0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A4 3.0 TDI quattro je rychlá za každé situace

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.09.2012 06:38, ?
A proč je na fotkách A3?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.09.2012 08:45, RE: ?
A4 napisał:
A proč je na fotkách A3?
To je A4 hatchback :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.09.2012 08:51, Problem pri rozoznavani
...to je presne to, co sa mi na audi osobne nepaci. Fakt nikdy neviem, aky typ to je. Vzdy vidim len: A1, A3, A3 sedan, A3 kombi, A5, A3 vacsi sedan, A3 vacsie kombi, vacsia A5, A3 obrovsky sedan. Terenne a sportove nepocitam.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.09.2012 09:03, RE: ?
A4 napisał:
A proč je na fotkách A3?
Moc dobrá otázka proč autor nevložil obrázky diskutovaného vozu , ale recence napsaná docela dobře ikdyž nemyslím si,že by se s A4 nedalo jezdit velice sportovně, jde až moc dobře...v obci není problém udržet to na 50km/h ale mimo obec je opravdu težké dostat se pod 170 km/h prostě to láká...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.09.2012 11:12, Audi jde proti proudu
Ostatní výrobci nové modely pořád zvětšují, ale Audi řeklo dost a vydalo se na riskantní cestu proti proudu. První vlaštovkou je nová A4, která se změnšila na úroveň nižší střední třídy, doposud zastoupené řadou A3. Ale zákaznící se nemusí bát slevování ze svých požadavků. Do kompaktní karoserie se německým inženýrům povedlo doslova nacpat mohutný dieselový šestiválec 3,0 a dokonce i stálý pohon všech kol quattro! A proč se Audi rozhodlo vydat se cestou velkého auta v malém kabátě? Šéf vývoje nových modelů Dr. Horst Furtmustahl k tomu dodal: ´´Na velikosti přece nezáleží, důležitá je použitá technika a navozené pocity z jejího užívání´´. A další chystané modely? To se uvidí až podle reakcí zákazníků. Ovšem my si dokážeme představit novou luxusní A8 velikosti současné A6, pochopitelně s cenovkou současné A8.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.09.2012 19:21, opet nezklamali
Cely clanek, at uz jej napsal kdokoli z redakce, ci je prevzaty, vcetne doprovodnych fotek podtrhuje zoufalou kvalitu (uplne se az zdraham toto slovo pouzit) a vseobecne klesajici uroven TipCars.cz Asi jako ja kdybych pacientovi predstavoval jak bude probihat jeho operace a ukazoval mu pritom anatomicky atlas kralika domaciho. S tim rozdilem, ze ja bych po takovem extempore musel zavrit kram...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.09.2012 20:20, RE: opet nezklamali
lifedrive napisał:
Cely clanek, at uz jej napsal kdokoli z redakce, ci je prevzaty, vcetne doprovodnych fotek podtrhuje zoufalou kvalitu (uplne se az zdraham toto slovo pouzit) a vseobecne klesajici uroven TipCars.cz Asi jako ja kdybych pacientovi predstavoval jak bude probihat jeho operace a ukazoval mu pritom anatomicky atlas kralika domaciho. S tim rozdilem, ze ja bych po takovem extempore musel zavrit kram...
Tipcars je především inzertní server, a články o ojetinách jsou bonus. Že občas něco převezmou... no a co? Chodím na auto.cz a tam jsou sice např. testy původní, ale povětšinou ubohé. Nejlepší testy jsou od pana Jandy na autoforum.cz, to se čte jak napínavý román.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.09.2012 23:01, RE: opet nezklamali
Michal napisał:
Tipcars je především inzertní server, a články o ojetinách jsou bonus. Že občas něco převezmou... no a co? Chodím na auto.cz a tam jsou sice např. testy původní, ale povětšinou ubohé. Nejlepší testy jsou od pana Jandy na autoforum.cz, to se čte jak napínavý román.
Přesně tak. Přístup zadarmo a všichni by si představovali, že to tady bude všechno servírováno na zlatém podnosu. Žena mi předplatila jeden ne zrovna běžný motoristický časopis. V prvním výtisku jsem jásal, jak je tlustý, ale co stránka užitečného textu, to list reklam.
Platit nechce nikdo, ale nároky na kvalitu spolu s kritikou tu znějí málem unisono.
Nakonec pokud kdokoliv vyhodnotí, že pro něj Tipcars již "vyhořel", rozhodně tu není držen. A teď nepíšu jako občasný pisálek, ale jako běžný diskutér, kterému se některé články taky nelíbí a konkrétně tento jsem nečetl vůbec.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 23.09.2012 08:41, Koncept auta
Koncept auta s výkonným motorem je zcela v pořádku. Ovšem koncept auta s dýzlem o 240HP a nadpis článku "...je rychlá za každé situace" ve mě evokuje představu manažera s věkem tak 22 let v modré košili, kravatě a ježkem na hlavě, který - řídíc se sloganem dle nadpisu článku - svoji A4 3,0TZDI Q navede do prvního sjezdu z dálnice rychlostí o 10km/h vyšší, než by bylo zdrávo a bude jen němě čumět, kam mu jeho zázrak s 300kg závažím v čumáku jede... ))))) Ano, bude to hodně rychlé))))

Pánové, ruku na srdce, A4/6 Q dokáže jet rychle, hodně rychle, ale jen rovně, ideálně po hradecké dálnici, kde je dosud malý provoz. Nedej bože se snažit jez hodně rychle v horách. To je pak utrpení. Píšu o tom proto, že jedno takvé utrpení jsem zažil právě v pátek během své služební cesty, když mi kolega nabídnul, abych se s jeho A4 3,0TDI Quattro taky svezl a poznal, jak má vypadat "parádní" jízda.

Já jsem mu pak za oplátku nechal se svézt u nás, v horách, se svým Subaru Legacy Spec.B se 245HP. Jaksi ho přešel humor....Děkuji inženýrům z Fuji Heavy Industry, že tyto vozy vyvinuli a vyrobili! Škoda, že jen málo lidí jim dá přednost - jejich jízdní vlastnosti jsou zcela někde jinde, než u onoho zmíněného Audi A4 3,0TDI Quattro.

Ovšem je fakt, že na pohled budí A4/6/8 vsjo rovno větší respekt. A taky stojí více peněz.

reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.