0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A6 3.0 tdi - dobrá volba?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla
RobertCambal
ilość wystąpień1
data registracji30.04.2016
Sobota 30.04.2016 22:58, Audi A6 3.0 tdi - dobrá volba?
Dobrý den,¨

Byl bych rád, kdyby jste mi poradili s výběrem vozu. Pročítal jsem si tady všemožné příspěvky i na ostatních stránkách a chtěl bych pořídit auto do 250 000 kč, s tím aby bylo prostorné, neboť jsem vyššího růstu a pokud sedím za volantem tak se za mě nevejde ani dětská sedačka s dítětem, takže jedno místo postrádám. Volil jsem naftu, ročně jezdím průměrně 30 - 35 000 km. Jsem zvyklí na manuální převodovku, ale automatu se nebráním.

Částečně už jsem se rozhodl pro Audi A6 3.0 tdi od roku 2007. Už jsem si obešel pár aut, ale následně mě bylo řečeno, abych od koncernu upustil a šel raději k jiné značce a jiné motorizaci. Prý je následná údržba této Audi v řádech desetitisíců.

Mohl bych vás požádat o názor, případně vyvrácení těchto informací nebo nějaké vhodné alternativy.

Děkuji Robert Cambal
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Niedziela 01.05.2016 17:39, RE: Audi A6 3.0 tdi ?
RobertCambal napisał:
Dobrý den,¨Byl bych rád, kdyby jste mi poradili s výběrem vozu. Pročítal jsem si tady všemožné příspěvky i na ostatních stránkách a chtěl bych pořídit auto do 250 000 kč, s tím aby bylo prostorné, neboť jsem vyššího růstu a pokud sedím za volantem tak se za mě nevejde ani dětská sedačka s dítětem, takže jedno místo postrádám. Volil jsem naftu, ročně jezdím průměrně 30 - 35 000 km. Jsem zvyklí na manuální převodovku, ale automatu se nebráním.Částečně už jsem se rozhodl pro Audi A6 3.0 tdi od roku 2007. Už jsem si obešel pár aut, ale následně mě bylo řečeno, abych od koncernu upustil a šel raději k jiné značce a jiné motorizaci. Prý je následná údržba této Audi v řádech desetitisíců.Mohl bych vás požádat o názor, případně vyvrácení těchto informací nebo nějaké vhodné alternativy.Děkuji Robert Cambal


koukni sem
https://www.youtube.com/watch?v=fgwd67nBp1o
reagować
sympatico
ilość wystąpień54
data registracji04.03.2014
Poniedziałek 02.05.2016 22:02, A6 3.0 tdi
Můj dobrý kamarád jí má, jsme denně v kontaktu, takže základní info o autě vím.

Je to kombi, manuál, 12/2006. 171kw, bez DPF. Celkem sociální výbava, nemá kůži (nechtěl), nemá vyhřívané sedačky ( taky nechtěl), nemá navi ( to je mu jedno).

Kupoval jí přesně před pěti lety, po jednom majiteli, původ CZ, najeto 130tkm, nyní 320 tkm. Zásadní při koupi byla možnost nastavení prodloužení sedáku. Měří totiž 198 cm a z normálních aut ( rozuměj Mondeo, Passat atd ) ho hrozně bolí nohy. Tady je spokojen. S autem nebyl nikdy žádný problém, okolo 250tkm měnil vstřiky, což vyšlo asi na 40t (repas) a okolo 300tkm nějaké kladky v motoru, cca 10t. Rozvody zatím nedělal, prý není třeba. Jinak baterka, brzdy, spotřební věci.

Tankuje Globus apod., vždy leje aditivum VIF, jezdí spíš defenzivně a podle předpisů, a spotřebu okolo 8 litrů. S autem je spokojen, pravda, vzhledem k jeho 130kg je sedačka řidiče po smrti, ale auto jako celek funguje spolehlivě, žádné nečekané investice nikdy nechtělo. Pneu má 16", jak letní, tak zimní. Olej mění po 15tkm.

