kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Mexxim
ilość wystąpień11
data registracji05.10.2014
Sobota 11.10.2014 12:50,
Audi a4 b7 (2005-2008)
Dobrý den .S zadnou motorizaci VW passat pro predelani na LPG jsem pohuzel nepochodil a tak dalsi muj dotaz smeruji k vozu Audi a4 B7 .Kterou motorizaci by jste mi doporucili s ohledem na LPG prestavbu .Za vsechny odpovedi a rady predem dekuji
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Sobota 11.10.2014 16:35,
Podobně
Bude to podobné, i když výběr se rozšiřuje. Hodně motorů už bylo s přímým vstřikováním, ale dělala se 1,6 MPi, 1,8 20V Turbo a 2,0 20V s nepřímým vstřikem. tyhle všechny by měly jít přestavět.
reagować
Mexxim
ilość wystąpień11
data registracji05.10.2014
Niedziela 12.10.2014 13:05,
.
Dekuji za radu.Kdyby jsem se tedy rozhodoval mezi temito motory , který by podle vas byl nejvhodnejsi .Zajima me predevsim spolehlivost
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Niedziela 12.10.2014 13:43,
1.8
Šel bych do 1,8, jezdí jich nejvíc a má nejvyšší výkon. 2,0 je spíš obskurní motor. A 1,6 nejede.
reagować
Mexxim
ilość wystąpień11
data registracji05.10.2014
Niedziela 12.10.2014 20:50,
1.6
Premyslel jsem o verzi 1.6 a 1.8 .K 1.6 se priklanim z jednoducheho duvodu a tim je spolehlivost a nenarocnost.Nejsem zadny zavodnik a myslim si ze kdyz mi tento motor stacil u skoda octavie 2 tak proc ne u audi a4 ? i kdyz je mi jasne ze ke sportovnimu provedeni i vzhledu se 1.6 moc nehodi.Myslite ze bude v techto 2 autech s motorizaci 1.6 velký rozdíl ?
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Niedziela 12.10.2014 21:07,
1,6
Největší problém 1,6 v audi bude stupen výbavy "vykradený auto". To se k tomu vážně nehodí. V pasatu je to líná mrcha co je schopna jezdit za 10l, v audi to nebude lepší.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 13.10.2014 22:23,
RE:
Dobrý den. V případě Audi A4 se nabídka motorizací vhodných k přestavbě na pohon LPG rozšiřuje o přeplňovanou osmnáctistovku a dvoulitr. Základní šestnáctistovka zůstává. Podle mého názoru uděláte nejlépe s motorizací 1.8 T. Nabídne slušnou dynamiku, spotřebu a při slušném zacházení s ní nebývají vážnější problémy.