0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A4: koupit s motorem 2.0 TFSI na CNG?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Mrpiskotek
ilość wystąpień1
data registracji20.06.2024
Cztwartek 20.06.2024 07:05, Hlúposť
Samu hlúposť píšete v tom texte .
Reálna skúsenosť po 3 rokoch ?
Top a dokonalosť karbonizacia na tomto motore nehrozí . Kontrola nádrži ? Hádam 100€ človek má raz za 4 roky .. mám s nájazdom 260.000 km ešte je všetko povodne motor funguje od 70.000 km totožne .. a hop raz som menil lambda sondy za 55€ Bosch .. priemerná spotreba ? 4.8 kg pri 160km/h inak priemer mám 4.3 po 5000km jazdím diaľnice / mesto / dediny . Dojazd 350km ? Dojazd 510 km cez leto cez zimu 480km . Benzín 420km .. cca 45€ plne nadrze.. aspoň nepíšte bludy keď nemáte skúsenosti .
A k tomu 2.0tdi motor totožný s Passat B8 / A4/Superb .. za prvé to je hlučne spotreba 5.5-6L je vysoká oproti tomu .. kazivosť neskutočná , diely predražene .. čo si budeme klamat robím aj mechanika ako hoby .. ľudia placu a nariekajú keď to prinesú a musia platiť a poviem im ako to funguje na G trone .
Zotrvacnik 200K vydrží cena 750-800€ + robota
Viko tečie každé jedno potom sa dymí s pod kapoty treba dať origo lebo tie čínske sa vám zase zvlnia . Rozvody možnú ísť INÁ ale vodná pumpa origo lubi sa pridriet .. potom egr chladic tiež dávajte origo a kopu iného a navyše nezabúdajte na Siletbloky motora ten motor je ťažký a ich vybucha po 150.000 ?.. keď toto všetko vyriešite príde na rad adblue :: takze problém Zs problémom ???
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.