0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A6 2.8 V6 Quatro

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.03.2013 19:30, Audi A6 2.8 V6 Quatro
Dobrý den,
mám konkrétní dotazy.
Uvažuji o Audi A6 2.8 V6 Quatro, ani moc neřeším zda combi nebo sedan.
Spíše mě zajímá: spolehlivost motorů, spolehlivost 4x4, reálná spotřeba, spolehlivost vozu jako taková, na co si dát pozor při koupy a co s tímto motorem udělá LPG nebo ethanol.
Po průzkumu trhu se tento model z roku 1998 +/- dá koupit okolo 60-ti tisíc korun.
Ovšem, že nečekám stav nového vozu ale nerad bych koupil \"polomrtvou herku\".
Co mi tedy povíte?
Předem děkuji
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 18.04.2013 23:19, Re:
Dobrý den. V případě toho vozu (i pokud chcete kupovat starší exemplář) bych Vám doporučil raději si připlatit, jinak se Vám může stát, že koupíte bezednou kasičku na peníze. Motor i pohon všech kol quattro považuji za spolehlivý, s pohonem na LPG by neměl být problém. Spotřebu na benzín čekejte kolem 10 až 11 litry na 100 kilometrů, v případě plynu zhruba 13 litrů. V případě přestavby na Ethanol E85 by mohl být nárůst spotřeby ještě vyšší. Při koupi zkontrolujte zejména stav podvozku, náhradní díly na něj jsou drahé.
reagować
mikelight
ilość wystąpień34
data registracji01.08.2010
Piątek 19.04.2013 09:54, RE: Re:
Muzete byt konkretnejsi, ktere podvozkove dily jsou drahe/drazsi?
Pokud je to ona popularni 4-ramenna predni naprava, tak komplet sada - v Meyle HD - se da sehnat kolem 10 tisic...

Jinak ja jezdim s dvojcetem - passatem B5.5 2.8 V6 2003, najeto 190tkm. Jsem vcelku spokojen, hlavne v zime
Zavady: praskly chladic, stahovacka zadniho okna, nedavno se vysypalo spojkove lozisko, takze komplet spojka, preventivne jsem vymenil dvouhmotu za jednohmotu. Jinak spotrebka - olej, filtry po cca 10tkm.

Zajimavost na zaver: pred tim, nez jsem auto koupil ja, tak bylo pravidelne servisovano u autorizovaneho dealera VW, dle servisni knizky po rozvodech (coz byl ostatne jeden z faktoru, proc sem auto kupoval), nicmene tesne po koupi se zacala ztracet chladici kapalina pres vodni pumpu,
takze se zjistilo, ze se vymenil pouze remen!!! - vodni pumpa a dokonce i kladky byly ponechany puvodni...takze sem musel delat znovu rozvody.

Preji hodne stesti pri vyberu, pokud natrefite na zachovaly kus, sluzbu vam udela.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.