0
powrót
 

diskuze k tématu: BMW E46 nebo AUDI A4 B7 ??

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, zábava, život za volantem, typ vozidla, osobní
george333
ilość wystąpień23
data registracji12.07.2013
Sobota 31.08.2013 03:58, BMW E46 nebo AUDI A4 B7 ??
Zvažuji koupi mezi těmito dvěma značkami či modely...BMW E46 nebo AUDI A4 B7 ? Chci zvolit nejspíš diesel a to hlavně kvuli spotřebě.Roční najezd mám cca kolem 20t km. Auto chci na běžné každodenní ježdění do práce,na nákupy,do posilovny na výlety a určitě i sem tam na trochu rychlejší a svižnější jízdu.Auto by bylo v provozu denně. Ve většině případů jezdím denně poměrně krátké vzálenosti,ale časté (pocuky). Delší vzdálenosti jezdím opravdu jen vyjimečně (zatím),cca 2x , 3x do měsíce. + 2x za rok na dovolenou k moři či na hory.

Které z těhle značek či modelů by jste mi doporučil? Jaká motorizace by byla pro mě rozumná a hlavně spolehlivější? A ne tolik finačně nákladná na servis ?
reagować
David V
ilość wystąpień2067
data registracji16.05.2007
Poniedziałek 02.09.2013 11:18, RE: BMW E46 nebo AUDI A4 B7 ??
george333 napisał:
Zvažuji koupi mezi těmito dvěma značkami či modely...BMW E46 nebo AUDI A4 B7 ? Chci zvolit nejspíš diesel a to hlavně kvuli spotřebě.Roční najezd mám cca kolem 20t km. Auto chci na běžné každodenní ježdění do práce,na nákupy,do posilovny na výlety a určitě i sem tam na trochu rychlejší a svižnější jízdu.Auto by bylo v provozu denně. Ve většině případů jezdím denně poměrně krátké vzálenosti,ale časté (pocuky). Delší vzdálenosti jezdím opravdu jen vyjimečně (zatím),cca 2x , 3x do měsíce. + 2x za rok na dovolenou k moři či na hory. Které z těhle značek či modelů by jste mi doporučil? Jaká motorizace by byla pro mě rozumná a hlavně spolehlivější? A ne tolik finačně nákladná na servis ?


Aniž bych znal nějaké podrobnosti k poptávaným vozům, mohu říci, že pro tento typ provozu je obecně nafta naprosto nevhodná a zejména v zimě bude motor dost trpět, neboť bude jezdit stále studený. Studený motor je napadán korozí způsobenou kondenzací vlhkosti uvnitř motoru, může dojít k naředění oleje a zhoršení mazání.
Pro tento typ provozu je vhodnější benzínový agregát (ještě s přihlédnutím ke stáří aut) i za cenu o litr až 2 vyšší spotřeby, a to nejen provozně, ale i uživatelsky (rychlejší náběh topení, rychlejší dostupnost výkonu).

reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.