0
powrót
 

diskuze k tématu: Vybíráme diesel pro Alfu Romeo 166

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
WOLTZ
ilość wystąpień3
data registracji23.11.2017
Niedziela 02.09.2018 00:24, Opice a banany
Nekupuj opici pokud nemas na banany a AR je pekne divoka opice a banany ma moc rada, ovsem pokud ji opravdu moc chces, tak 2.4 Jtdm je podle me rozumna volba, pocitej s moznymi zavaznejsimi zavadami Tryska-Cerpadlo-Turbo, ktere ohrozuje vsechny moderni diesly se systemem Common Rail. AR jako znacku nedoporucuji, mel jsem 156 s 1.8 TS benzin a s*alo se to na kazdym rohu. Takze pouvazuj.. a pokud jezdis hodne, tak vol naftu od koncernu VW nebo Volvo D5 120kw.. Volvo ti poskytne komfort, bezpeci a pri dobre motorizaci i spolehlivost. No a koncern zase levnejsi dily a taky pri dobre motorizaci spolehlivost, ale priklanel bych se k Volvu. Preji dobrou koupi a hodne stastnych kilometru. Vladimir
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Niedziela 02.09.2018 07:12, hodně štěstí
Myslím si, že to hlavní, co budete potřebovat je obrovská ale skutečně obrovská hromada štěstí. Vybráno máte velké, luxusní a ve své době hodně drahé (přímá konkurence BMW 5 a Mercedesu E, vyšší střední třída) auto od značky s mírně řečeno mizernou kvalitou (ta je s přimhouřením oka akceptovatelná až od 159ky), které dnes stojí cca 5 procent původní pořizovací ceny. Pokud nejste srdcař přes Alfu a současně nemáte dost peněz na průběžné opravy, doporučuji záměr přehodnotit.
PS: bezpečnost také asi nebude silnou stránkou AR 166, 146 i 156 ze stejného období byly v tomto ohledu podprůměrné.
reagować
WOLTZ
ilość wystąpień3
data registracji23.11.2017
Niedziela 02.09.2018 07:50, RE: hodně štěstí
cytat:
reakce na: Pavlik, 02.09.2018 07:12 (Myslím si, že to hlavní, co bu ...)


Presne tak. Od AR ruce pryc, vychazim z vlastni zkusenosti.
reagować
KoobaS
ilość wystąpień1042
data registracji23.04.2014
Poniedziałek 03.09.2018 09:50, RE: Alfa 166
Já bych až tak negativní nebyl. Pravdou ale je to, že se jedná o starý diesel spíše prémiové značky a náklady spojené s provozem budou nadprůměrné.
Co se týče naftové motorizace, tak v alfě 166 jezdil 5válec 2,4 jtd ve více verzích. Starší 10 ventilové lze považovat za odolnější, ale v dnešní době bude mnohem více záležet na stavu konkrétního kusu.
Ceny 166 jsou dnes velmi nízko, většina aut jsou vybydlené vraky před smrtí. Téměř všechny alfy z téhle doby nabídnou velmi svižné svezení a docela dobrou výbavu za velmi málo peněz... To láká ke koupi lidi, kteří potom skutečně namají na banány a vybydlený auta posílají dál... Když už chce někdo 166 na chov ve slušném stavu, jde téměř vždy o benzínové šestiválce - legendární Busso.
Obecně, Bmw 5er, nebo Ečko budou asi robustnější auta. Když už něco padne, bude to cenově podobné. Oproti běžné konfekci nabídne alfa na svou dobu lepší výbavu a pokročilejší podvozek. Díky tomu nabídne na velkou a těžkou předokolku skvělé jízdní vlastnosti. Nevýhodou jsou potom vyšší náklady na údržbu podvozku v dobrém stavu.
U Alf spolehlivě platí, že na servisu se nevyplatí šetřit a je problém najít schopného mechanika, který má aspoň trochu času. Komunita alfistů je trochu specifická a se spoustou problémů dokáže poradit.
Takže, pokud dokáže čtenář najít udržovaný kus v dobrém stavu a má v okolí někoho, kdo se o alfu dokáže postarat, může to být dobrý kup. Vzhledem ke dnešnímu stavu 166 se to ale může rychle zvrhnout k nehezkému sponzoringu servisu...
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.