0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi 80, jaký motor?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.06.2006 08:27, Auto
Souhlasim s nabidnutymi vozy, Audi 80 je dobré auto, ale u nás v dobrém stavu těžko sehnatelné. Za přemýšlení určitě stojí nabídnmutá mazda 626 s motorem 2,0 16V, vyon sice neni veliky ( papirove ) ale jede to vcelku slusne, daji se sehant v opravdu dobrem stavu okolo 50 - 60 tis. a Ceny nahradnich dilu jsou velmi shodne prootze druhovyroba na toto auto ma hodne co nabidnout stejne jako vrakoviste. Jinak jestli mate rad velky auzta zkuste se podivat po Mercedesu 124 ( predchude E) da se sehant jak v benzinu tak v dieselu okolo 50 - 60 tis, a kdyz nekoupite prvni kus na ktery narazite, ale pockate si chvili tak koupite opravdu pekny kousek. a Mercedes to je spolehlivost, prostornost, pohodli a bezpecnost. A dily z druhovyroby jsou taky velice levne na tento mercedes
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.06.2006 08:31, To není všechno
Pan vinař zapomněl mj. zmínit zážehový motor 1,8 (83 kw). Podle mě nejrozumnější volba mezi zážehovými motory Audi 80. Vejde se do nižší sazby pov. ručení (přesně 1847 ccm), přitom je daleko svižnější než verze 66 kw při stejné spotřebě paliva. Vynikající je nezničitelný pětiválec 2,3l, při rozumné jízdě se vejdete do 8 litrů na sto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.06.2006 10:17, RE: Auto
Martin napisał:
Souhlasim s nabidnutymi vozy, Audi 80 je dobré auto, ale u nás v dobrém stavu těžko sehnatelné. Za přemýšlení určitě stojí nabídnmutá mazda 626 s motorem 2,0 16V, vyon sice neni veliky ( papirove ) ale jede to vcelku slusne, daji se sehant v opravdu dobrem stavu okolo 50 - 60 tis. a Ceny nahradnich dilu jsou velmi shodne prootze druhovyroba na toto auto ma hodne co nabidnout stejne jako vrakoviste. Jinak jestli mate rad velky auzta zkuste se podivat po Mercedesu 124 ( predchude E) da se sehant j...
Ještě bych upozornil na MB 190
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.06.2006 13:22, RE: Auto
Martin napisał:
Souhlasim s nabidnutymi vozy, Audi 80 je dobré auto, ale u nás v dobrém stavu těžko sehnatelné. Za přemýšlení určitě stojí nabídnmutá mazda 626 s motorem 2,0 16V, vyon sice neni veliky ( papirove ) ale jede to vcelku slusne, daji se sehant v opravdu dobrem stavu okolo 50 - 60 tis. a Ceny nahradnich dilu jsou velmi shodne prootze druhovyroba na toto auto ma hodne co nabidnout stejne jako vrakoviste. Jinak jestli mate rad velky auzta zkuste se podivat po Mercedesu 124 ( predchude E) da se sehant j...
MB 124 je neznicitelny vuz skvele kvality, dily na nej jsou levne, ale problem je, ze v CR se dobry kousek neda temer sehnat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.06.2006 13:24, RE: To není všechno
A4 napisał:
Pan vinař zapomněl mj. zmínit zážehový motor 1,8 (83 kw). Podle mě nejrozumnější volba mezi zážehovými motory Audi 80. Vejde se do nižší sazby pov. ručení (přesně 1847 ccm), přitom je daleko svižnější než verze 66 kw při stejné spotřebě paliva. Vynikající je nezničitelný pětiválec 2,3l, při rozumné jízdě se vejdete do 8 litrů na sto.
Nikdo neni dokonaly, za opomenuti 83kW verze osmnactistovky se omlouvam, v tak pestre nabidce motoru se jeden ztrati snadno, presto je to moje chyba. Dekuji za doplneni.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 22.06.2006 14:56, RE: Auto
Martin napisał:
Souhlasim s nabidnutymi vozy, Audi 80 je dobré auto, ale u nás v dobrém stavu těžko sehnatelné. Za přemýšlení určitě stojí nabídnmutá mazda 626 s motorem 2,0 16V, vyon sice neni veliky ( papirove ) ale jede to vcelku slusne, daji se sehant v opravdu dobrem stavu okolo 50 - 60 tis. a Ceny nahradnich dilu jsou velmi shodne prootze druhovyroba na toto auto ma hodne co nabidnout stejne jako vrakoviste. Jinak jestli mate rad velky auzta zkuste se podivat po Mercedesu 124 ( predchude E) da se sehant j...
