defaced napisał:
Já bych to raději zredukoval ten výběr než rozšířil
jaguar je sice fajn ale vzhledem ktomu kolik se jich objevuje v bazarech i se solidním ročníkem mám trošku obavy o spolehlivost
volvo to je pro mě úplně cizí svět
Tak on ten jaguar hlavně bude servisně v nákladech někde jinde + je potřeba sehnat v okolí někoho, kdo ho vůbec odservisuje, o dílech nemluvě. Myšlenka zdejšího vrchního teoretika Bobana je sice krásná, ale v tom autě nikdy neseděl. A interiérově je XF už na pohled zastaralé, což je paradox vůči tomu, že ho Jaguar prošpikoval elektronickými serepetičkami, takže všude jsou servomotorky, které dříve či později odejdou - ovládají nejen výduchy klimatizace, ale dokonce i volič převodovky se vždy po vypnutí motoru "schovává". Další věc je motor 2.2 - on nejede špatně, ale na tak těžké auto je to opravdu základ a je nutné počítat s tím, že spotřeba bude na naftu poměrně vysoká.
Co bych ale zvážil, je Volvo C70, jeden z mála pěkných kupé-kabrioletů. Technikou je to lepší verze Fordu Focus druhé generace, zpracování je kvalitní, spolehlivost dobrá a auto je jako kupé použitelné celoročně, zatímco kabrio přidává do toho "užívání si" zcela nový rozměr. Osobně bych doporučil benzinový motor T5 (je i ve Fordu Focus ST), ale spotřeba okolo 12 litrů nemusí každému sednout.