0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi A3 Sporback - ojetina

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 02.12.2013 11:44, Audi A3 Sporback - ojetina
Dobrý den, zajímal by mě Váš názor na koupi této ojetiny http://www.tipcars.com/audi-a3/18-t-fsi-sportback-3022767.html Na to kolik má najeto a rok výroby, se mi zdá cena moc krásná, nechci nic a nikoho zpochybňovat, možná je to tím, že je dotažená z CH. Pokud někdo s těmito vozy má zkušenosti, rád bych jich pár uvítal (spolehlivost motoru, poruchovost, ceny ND atd.). Původně jsem chtěl něco do 150 000,- , rv. od 2004, pak mi uvízl v oku tenhle krasavec a pokud bych do něj šel, byl bych rád aby mi bez větších investic než jsou běžné servisy, vydržel alespoň 5 let. Chci moc? Předem děkuji za jakékoliv zkušenosti a info.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Poniedziałek 02.12.2013 17:03, důkladně prověřit
Určitě doporučuji zaplatit si Cebii, prověřit VIN v servisu Audi a vzít sebou mechanika, který koncernovou techniku zná a dokáže auto celkově prohlédnout. Zadarmo to nebude, ale ku*evsky se to vyplatí. Auto se nekupuje přece každý den a nezapomeňte na heslo "nechci slevu zadarmo", abyste místo výhodné koupě neměl navoněný hnůj.
reagować
roody
ilość wystąpień48
data registracji14.08.2013
Poniedziałek 02.12.2013 19:08, 1,8 tfsi
tomuto motoru bych se obloukem vyhl. Používá je městská policie ve většině Octavií 2. generace a co vím tak je to víceméně katastrofa. V mém okolí znám i soukromého vlastníka, s potkaným motorem. Auto prokazatelně najeto 65tis km...
U této A3 a jí příbuzných modelů, lze z civilních motorizací bohužel doporučit jen 1,6 75 kw (dynamika nic moc, stará konstruce) nebo 1,9 tdi 77kw (a i u toho pozor na kód motoru BXE a verze s DPF)
reagować
Jirka_K
ilość wystąpień1
data registracji27.02.2011
Wtorek 03.12.2013 08:33, RE: 1,8 tfsi
roody napisał:
tomuto motoru bych se obloukem vyhl. Používá je městská policie ve většině Octavií 2. generace a co vím tak je to víceméně katastrofa. V mém okolí znám i soukromého vlastníka, s potkaným motorem. Auto prokazatelně najeto 65tis km... U této A3 a jí příbuzných modelů, lze z civilních motorizací bohužel doporučit jen 1,6 75 kw (dynamika nic moc, stará konstruce) nebo 1,9 tdi 77kw (a i u toho pozor na kód motoru BXE a verze s DPF)


Rad bych se zeptal, jestli auta mestske policie servisujete, nebo vite od piva jaka je to katastrofa. Osobne s nim mam najeto 200 tis km bez jedineho problemu, motor umi byt dynamicky i necekane usporny. Jedina vada, ktera zde urcitou byla, byl napinak retezu, ten byl ale na zaruku menen. Predpokladam ze tohle je duvod potkaneho motoru vaseho znameho. Ja moho tento motor jen doporucit.
K puvodnimu dotazu, tenhle konkretni kus je podezrely cenou a tim jak dlouho tu je. Uz z fotek mi prijde nelicujici kapota se svetlem a blatnikem. Doporucuji jako jini zde, nechat si auto proverit, cebia i koncernovy servis.
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.