0
powrót
 

diskuze k tématu: Hluk a komfortní pérování

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.02.2015 11:25, Hluk a komfortní pérování
Dobrý den, chci si koupit auto - r.v. od 2000 do 2007, cenově kolem 200 000,- Kč a potřeboval bych poradit. Hledám auto s velkým vnitřním prostorem, rozvorem a pohodlým tlumením, a aby byl v něm i co nejmenší hluk z venku a od hluku motoru. Děkuji za radu. (nevím které, ale líbilo by se mi něco ze segmentu - A6, A8, MB - S klasse, Bmw 5, 7, Š-Superb, F-Mondeo, VW-Passat, Phaeton, Touareg, apod?)
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 17.02.2015 11:45, Phaeton
Z výše uvedených požadavky za tu cenu nejlépe splnuje Phaeton. Jízda v něm je kvalitou vysoko nad stejně starým BMW, Audi i S klasse. Samozřejmě nemyslím jízdní vlastnosti ale komfort cestování. Doporučuji se v něm svézt, i dnes hledá v tomto směru těžko konkurenci.
Určitě je to i tím že Phaeton je postaven na platformě použité pro Bentley a třeba s A8 nemá až na dva motory nic společného.
I spolehlivost není se správným motorem špatná.W12, V8 a s výhradou i V6 Tdi jsou velmi slušné motory. Spotřeba bude vždy vysoká, je to velmi těžké auto s pohonem na všechna kola. Servis také levný nebude, ale není třeba často.
Do 200t lze ale koupit i Lexus LS ve výbave President a to je sázka na jistotu. Určitě bude levnější na provoz a stále je pohodlnější než A8 a 7er.
reagować
email222
ilość wystąpień2
data registracji18.02.2015
Środa 18.02.2015 11:46, Hluk a komfort
Děkuji za odpověď. Zkusím se svézt v tom Phaetonu. Ohledně hluku je to u něho taky tak? Je v něm ticho? Vím, že v autě není nikdy úplné ticho, ale chci si koupit auto, ve kterém nebude moc slyšet hluk z venku a od motoru. Hledám pohodlné a komfortní auto, žádnou raketu. Jsem normální, běžný řidič, žádný divočák ani závodník. Většinou dodržuji rychlosti, max. navíc o 10km/hod. Po dálnici cca 140. Některé auta, co jsem měl (Mazda 6, Š Oktávia, VW Touareg), byly při této rychlosti dost hlučná.

A 8 má taky vzduchový podvozek. Je ten komfort cestování horší? Díky za odpověď.
reagować
Ne321
ilość wystąpień196
data registracji02.07.2013
Środa 18.02.2015 11:56, Jednoznacna volba
Pokud nejsou zasadni jizdni vlastnosti a jde jenom o komfort a ticho, tak jednoznacnou volbou je Lexus LS, ktery ma navic oproti vsem ostatnim luxusnim vozum vyhodu, ze je relativne servisovatelny. Navic ta auta nebyvaji az tak vylitana.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Środa 18.02.2015 12:22, RE: Hluk a komfort
email222 napisał:
Děkuji za odpověď. Zkusím se svézt v tom Phaetonu. Ohledně hluku je to u něho taky tak? Je v něm ticho? Vím, že v autě není nikdy úplné ticho, ale chci si koupit auto, ve kterém nebude moc slyšet hluk z venku a od motoru. Hledám pohodlné a komfortní auto, žádnou raketu. Jsem normální, běžný řidič, žádný divočák ani závodník. Většinou dodržuji rychlosti, max. navíc o 10km/hod. Po dálnici cca 140. Některé auta, co jsem měl (Mazda 6, Š Oktávia, VW Touareg), byly při této rychlosti dost hlučná.A 8 má taky vzduchový podvozek. Je ten komfort cestování horší? Díky za odpověď.


A8 ani se vzduchem není komfortnější než Phaeton. Jak už jsem psal, Phaeton má spoustu částí společných s Bently a to je uplně jiná liga než A8, 7er a S klasse.... Zkuste určitě i ten Lexus, sice je o chlup horší než ten VW ale bude asi spolehlivější i levnější na pořízení. A jeho V8 uvnitř slyší snad jen profesionální hudebník.

reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 18.02.2015 23:10, RE:
Dobrý den. Vzhledem k požadavku na pohodlí a kvalitní odhlučnění interiéru bych Vám doporučil Citroën C5. Jeho hydropneumatický podvozek pracuje výborně a spolehlivě, jen je důležité nezanedbávat jeho údržbu. Pod kapotou jsou dobré benzínové i dieselové motory.
reagować
Primcar
ilość wystąpień35
data registracji06.03.2014
Cztwartek 19.02.2015 13:35, .
Za 200 000 Kc se pomalu poridi Citroen C5 ale nejlepe rok 2007+ tedy C5 III ( starsi C5 2001-2007 je sice prostornejsi ale nebude vevnitr tak kvalitni jako novejsi C5)
A napr. v Mondeu 2007+ je opravdu az takovy hluk pri 140km/h ? ten vycahzi ze vsech servisovatelne nejlepe spolu s tou C5 rekneme.
reagować
BMW528i
ilość wystąpień372
data registracji07.01.2013
Cztwartek 19.02.2015 13:52, RE: .
Primcar napisał:
Za 200 000 Kc se pomalu poridi Citroen C5 ale nejlepe rok 2007+ tedy C5 III ( starsi C5 2001-2007 je sice prostornejsi ale nebude vevnitr tak kvalitni jako novejsi C5) A napr. v Mondeu 2007+ je opravdu az takovy hluk pri 140km/h ? ten vycahzi ze vsech servisovatelne nejlepe spolu s tou C5 rekneme.


Mondeo je opravdu hodně hlučné - vzadu jsou hrozně slyšet zadní kola, u oken hučí aerodinamika přes slabá okna a mizerné gumy o přejezdech hrbolů ani nemluvím. s mondeme jsem jezdi v několik verzích a motorizacích hlavně dálnice jako řidič i spolujezdec vždy první majitel najeto 80-140tkm, takže žádné vraky.
c5 bude asi pohodlná, ale já bych se vyhnul vzduchu hdraulice atd... osobní zkušenost, jednoho dne se to prostě nezvedne. vím že může prasknout pružina nebo vytéct tlumič, ale osobně mám špatné zkušensoti.
bmw 7L je jasná volba,ale provoz je nákladný, bmw 5jsem využíval při stejném zadání a splnovala za rozumných nákladů na provoz.


reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 19.02.2015 15:29, C5
C5 současné generace neni vždy s hydroaktivem, tak na to pozor. Na klasickém podvozku by pána čekalo velmi nepříjemné překvapení. Navíc to ticho v kabině platí jen pro V6 a ani ten se nemůže srovnávat s čímkoliv ze třídy 7er nebo LS.
Spolehlivost hydroakrtive u citroenu je uplně v pohodě, samozřejmě že vyžaduje občas prohlédnout. Dnes snad už nereznou trubičky jako dřív a udržba je určitě levnější než vzduch u A8 a spol.
Phaetona a Lexus jsem psal proto že v dotazu znělo že chce to nej, cokoliv z nižších tříd už je jen kompromis.
Možná bych se podíval na C6, je krásné a je jich málo. Uvnitř interier nic moc, ale neurazí. A je určitě lepší a mín ošizená než současná C5.
reagować
email222
ilość wystąpień2
data registracji18.02.2015
Piątek 20.02.2015 13:20, Hluk a komfort
Díval jsem se na LS, ale ty jsou cenově nad 200.
Phaeton se dá pořídit do 200 http://www.tipcars.com/volkswagen-phaeton/volkswagen-phaeton-30220728.html .
C5 je tak y hezký vůz, r.v. 2009 http://www.tipcars.com/citroen-c5/citroen-c5-4651616.html se taky dají pořídit do těch 200.
I BMW 7 je kolem 200 - http://www.tipcars.com/bmw-rada_7/bmw-rada_7-28781162.html.

Phaetona bych dal asi taky do LPG. Ještě kouknu na TUV, jak jsou na tom ty 3 značky ohledně oprav, ohledně spolehlivosti.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Piątek 20.02.2015 18:42, RE: Hluk a komfort
email222 napisał:
Díval jsem se na LS, ale ty jsou cenově nad 200. Phaeton se dá pořídit do 200 http://www.tipcars.com/volkswagen-phaeton/volkswagen-phaeton-30220728.html . C5 je tak y hezký vůz, r.v. 2009 http://www.tipcars.com/citroen-c5/citroen-c5-4651616.html se taky dají pořídit do těch 200. I BMW 7 je kolem 200 - http://www.tipcars.com/bmw-rada_7/bmw-rada_7-28781162.html.Phaetona bych dal asi taky do LPG. Ještě kouknu na TUV, jak jsou na tom ty 3 značky ohledně oprav, ohledně spolehlivosti.


S tou V6 at už nafta nebo benzin to nebude žádná sláva, Phaeton má skoro 3 tuny... mrknul bych po V8.
C5 je jiná třída, bude mnohem levnější na provoz ale jinak v ničem nemůže autum třídy Phaeton konkurovat.
7er je fajn, ale není tak komfortní a ani interier nenavozuje tak luxusní dojem. U něj ale padá v úvahu pouze výborná V8, nic jiného. Dieslu bych se bál, v tak velkém autě jistě neměl lehký život.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.