Milhauzz napisał:
Doutníka jsem měl také. Šlo o Audi 100, rok výroby 87, 2.3 5ti válec v turbu (motor MC), ale v maunálu. To bývaly doby, když jsem zamknul diferáky (bylo to Quattro) a řádilo se ... trhalo to ruce z volantu :) Jen ten sponzoring na benzince a v gumárně nebylo právě to, co se mi zamlouvalo.
V automatu jsem si užil s Audi 200 2.1, rok výroby 86, přední náhon, motor JY. Třístupňovej automat nebránil jedné zajímavé příhodě, kdy jsem se honil s Passatem a ve 240ti jsem ho předjížděl. Borec čuměl jak...
Možná se mi budete smát, ale prodal jsem k vůli drahému servisu a poruchovým vstřikům Avensis D4D 250t.km + sice výbornou, ale dosti časem ojetou, ale spolehlivou Octavii TDi Laurin & Klement, a koupil jsem v DE za nehorázné peníze první kulatou A6 , ještě s pětiválcovým TDi 103kw, šesti rychlostmi a 113t.km.
Dost jsem váhal nad rokem výroby 1997 (z posledních let výroby), ale jsem velmi, velmi spokojený. Mám sice věkem staré auto, ale ještě jedno s posledních poctivě vyrobených, kdy vám výrobce dal ruku na to, že bude fungovat, a zákazníka si vážil. Hlavně vím, že po 500.000km pořád dobře pojede, bez nákladů navíc.
Myslím, že lidstvo automaticky kupuje pořád dokola nové a nové věci, i když je naprosto nepotřebuje. Navíc nové a moderní vozy nejsou spolehlivé jako ty ze starých časů, servis vyžadují neůměrně a zbytečně.