roody napisał:
tomuto motoru bych se obloukem vyhl. Používá je městská policie ve většině Octavií 2. generace a co vím tak je to víceméně katastrofa. V mém okolí znám i soukromého vlastníka, s potkaným motorem. Auto prokazatelně najeto 65tis km... U této A3 a jí příbuzných modelů, lze z civilních motorizací bohužel doporučit jen 1,6 75 kw (dynamika nic moc, stará konstruce) nebo 1,9 tdi 77kw (a i u toho pozor na kód motoru BXE a verze s DPF)
Rad bych se zeptal, jestli auta mestske policie servisujete, nebo vite od piva jaka je to katastrofa. Osobne s nim mam najeto 200 tis km bez jedineho problemu, motor umi byt dynamicky i necekane usporny. Jedina vada, ktera zde urcitou byla, byl napinak retezu, ten byl ale na zaruku menen. Predpokladam ze tohle je duvod potkaneho motoru vaseho znameho. Ja moho tento motor jen doporucit.
K puvodnimu dotazu, tenhle konkretni kus je podezrely cenou a tim jak dlouho tu je. Uz z fotek mi prijde nelicujici kapota se svetlem a blatnikem. Doporucuji jako jini zde, nechat si auto proverit, cebia i koncernovy servis.