Igi napisał:
S kvalitou u Alfi je to na pováženie,osobne som mal 156 predával som ju ako šesť ročnú a nebol s ňou žiadny problém až na jeden snímač (2800 Sk aj s prácou.)Predal som ju bez najmenších problémov a dodnes slúži na 100%.Potom som kúpil 166 ,čo je v celku fajn auto momentálne má najazdené 190 t km a nebol žiadny problém.Teraz sú vole v ramenách a treba to urobiť -je to dosť mastné.Inak pre všetkých
tých pseudo odborníkov na všetko záleží na medzikuse medzi
volantom a sedačkou!Ak sa o Alfu pocti...
Podle toho jak u nás jsou AR v menšině je vidět jací jsou u nás lidi. Málokdo chce zaplatit za individualitu AR a radší si koupí Passata, Mondeo, či Octávku - to proto aby byl uznáván okolím, protože všeci mluví o tom že TDI a němci jsou nejlepší - a ital je levná šit krása a bojí se že jim to někdo vmete do tváře. Je zajímavé že třeba francouzi v tomhle němcům nelezou do pr..le a vedle vlastních P. C. a R. kupujou dost i Alfy - v testech spolehlivosti je Alfa průměr - lišící se model od modelu a za sebou nechávající některé francouze, španěly (WV), GM.
Váhy vzduchu a turba odcházejí na všch značkách, nápravy taky, vrzání jde vyřešit a když se vysypou některým AR T.S. motory skrz zanedbanou údržbu, špatný olej, slabým článkem motoru jako variátor, váha vzduchu či jiná elektronika Bosch, či nedobrým zacházením všichni odpůrci italů do nebe volají. Dost lidí tvrdí že pokud chce někdo itala tak musí mít do 100 tis najeto - ale mají to všechny co stojí v autobazarech? Ano papírově ano, ale fyzicky ne. Podívejte se na mobile.de s jakým proběhem prodávají němci alfy. 200 tisíc a viděl jsem pár 300 000. - viděl snad někdo v českém autobazaru takhle ojetou alfu?