0
powrót
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 166

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.11.2005 09:34,
Libore, díky za dotaz na 166ku. Také budoucna uvažuji o koupi velkého auta, přičemž Alfu mám v hledáčku. V cenové úrovni tak 250-300 přidpadá v úvahu asi Maxima, Xedos 9, a možná i 9-5 nebo S80. Doufám, že na tyto auta v poradně také časem dojde řada. Za "německou konfekci" se mi připlácet nechce, ale chtěl bych ji. :) Pavel

reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.11.2005 17:00, 166
ano to můžu jen potvrdit, 166ka je co se týká spolehlivosti opravdová tragedie, a jakmile cuore sportivo začnete využívat, sypete a sypete do kasičky protože např brzdy nevydrží opravdu nic, pokud jezdíte cestovně dálnice kolem 180-200km/h a občas se projedete rychle po okresce ramena odejdou s brzdami do 40-50tkm zcela jistě ale počítejte spíš že budete měnit lecos už po 20tkm, krom toho není nic divného když alfa rezatí všude možně
166 šla zpět původnímu majiteli-měl jsem to štěstí že na ní byla záruka

ted už 1,5 roku jezdím v bmw 5 r.v. 2001 530i a nemůžu než chválit,přičemž spotřeba je o cca 2-3 litry nižší a o spolehlivosti ani nemluvě
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 24.11.2005 19:23, RE: 166
mirek napisał:
ano to můžu jen potvrdit, 166ka je co se týká spolehlivosti opravdová tragedie, a jakmile cuore sportivo začnete využívat, sypete a sypete do kasičky protože např brzdy nevydrží opravdu nic, pokud jezdíte cestovně dálnice kolem 180-200km/h a občas se projedete rychle po okresce ramena odejdou s brzdami do 40-50tkm zcela jistě ale počítejte spíš že budete měnit lecos už po 20tkm, krom toho není nic divného když alfa rezatí všude možně
166 šla zpět původnímu majiteli-měl jsem to štěstí že na ní by...
166 bych si určitě nekoupil.Jelikož jsem vlastnil 156 a po 2-3 měsících až se mě nakupilo víc závad ,tak jsem teprv servisoval.Levná záležitost to opravdu není a u 166 ty ceny budou určitě vyšší.Je to divný,ale ta 156 bylo moje nejlepší auto,protože takovýmu autu se lecos odpouští,ale když pohár přeteče...Jinak v koutku duše jsem pořád alfista.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 29.11.2005 12:51, Lancia
DD
Co se tyka Lancie, libi se mi Lybra SW. Mate s ni nejake zkusenosti, nebo informace, jak si stoji?
Diky ML
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.01.2006 08:57, RE: 166
Roňouch napisał:
166 bych si určitě nekoupil.Jelikož jsem vlastnil 156 a po 2-3 měsících až se mě nakupilo víc závad ,tak jsem teprv servisoval.Levná záležitost to opravdu není a u 166 ty ceny budou určitě vyšší.Je to divný,ale ta 156 bylo moje nejlepší auto,protože takovýmu autu se lecos odpouští,ale když pohár přeteče...Jinak v koutku duše jsem pořád alfista.
jo taky jsem měl alfy rád ale dnes je považuju za střepy...člověk si koupil sportovně zaměřený auto, parkrát víc přibrzdil a kotouče byly zkroucený...apod, 166ka se mi sypala pod rukama a neměla najeto ani kilo...prostě střepy a spotřeba? jak u závoďáku ale na 3,0 V6 se žádnej větší rachot nekonal... pozděj jsem koupil 528i mám pokoj a spotřeba je o 4 litry nižší...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 01:19, RE: 166
milan napisał:
jo taky jsem měl alfy rád ale dnes je považuju za střepy...člověk si koupil sportovně zaměřený auto, parkrát víc přibrzdil a kotouče byly zkroucený...apod, 166ka se mi sypala pod rukama a neměla najeto ani kilo...prostě střepy a spotřeba? jak u závoďáku ale na 3,0 V6 se žádnej větší rachot nekonal... pozděj jsem koupil 528i mám pokoj a spotřeba je o 4 litry nižší...
Naučte se jezdit a vydrží vám poměrně dost. Známý má 166ku 5let (kupoval ji jako novou). Má na ní natočeno 320tkm. Brzdy mění cca po 80tkm, jednou měnil spojku, jednou mu dělali nápravy, jednou váhu vzduchu (holt 2,4 JTD - tomu se ale nevyhnete ani u koncernu VW) a jednou něco kolem elektroniky. Každých 100tkm vyčištění a kontrola turba. Jinak jen standardní údržba (do ní počítám i výměnu silentbloků a hlavně manžet - prach, písek a voda udělá přece jen taky kus práce). Používá kvalitní olej, motor zahřívá mírnější jízdou a po rychlé jízdě nechává ochladit a dotočit turbo (mimochodem také stejný typ jako u VW- Garret VNT 15). Občas ji taky slušně prožene, ale jen po kvalitních silnicích (a ne to krosit po českých "polňačkách" a tzv. dálnicích díra nedíra). Tohle dodržujte a máte po problémech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 01:37, RE: 166
