0
powrót
 

diskuze k tématu: Audi 100 "doutník" - dojmy po 235 tis. km.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.06.2009 13:15, :-)
Když už se tu nic nedozvíme, tak se alespoň zasmějem. Nádherná recenze. A já na svou starou felicii vždy jen nadával. Jo, měl bych se poučit z pisatelova optimistického pohledu na svět. Dáme si pilule a jedem se houpat. láá láá, houpi houp. Pádla z okýnek vysunout a ráááz dva, rááz dva.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.06.2009 13:29, RE: :-)
Kačud napisał:
Když už se tu nic nedozvíme, tak se alespoň zasmějem. Nádherná recenze. A já na svou starou felicii vždy jen nadával. Jo, měl bych se poučit z pisatelova optimistického pohledu na svět. Dáme si pilule a jedem se houpat. láá láá, houpi houp. Pádla z okýnek vysunout a ráááz dva, rááz dva.
Já mám POHÁDKY docela RÁDA (znáte třeba "The Princess Bride"? a SHREK to je vlastně Buřtík! ,-) ... a JÁ tyhle staré Audi měla RÁDA (A80 ještě "raději" - i když možná "jen" proto že s ním mám VíCE zkušeností) - a z MÉHO "pohledu (i když se to jistě mnohým NEbude líbit) "to byly "lepší" vozy, než následující A4/6 (no stále mluvím HLAVNĚ za jednu - trochu OSTŘEJŠí - audi A80).
PS: Z okénka snad spíše VESLA, ne? ,-)
Pěkný den ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.06.2009 14:03, pekné
nj doutník, parník na štyroch kolesách...monument z doby keď sa ešte autá robili poriadne
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.06.2009 16:03, RE: pekné
gld napisał:
nj doutník, parník na štyroch kolesách...monument z doby keď sa ešte autá robili poriadne
ty doby už jsou dávno pryč...až na pár vyjímek
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.06.2009 16:16, RE: :-)
Kačud napisał:
Když už se tu nic nedozvíme, tak se alespoň zasmějem. Nádherná recenze. A já na svou starou felicii vždy jen nadával. Jo, měl bych se poučit z pisatelova optimistického pohledu na svět. Dáme si pilule a jedem se houpat. láá láá, houpi houp. Pádla z okýnek vysunout a ráááz dva, rááz dva.
Chci se vás zeptat milý Kačude jestli v současnosti nemáme Ford Focus Combi ve výbavě Ghia ?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.06.2009 17:37, RE: pekné
Tomi napisał:
ty doby už jsou dávno pryč...až na pár vyjímek
Tahle pohádka je milá a krásně se čte.Možná jen na doplnění-až do příchodu Renaulta 25 v roce 84 to byl aerodynamický rekordman a obdivuji výrobce dodnes,že dokázal dát na trh takový kočár už v roce 1982.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.06.2009 18:03, RE: :-)
PavelZ napisał:
Chci se vás zeptat milý Kačude jestli v současnosti nemáme Ford Focus Combi ve výbavě Ghia ?
A nejste vy z Droždína?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.06.2009 21:55, RE: pekné
kristian napisał:
Tahle pohádka je milá a krásně se čte.Možná jen na doplnění-až do příchodu Renaulta 25 v roce 84 to byl aerodynamický rekordman a obdivuji výrobce dodnes,že dokázal dát na trh takový kočár už v roce 1982.
..no narazit na nějakej fakt pěknej kousek..,myslím,že by mě mohlo nadchnout..:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.06.2009 10:52, RE: :-)
Kylie napisał:
Já mám POHÁDKY docela RÁDA (znáte třeba "The Princess Bride"? a SHREK to je vlastně Buřtík! ,-) ... a JÁ tyhle staré Audi měla RÁDA (A80 ještě "raději" - i když možná "jen" proto že s ním mám VíCE zkušeností) - a z MÉHO "pohledu (i když se to jistě mnohým NEbude líbit) "to byly "lepší" vozy, než následující A4/6 (no stále mluvím HLAVNĚ za jednu - trochu OSTŘEJŠí - audi A80).
PS: Z okénka snad spíše VESLA, ne? ,-)
Pěkný den ,-)
Byla to ještě éra aut, které dělali lidé rukama. Skončilo to holt meďoury a bavoráky v devadesátých letech.
Řídil jsem párkrát to auto. Měla ho žena jako služební někdy v roce 1992-93. Motor byl poměrně dravej 2,3 nebo snad dokonce 2,8 turbobenzín, měl děsnej turbolág, a bylo to quattro. Byl to strašnej houpák. Když se přidal plyn, auto se zvedalo jak kobyla, a Torsen ho tlačil rovně ze zatáčky. Byla to docela švanda. Jednou jsme s ním takhle málem vypadli na mokrých kostkách z dráhy v Černošínskejch serpentinách, když milá zmáčkla plyn v nepravou chvíli .
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.06.2009 17:15,
audi 100cd turbo bylo jedno z nejlepsich aut meho zivotanez mi ho na proseku ukradly mam audi80 ale nelze srovnat moje mila audinko stale na tebe myslim mel sem te rad
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.06.2009 20:35, RE: :-)
Kačud napisał:
A nejste vy z Droždína?
Né já jsem Pavel z Bukovan,ale jen mě napadlo,že znám taky jednoho Pavla, kterému říkají Kačud co měl bílou Felicii a vyměnil jí za Forda Focusa v Kombíku s červenou metalízou a s motorem 1,8 Tdci. Jestli se náhodou neznáme
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 18.06.2009 14:31, Nostalgie
Doutníka jsem měl také. Šlo o Audi 100, rok výroby 87, 2.3 5ti válec v turbu (motor MC), ale v maunálu. To bývaly doby, když jsem zamknul diferáky (bylo to Quattro) a řádilo se ... trhalo to ruce z volantu :) Jen ten sponzoring na benzince a v gumárně nebylo právě to, co se mi zamlouvalo.