Co mě ovšem dost překvapilo, letos v zimě trefil srnku či co. Auto trochu pochroumané vpředu, lehce, normálně fungovalo a jezdilo ještě 3 týdny, než bylo volno v servisu. Má pojistku, takže oprava v autorizovaném servisu- měnili masku, intercoler, nějaké hadičky...a faktura na 123 tisíc
Pojišťovna se zdráhala proplatit, proč u tak vysoké škody nebyla volána PČR. Ovšem kdo mohl tušit, že z lehce polámané mřížky pod přední maskou se vyklube škoda přes sto litrů...

Havarijní pojistka tedy naprostá nutnost. Jinak bych z jeho pohledu označil tento model za velmi spolehlivý, sám uvažuje že ještě dva roky si jí ponechá, není důvod proč by neměla najet 400tkm bez zásadních problémů. Svou roli i jistě hraje že je to manuál a bez filtru pevných částic, takže dva zásadní problémy eliminovány...

reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Wtorek 03.05.2016 09:05, RE: A6 3.0 tdi
sympatico napisał:
Můj dobrý kamarád jí má, jsme denně v kontaktu, takže základní info o autě vím.Je to kombi, manuál, 12/2006. 171kw, bez DPF. Celkem sociální výbava, nemá kůži (nechtěl), nemá vyhřívané sedačky ( taky nechtěl), nemá navi ( to je mu jedno).Kupoval jí přesně před pěti lety, po jednom majiteli, původ CZ, najeto 130tkm, nyní 320 tkm. Zásadní při koupi byla možnost nastavení prodloužení sedáku. Měří totiž 198 cm a z normálních aut ( rozuměj Mondeo, Passat atd ) ho hrozně bolí nohy. Tady je spokojen. S autem nebyl nikdy žádný problém, okolo 250tkm měnil vstřiky, což vyšlo asi na 40t (repas) a okolo 300tkm nějaké kladky v motoru, cca 10t. Rozvody zatím nedělal, prý není třeba. Jinak baterka, brzdy, spotřební věci.Tankuje Globus apod., vždy leje aditivum VIF, jezdí spíš defenzivně a podle předpisů, a spotřebu okolo 8 litrů. S autem je spokojen, pravda, vzhledem k jeho 130kg je sedačka řidiče po smrti, ale auto jako celek funguje spolehlivě, žádné nečekané investice nikdy nechtělo. Pneu má 16", jak letní, tak zimní. Olej mění po 15tkm.Co mě ovšem dost překvapilo, letos v zimě trefil srnku či co. Auto trochu pochroumané vpředu, lehce, normálně fungovalo a jezdilo ještě 3 týdny, než bylo volno v servisu. Má pojistku, takže oprava v autorizovaném servisu- měnili masku, intercoler, nějaké hadičky...a faktura na 123 tisíc Pojišťovna se zdráhala proplatit, proč u tak vysoké škody nebyla volána PČR. Ovšem kdo mohl tušit, že z lehce polámané mřížky pod přední maskou se vyklube škoda přes sto litrů...Havarijní pojistka tedy naprostá nutnost. Jinak bych z jeho pohledu označil tento model za velmi spolehlivý, sám uvažuje že ještě dva roky si jí ponechá, není důvod proč by neměla najet 400tkm bez zásadních problémů. Svou roli i jistě hraje že je to manuál a bez filtru pevných částic, takže dva zásadní problémy eliminovány...