Dotazujícímu vřele doporučuji audi 80, podařilo se mi sehnat kus s necelými 210 000km v celku slušnem stavu za 30 000kč, je sice rv 87, ale ma okna i zrcatka v elektrice, imobilizér, otáčkoměr, s autorem članku souhlasim, že motor 1.8S s 65kw je nedostačujíci pro tak bytelné auto. Díly z druhovýroby jsou strašně levné, protože se ješte dnes vyrabějí v turecku, za skleněný kryt přerdního světla jsem dal 500kč, za celý blinkr 230 Kč, za čep řízení 200Kč. Myslim si že, pro člověka který chce hodně muziky za malo peněz je to dobrá volba, myslim že lepší než kdejaká felicie. Jen bych chtěl upozornit na auta světle béžové barvy, nebo čerstvě přestříkané, pujde zcala jistě o Německé taxi, měli jich tam až až..... Přeji dobrou koupi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.06.2006 13:42, RE: Auto
tararra napisał:
Dotazujícímu vřele doporučuji audi 80, podařilo se mi sehnat kus s necelými 210 000km v celku slušnem stavu za 30 000kč, je sice rv 87, ale ma okna i zrcatka v elektrice, imobilizér, otáčkoměr, s autorem članku souhlasim, že motor 1.8S s 65kw je nedostačujíci pro tak bytelné auto. Díly z druhovýroby jsou strašně levné, protože se ješte dnes vyrabějí v turecku, za skleněný kryt přerdního světla jsem dal 500kč, za celý blinkr 230 Kč, za čep řízení 200Kč. Myslim si že, pro člověka který chce hodně ...
Máte pravdu, náhradní díly na Audi 80 jsou směšně levné. Vůbec bych to nečekal. Pohybují se zhruba na úrovni ND na mou fiestu 97. Kolik Vám to Audi žere při kombinované jízdě rozumným tempem?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 23.06.2006 14:24, RE: Auto
AndrewN napisał:
Máte pravdu, náhradní díly na Audi 80 jsou směšně levné. Vůbec bych to nečekal. Pohybují se zhruba na úrovni ND na mou fiestu 97. Kolik Vám to Audi žere při kombinované jízdě rozumným tempem?
ač jezdim opatrně a s rozumem, rad se někdy necham vyhecovat krychlejši jízdě, ale po dálnici 150km/h si to bere asi 8l/100km jinak jsem se nikdy zatim nedostal nad 9,5 l/100km, jelikoz je tam motor s karburatorem, je spotreba lepsi az po zahřati, dojíždím deně asi 30 km v 5ti lidech, proto bych si ted radsi koupil motor se vstřikováním
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 27.06.2006 14:24, Audi 80 1.8
Měl jsem Audi 80 1,8 66kW, r.v. 1990.. Zcela jednoznačně doporučuji., Auto jsem kupoval v Německu v roce 1993, se všemi doklady, ve výborném stavu. Vůz měl jsem do loňska. Celkem se mnou nalítal 270tis km s JEDINOU závadou při asi 250tis km - padájící otáčky při volnoběhu, opraveno v neutoriz servisu za pár korun, jinak jen běžná údržba!!!
Motor 1,8 66kW vřele doporučuji všem, kteří nechtějí anebo nepotřebujís autem závodit. Dlouhé trasy přes Německo, kde jsem vůz využíval z 90%, při udržování rychlosti okolo 160-180km jsem jezdil za 7,0 -7,5litru. Auto má poměrně dlouho čtyřku a pětku což se podepisuje na příznivé spotřebě. Po městě si žádá okolo 9l. Pozinkovaná karoserie je fajn, po 15let nikde ani stopa po korozi.
Pokud by se podařilo sehnat zachovaný kus, věřím, že auto bude dobře sloužit!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.09.2006 15:36, RE: Audi 80 1.8
Já I. napisał:
Měl jsem Audi 80 1,8 66kW, r.v. 1990.. Zcela jednoznačně doporučuji., Auto jsem kupoval v Německu v roce 1993, se všemi doklady, ve výborném stavu. Vůz měl jsem do loňska. Celkem se mnou nalítal 270tis km s JEDINOU závadou při asi 250tis km - padájící otáčky při volnoběhu, opraveno v neutoriz servisu za pár korun, jinak jen běžná údržba!!!
Motor 1,8 66kW vřele doporučuji všem, kteří nechtějí anebo nepotřebujís autem závodit. Dlouhé trasy přes Německo, kde jsem vůz využíval z 90%, při udržová...
Suhlasim s Ja I. 1.8S 66kW dialnica 130 km/h spotreba 6,5 litra ! 270tkm a stale beha ako splaseny kon. Vraj tazke auto ?!? 1090 kg ma dnes VW Polo.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.