Honza napisał:
Naučte se jezdit a vydrží vám poměrně dost. Známý má 166ku 5let (kupoval ji jako novou). Má na ní natočeno 320tkm. Brzdy mění cca po 80tkm, jednou měnil spojku, jednou mu dělali nápravy, jednou váhu vzduchu (holt 2,4 JTD - tomu se ale nevyhnete ani u koncernu VW) a jednou něco kolem elektroniky. Každých 100tkm vyčištění a kontrola turba. Jinak jen standardní údržba (do ní počítám i výměnu silentbloků a hlavně manžet - prach, písek a voda udělá přece jen taky kus práce). Používá kvalitní olej, mo...
Mimochodem.....brzdit se taky musí umět. Např. ve 24h Lemans taky piloti brzdí před zatáčkou 2x, aby měli brzdy v pauze (stačí i 0,5s) čas se ocladit. Kdo tohle neumí, budou se mu holt brzdy vlnit, nebo si připlatí cca 14000,- za brzdový kit Brembo (2 kotouče a vše potřebné) a dozadu si hodí původní brzdy z přední nápravy......pak nejenže zastaví na fleku, ale brzdy i vydrží.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 26.12.2008 20:43, soni
je to moc krasny vuz ale bojim se ho, pred tim se mel 155,1,7ts. a mel jsem ji moc rad a byl jsem nani pysnej byl to mazel az do pr......
a oprav bylo pozehnaně snad tolik ze uz to bylo novy auto.
ale byla stařička 1994.ted mam nissana almery tino 1.8 nejede
zere,naklanise.vzatačkach a připředjíždění vzpomínam na alfu.
chci ji znova. porad te mě kdo jí ma jestli je spokojen sní,tady poradně
vidím same zapory.velice mě to auto přitahuje jak moje předešla 155.
bojím se aby se historie neopakovala.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 02.04.2009 11:04, 155 2,5 V6
soni napisał:
je to moc krasny vuz ale bojim se ho, pred tim se mel 155,1,7ts. a mel jsem ji moc rad a byl jsem nani pysnej byl to mazel az do pr......
a oprav bylo pozehnaně snad tolik ze uz to bylo novy auto.
ale byla stařička 1994.ted mam nissana almery tino 1.8 nejede
zere,naklanise.vzatačkach a připředjíždění vzpomínam na alfu.
chci ji znova. porad te mě kdo jí ma jestli je spokojen sní,tady poradně
vidím same zapory.velice mě to auto přitahuje jak moje předešla 155.
bojím se aby se historie neopakovala.
Už asi rok mam alfu 155 2,5 V6. je to to nej! v čem se se kdy svezl. Bohužel jsem ji pořídil asi po 10ti lidech, takže je už dost zhuntovaná. Ale stejně na to jak se k ní chovali, pořád jezdí skvěle, měnila se spojka, leje benzín a mění se přední sjeté pneu...jakou ta má sílu, nádhernej zvuk a jaký je na ní pohled...do každýho ojetýho se investuje, nelituju ...jezdím pořád, ráno nemůžu dospat..ahhhh) Až odejde...jdu do 166-ky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 12.06.2010 09:24, RE: 166
Honza napisał:
Mimochodem.....brzdit se taky musí umět. Např. ve 24h Lemans taky piloti brzdí před zatáčkou 2x, aby měli brzdy v pauze (stačí i 0,5s) čas se ocladit. Kdo tohle neumí, budou se mu holt brzdy vlnit, nebo si připlatí cca 14000,- za brzdový kit Brembo (2 kotouče a vše potřebné) a dozadu si hodí původní brzdy z přední nápravy......pak nejenže zastaví na fleku, ale brzdy i vydrží.
Hm a proc bych mel jezdit extra opatrne jako duchodce a 2x brzdit v zatacce, kdyz existuji auta se kterymi se da jezdit normalne ?
To je proste AR, sunt co nevydrzi ani 20tis bez investic.
Mozna jedna z milionu vydrzi.
reagować
Jupííí
ilość wystąpień1
data registracji07.05.2017
Niedziela 07.05.2017 18:29, AR166
Mám starší 166, 2,0TS. a pokud se o alfu staráš jak máš, nemá záludné závady. Samozřejmě potřebuje servis jako každé jiné auto. A s ND je to dnes již tak, že se dají koupit za velmi rozumné peníze, tedy horní rameno za 700 Kč, ventilátor za 3500,- tlumiče po 1000,- silentbloky zadní nápravy za 300,- atd. mimochodem do zadní nápravy pasují silentbloky z MB C...... chce to jen zkušenosti a trochu guglovat a nechat si poradit od členů Alfaklubu! A jinak řízení Alfy je takové veselé a hravé!
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.