Já jsem na silvestra srazil psa, autu nebylo prakticky nic, oprava 70 tisíc... taky A6 3.0 TDI. Bez pojistky, takže ze svejch:(

reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Wtorek 03.05.2016 19:51, RE: A6 3.0 tdi
Reno napisał:
sympatico napisał:
Můj dobrý kamarád jí má, jsme denně v kontaktu, takže základní info o autě vím.Je to kombi, manuál, 12/2006. 171kw, bez DPF. Celkem sociální výbava, nemá kůži (nechtěl), nemá vyhřívané sedačky ( taky nechtěl), nemá navi ( to je mu jedno).Kupoval jí přesně před pěti lety, po jednom majiteli, původ CZ, najeto 130tkm, nyní 320 tkm. Zásadní při koupi byla možnost nastavení prodloužení sedáku. Měří totiž 198 cm a z normálních aut ( rozuměj Mondeo, Passat atd ) ho hrozně bolí nohy. Tady je spokojen. S autem nebyl nikdy žádný problém, okolo 250tkm měnil vstřiky, což vyšlo asi na 40t (repas) a okolo 300tkm nějaké kladky v motoru, cca 10t. Rozvody zatím nedělal, prý není třeba. Jinak baterka, brzdy, spotřební věci.Tankuje Globus apod., vždy leje aditivum VIF, jezdí spíš defenzivně a podle předpisů, a spotřebu okolo 8 litrů. S autem je spokojen, pravda, vzhledem k jeho 130kg je sedačka řidiče po smrti, ale auto jako celek funguje spolehlivě, žádné nečekané investice nikdy nechtělo. Pneu má 16", jak letní, tak zimní. Olej mění po 15tkm.Co mě ovšem dost překvapilo, letos v zimě trefil srnku či co. Auto trochu pochroumané vpředu, lehce, normálně fungovalo a jezdilo ještě 3 týdny, než bylo volno v servisu. Má pojistku, takže oprava v autorizovaném servisu- měnili masku, intercoler, nějaké hadičky...a faktura na 123 tisíc Pojišťovna se zdráhala proplatit, proč u tak vysoké škody nebyla volána PČR. Ovšem kdo mohl tušit, že z lehce polámané mřížky pod přední maskou se vyklube škoda přes sto litrů...Havarijní pojistka tedy naprostá nutnost. Jinak bych z jeho pohledu označil tento model za velmi spolehlivý, sám uvažuje že ještě dva roky si jí ponechá, není důvod proč by neměla najet 400tkm bez zásadních problémů. Svou roli i jistě hraje že je to manuál a bez filtru pevných částic, takže dva zásadní problémy eliminovány...
Já jsem na silvestra srazil psa, autu nebylo prakticky nic, oprava 70 tisíc... taky A6 3.0 TDI. Bez pojistky, takže ze svejch:(


každý majitel má psa....takže mi nejde do hlavy,proč někdo dobrovolně hradí 70 kkč ze svého jen tak...
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Wtorek 03.05.2016 23:16, RE: A6 3.0 tdi
stréc od piva napisał:
Reno napisał:
sympatico napisał:
Můj dobrý kamarád jí má, jsme denně v kontaktu, takže základní info o autě vím.Je to kombi, manuál, 12/2006. 171kw, bez DPF. Celkem sociální výbava, nemá kůži (nechtěl), nemá vyhřívané sedačky ( taky nechtěl), nemá navi ( to je mu jedno).Kupoval jí přesně před pěti lety, po jednom majiteli, původ CZ, najeto 130tkm, nyní 320 tkm. Zásadní při koupi byla možnost nastavení prodloužení sedáku. Měří totiž 198 cm a z normálních aut ( rozuměj Mondeo, Passat atd ) ho hrozně bolí nohy. Tady je spokojen. S autem nebyl nikdy žádný problém, okolo 250tkm měnil vstřiky, což vyšlo asi na 40t (repas) a okolo 300tkm nějaké kladky v motoru, cca 10t. Rozvody zatím nedělal, prý není třeba. Jinak baterka, brzdy, spotřební věci.Tankuje Globus apod., vždy leje aditivum VIF, jezdí spíš defenzivně a podle předpisů, a spotřebu okolo 8 litrů. S autem je spokojen, pravda, vzhledem k jeho 130kg je sedačka řidiče po smrti, ale auto jako celek funguje spolehlivě, žádné nečekané investice nikdy nechtělo. Pneu má 16", jak letní, tak zimní. Olej mění po 15tkm.Co mě ovšem dost překvapilo, letos v zimě trefil srnku či co. Auto trochu pochroumané vpředu, lehce, normálně fungovalo a jezdilo ještě 3 týdny, než bylo volno v servisu. Má pojistku, takže oprava v autorizovaném servisu- měnili masku, intercoler, nějaké hadičky...a faktura na 123 tisíc Pojišťovna se zdráhala proplatit, proč u tak vysoké škody nebyla volána PČR. Ovšem kdo mohl tušit, že z lehce polámané mřížky pod přední maskou se vyklube škoda přes sto litrů...Havarijní pojistka tedy naprostá nutnost. Jinak bych z jeho pohledu označil tento model za velmi spolehlivý, sám uvažuje že ještě dva roky si jí ponechá, není důvod proč by neměla najet 400tkm bez zásadních problémů. Svou roli i jistě hraje že je to manuál a bez filtru pevných částic, takže dva zásadní problémy eliminovány...
Já jsem na silvestra srazil psa, autu nebylo prakticky nic, oprava 70 tisíc... taky A6 3.0 TDI. Bez pojistky, takže ze svejch:(
každý majitel má psa....takže mi nejde do hlavy,proč někdo dobrovolně hradí 70 kkč ze svého jen tak...


