si myslím, že představa "koupím auto vyšší střední třídy a následně levného provozu dosáhnu pouhou instalací LPG" je zcestná. Tohle možná fungovalo do roku 2000, potom se z aut staly mobilní počítačové systémy a jakákoli oprava je potenciálně (v této třídě) velmi drahá. Jako příklad uvedu známého, který si s podobnou ideou koupil "banglovu" 730i. Provozně byl cca rok spokojen, potom se mu porouchalo "autorádio" - oprava audiosystému, který se mimochodem prakticky nedá nijak nahradit z aftermarketu, jej vyšla na "přijatelných" 47 000,-Kč při kupní ceně auta lehce přes 250 000,-. Běžný spotřební materiál je cenově dostupný, ale zbytek je naprostá vražda .
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 05.06.2014 12:56, re:
Dobrý den. Vámi vybraný šestiválec je podle mého názoru velmi dobrou volbou. Později přišly také přímovstřikové motory s objemy 2.8, 3.0 a 3.2 litru. U nich je ale přestavba na plyn daleko komplikovanější. Co se týká volby převodovky, manuální skříně jsou bezproblémové a automaty při správné údržbě a zacházení také vydrží hodně. Já osobně bych ale vsadil na manuál.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.