Wtorek 01.04.2014 14:24,
DPF
DPF byl na motor JTD dodělán, proto s ním bývají problémy. Ale už jsem viděl i několik DPF které byli opravdu KO. Nicméně většina jde ven, protože zvyšuje spotřebu, dusí motor v nízkých otáčkách a ve spolupráci s EGR a SWIRL FLAPS působí jako opravdové kurvítko jinak výborného JTD dieselu. Nová generace 2.0JTD už má DPF řešen jinak, ale zkušenost nemám.
Nechápu komentář o levném interiéru. Já mám vevnitř světlou kůži a rozhodně nepůsobí lacině.
To s tím urvaným ramenem u 156 je k smíchu, tohle se u ŽÁDNÉ 159 nestalo. Z převodovek nelítají ozubená kola. Ale jde o díl GM, není to pravé Alfácké řazení.
Pokud se bát, tak jedině klasického diesel trojboje - DPF, turbo, dvouhmota. Dát si pozor na řízení, to odchází. Dál už prkotiny - zadní stahovačky, lanovody ručky, EGR, žhavičky. Podvozek je dimenzovaný více než slušně, vyměňují se přední horní ramena ve 150kkm, spodní přežijí 300kkm. Pokud vzadu nějaký trotl neurve unibally, tak zadek dá těch 300kkm taky levou zadní. Tlumiče vydrží, ale praskají zadní pružiny na prvním závitu, ty se dají koupit za slušnou cenu.
Díky pověsti Alfy se dají sehnat za slušnou cenu téměř nejeté kousky, jenže spousta borců má rozpočet max 150KKc a pak se diví, že se jim auto sype.
reagować