V devět hodin večer, na Silvestra, vracel jsem se od rodičů své ženy. Před Brnem, na přípojce od Slavkova mi tam vběhnul velký pes, už se nedalo nic dělat. Mám rád psy, takže mi bylo hlavně líto jeho. Představa, že vystoupím z auta, a půjdu někam hledat mrtvolu psa u cesty, abych následně hledal v tom co z něho zbylo psí známku, mně tedy nenapadla.


reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Cztwartek 05.05.2016 19:40, a
kurna to mi nějak nesedí....
srazím psa...a nezajímám se čí to zvíře bylo ? nechám ho umřít v pangejtu a jedu dál?
respektive nevadí mi ani škoda na autě?

pokud srazím psa,tak první co udělám je volám PČR,aby zajistila odklizení mrtvoly a identifikaci majitele a měl sem na papíru zápis o nehodě od nich.

S papírem od PČR pak jednoznačně po majiteli vymáhat úhradu škodu na autě a pokud by se cukal tak na soud a tam je to pak celkem rychlé.Pravomocné rozhodnutí a raz dva tři...

Takže jediný důvod co mne npadaá proč ste nezastavil musel byt alkohol v krvi.....aby nepřijela benga a nevzali papíry..pak to chápu
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Cztwartek 05.05.2016 20:28, .
koukam, že je tu každej chytrej. Teoreticky by měl škodu uhradit majitel psa, jenže je tu velké ale. Neřešilo by se to pojišťovnou (v případě, že nemá havarijko) ale občasnkoprávním sporem nebo jak se to nazývá. tzn. běh na velmi dlouhou trať (pravděpodobně nějakej ten rok), určitě by byly potřeba znalecké posudky stavu poškození auta atd, možná by se s autem nemohlo jezdit. Nejsem právník, ale v tomhle kocourkově bych čekal ze strany státu podobný průběh.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 05.05.2016 20:48, RE: a
stréc od piva napisał:
kurna to mi nějak nesedí....srazím psa...a nezajímám se čí to zvíře bylo ? nechám ho umřít v pangejtu a jedu dál?respektive nevadí mi ani škoda na autě? pokud srazím psa,tak první co udělám je volám PČR,aby zajistila odklizení mrtvoly a identifikaci majitele a měl sem na papíru zápis o nehodě od nich.S papírem od PČR pak jednoznačně po majiteli vymáhat úhradu škodu na autě a pokud by se cukal tak na soud a tam je to pak celkem rychlé.Pravomocné rozhodnutí a raz dva tři...Takže jediný důvod co mne npadaá proč ste nezastavil musel byt alkohol v krvi.....aby nepřijela benga a nevzali papíry..pak to chápu