V automatu jsem si užil s Audi 200 2.1, rok výroby 86, přední náhon, motor JY. Třístupňovej automat nebránil jedné zajímavé příhodě, kdy jsem se honil s Passatem a ve 240ti jsem ho předjížděl. Borec čuměl jak puk, jak je možný, že ho předjíždí víc jak 20let stará krabice ...

Ale boužel, těmto kouskům už pomalu zvoní hrana. Především díky neodborným servisním zásahům a počtu kilometrům je údržba hodně finančně nákladná.

Ach jo, ale byly to krásný časy. Skoro zamačkávám slzu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.12.2009 18:35, RE: Nostalgie
Milhauzz napisał:
Doutníka jsem měl také. Šlo o Audi 100, rok výroby 87, 2.3 5ti válec v turbu (motor MC), ale v maunálu. To bývaly doby, když jsem zamknul diferáky (bylo to Quattro) a řádilo se ... trhalo to ruce z volantu :) Jen ten sponzoring na benzince a v gumárně nebylo právě to, co se mi zamlouvalo.

V automatu jsem si užil s Audi 200 2.1, rok výroby 86, přední náhon, motor JY. Třístupňovej automat nebránil jedné zajímavé příhodě, kdy jsem se honil s Passatem a ve 240ti jsem ho předjížděl. Borec čuměl jak...
Možná se mi budete smát, ale prodal jsem k vůli drahému servisu a poruchovým vstřikům Avensis D4D 250t.km + sice výbornou, ale dosti časem ojetou, ale spolehlivou Octavii TDi Laurin & Klement, a koupil jsem v DE za nehorázné peníze první kulatou A6 , ještě s pětiválcovým TDi 103kw, šesti rychlostmi a 113t.km.

Dost jsem váhal nad rokem výroby 1997 (z posledních let výroby), ale jsem velmi, velmi spokojený. Mám sice věkem staré auto, ale ještě jedno s posledních poctivě vyrobených, kdy vám výrobce dal ruku na to, že bude fungovat, a zákazníka si vážil. Hlavně vím, že po 500.000km pořád dobře pojede, bez nákladů navíc.

Myslím, že lidstvo automaticky kupuje pořád dokola nové a nové věci, i když je naprosto nepotřebuje. Navíc nové a moderní vozy nejsou spolehlivé jako ty ze starých časů, servis vyžadují neůměrně a zbytečně.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.