Tak si mysli, že jsem srazil srnu a je to...

reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 05.05.2016 20:50, Zajíc
Já před 2 měsícema srazil zajíce. Ale nukleárního. Všechny mřížky z nárazníku v hajz*u.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1136
data registracji09.05.2007
Cztwartek 05.05.2016 21:59, RE: a
stréc od piva napisał:
kurna to mi nějak nesedí....srazím psa...a nezajímám se čí to zvíře bylo ? nechám ho umřít v pangejtu a jedu dál?respektive nevadí mi ani škoda na autě? pokud srazím psa,tak první co udělám je volám PČR,aby zajistila odklizení mrtvoly a identifikaci majitele a měl sem na papíru zápis o nehodě od nich.S papírem od PČR pak jednoznačně po majiteli vymáhat úhradu škodu na autě a pokud by se cukal tak na soud a tam je to pak celkem rychlé.Pravomocné rozhodnutí a raz dva tři...Takže jediný důvod co mne npadaá proč ste nezastavil musel byt alkohol v krvi.....aby nepřijela benga a nevzali papíry..pak to chápu


Strécu, ty to tady řešíš, jak kdyby Reno vypisoval veřejnou sbírku, a po tobě chtěl minimálně půlku. Tyhle starosti o cizí peníze mě fakt baví
Jinak A6 3,0 TDI Avant Quattro AT 2008 teď řídím docela často, a musím říct, že za mě dobrý. Na dlouhé štreky po dálnici si za ty peníze asi nedokážu představit moc lepších aut. O fous víc by se mi líbilo 530xD, ale náklady na servis nedokážu posoudit..
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Piątek 06.05.2016 07:22, Srážka se zvířetem a HAVPOJ
Když se to tady probírá, tak jen pro doplnění uvedu vě, která si s Audi A6 XY nesouvisí, ale je dobré ji vědět. Předně, když nic jiného, tak svá všechna auta jsem nechal pojistit na vandalismus a chtěl jsem JEN střet se zvěří. V době, kdy jsem se o to zajímal, žádná z českých pojišťoven nedovedla vyčlenit jen tyto dvě položky. Nejlepší podmínky nabídla jistá největší česká pojišťovací společnost, abych tu nedělal reklamu, tak neuvedu její jméno. A teď k věci - pakliže dojde ke střetu například se srnkou a vy nemáte auto hap pojištěné a škoda je vysoká, tak zásadně vždy volat PČR. A za další - je dobré nenechat se oblbnout a hradit škdou ze vsého, když není auto hav poj. Každé zvíře se pohybuje v rajonu nějaké honitby a ta je ze zákona pojištěna. Je samosebou problém prokázat, že srnec nešel zrovna z vedlejší honitby, ale prokázat to - obtížně - jde. Pak škodu zaplatí majitel honitby - jasíci myslivci ze svého pojištění. A za další - skočí li vám před auto srnec, vy se leknete a strhnete (instikt) řízení, následkem čehož npříklad narazíte do stromu, pak tuto škodu pojišťovna NEPLATI, platí pouze primárn škodu, což je například Ťuklé světlo za pár kaček. Rozbitý vůz po srážce se stromem hrdíš ze svého, nemáš li all risk pojištzění či jinou formu krytí. Proto mě pojišťovák důsledne varoval- skočí li ti před auto zvíře vždy zůstaň na silnici a neuhýbej - pokud to samosebou situace neumožňuje-. Jinka smolíkpacholík.

A propos, kdybste si kupovali pořádná auta a ne německé jbeky, ak srážka se srnou mě stále letos v únoru 32tCZK)) Nárazník, světlo, blatník - Subaru značkový servis,
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.