0
powrót
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 159 SW - chilli paprička po 60 000 km

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 07.08.2017 10:00, RE: fxasdf as as adsf as
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Vzal jsem v potaz první test, který mi vyhodil google. Skutečně se prodával motor 123 kW i s manuální převodovkou a zrychlení na stovku bylo 9.6 - o dvě desetiny sekundy lepší než u předchůdce. To je až dechberoucí zlepšení a každý ho pozná prakticky okamžitě:)
Sem myslel, že seš na rybách
seš za blba Zdeny. jako normálně. a zase cpeš všude sůbo co nikdo nechce...
Nyní jis za blba ty. Jendak jis začal psát nesmysly o technické věci, o které zjevně nemáš u SUbaru přehled. A za druhé, považuji za nutné reagovat na zjevný nesmysl od autora článku.Tady je tvoje řeč čísel - čti pozorně, malamute.http://auto.kataloge.cz/alfa-romeo-147.phpA fakt se už nehádej. Evidentně na to nemáš. Já čtu o zrychlení krapítek jiný čísla, takže 9,6 vs. 11,6 je celkem dost podstatnej rozdíl. To jen na vysvětlenou. Ty světe kilowatt, newtonů a sekund a já dodám - objemu a t.m.


co to mektáš proboha? píšeš, že mezi motorama 121 a 123 kW je veliký rozdíl a teď se ukázalo, že prakticky žádný:) co do toho teď motáš Alfu, navíc takovou o které nebyla vůbec řeč proboha...
opakuju znova, že kdo pozná 2 kW výkonu je asi senzibil, nebo Zdeny60:)

reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Poniedziałek 07.08.2017 19:05, RE: fxasdf as as adsf as
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Vzal jsem v potaz první test, který mi vyhodil google. Skutečně se prodával motor 123 kW i s manuální převodovkou a zrychlení na stovku bylo 9.6 - o dvě desetiny sekundy lepší než u předchůdce. To je až dechberoucí zlepšení a každý ho pozná prakticky okamžitě:)
Sem myslel, že seš na rybách
seš za blba Zdeny. jako normálně. a zase cpeš všude sůbo co nikdo nechce...
Nyní jis za blba ty. Jendak jis začal psát nesmysly o technické věci, o které zjevně nemáš u SUbaru přehled. A za druhé, považuji za nutné reagovat na zjevný nesmysl od autora článku.Tady je tvoje řeč čísel - čti pozorně, malamute.http://auto.kataloge.cz/alfa-romeo-147.phpA fakt se už nehádej. Evidentně na to nemáš. Já čtu o zrychlení krapítek jiný čísla, takže 9,6 vs. 11,6 je celkem dost podstatnej rozdíl. To jen na vysvětlenou. Ty světe kilowatt, newtonů a sekund a já dodám - objemu a t.m.
co to mektáš proboha? píšeš, že mezi motorama 121 a 123 kW je veliký rozdíl a teď se ukázalo, že prakticky žádný:) co do toho teď motáš Alfu, navíc takovou o které nebyla vůbec řeč proboha...opakuju znova, že kdo pozná 2 kW výkonu je asi senzibil, nebo Zdeny60:)


Milý Reno, je vidět, že neumíš pochytit podstatu věci. Autor ódy na Alfu psal, že srovnával svoji 1,6 88kW se Subaru (/jakým, to už nenaspal, pouze 2,5 staré generace). A podivoval se nad tím, že motor je líný a nejede. Na to já mu odpověděl, že nemůže chtít po motoru této kosntrukce, aby táhnul v nízkých oitáčkách jako nějaký dýzl. Nic víc, nic míň!!! Ty ses do mě pustil a obecně napsal, že Subaru je líné a začal jis mávat čísly. A silně se čílil nad tím, že 2,5 s manuálem má "jen" o necelé 2 sekundy lepší zrychlení, než CVT. A já ti na to odpovídám, že Subaru musí jet lépe proti zmíněné Alfě 1,6 a to nejen proto, že má o téměř polovinu větší výkon, ale i zejména větší objem a z ěnj plynoucí točivý moment, což je podloženo údajem o akceleraci z linku, co jsem sem dal a čísly, které jsi sem dal nakonec o Subaru i ty. Tak se jen podivuji tomu, že si tyto údaje nedovedeš srovnat v hlavě, ty pragramtiku, v tvé řeči čísel a jednotek. A já se jen podivuji nad tím, že autor článku napsal o Subaru to, co naspal a to, že to bylo líný a jeho Alfa je proti tomu úplně jinde. Jak může být? když má všechny parametry horší? Už jen z fyzikální podstaty 3 resp. 4 zásadních parametrů a těmi je objem, výkon v kW, t.m. v Nm a potažmi tedy i zrychlení, je lepší. Tak si to přeber, až budeš sedět na rybách. Kdo tu je za vola, fakt nevím. Vychází mi, že to jsi zase ty.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 07.08.2017 20:45, tak ještě jednou, pro mentálně zpožděné
tak já ti tedy zopakuju, na co jsem reagoval

Rozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.

a zopakuju ještě svůj závěr, že rozdíl mezi nimi je naprosto nicotný!! stačí?
a můžeš to převracet jak chceš, napsals 3.14čovinu jak zvon
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Środa 09.08.2017 06:58, RE: tak ještě jednou, pro mentálně zpožděné
Reno napisał:
tak já ti tedy zopakuju, na co jsem reagovalRozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.a zopakuju ještě svůj závěr, že rozdíl mezi nimi je naprosto nicotný!! stačí?a můžeš to převracet jak chceš, napsals 3.14čovinu jak zvon


Milý Reno, zkus si přečíst, o čem jsem psal já a o čem píšeš ty. Rozdíly jsou propastné - tato věta se vztahuje k motorům řady 2,0 101/110/121kW. Víc nemá cena s tebou řešit. CHápu, že chceš mít poslední slovo, ale fakt nemohu za to,m že neumíš pochopit kontext. Nehledě na to, že o problematice Subaru nevíš zhola nic, takže nemůžeš psát k věci.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Środa 09.08.2017 07:35, RE: tak ještě jednou, pro mentálně zpožděné
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
tak já ti tedy zopakuju, na co jsem reagovalRozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.a zopakuju ještě svůj závěr, že rozdíl mezi nimi je naprosto nicotný!! stačí?a můžeš to převracet jak chceš, napsals 3.14čovinu jak zvon
Milý Reno, zkus si přečíst, o čem jsem psal já a o čem píšeš ty. Rozdíly jsou propastné - tato věta se vztahuje k motorům řady 2,0 101/110/121kW. Víc nemá cena s tebou řešit. CHápu, že chceš mít poslední slovo, ale fakt nemohu za to,m že neumíš pochopit kontext. Nehledě na to, že o problematice Subaru nevíš zhola nic, takže nemůžeš psát k věci.


2 kW jsou zásadní a 20 kW propastných. Kdybych tě svezl v mojem o padesát kW silnějším motoru, asi by sis posral podvlíkačky. Rozdíl by byl galaktický Možná pro to ani neexistuje slovo. Kličkuješ jak slepice, máš pravdu, už to nemusíme řešit.
O Subaru nevím zhola nic, ale už vím dost o tobě:)


reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Środa 09.08.2017 12:16, RE: tak ještě jednou, pro mentálně zpožděné
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
tak já ti tedy zopakuju, na co jsem reagovalRozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.a zopakuju ještě svůj závěr, že rozdíl mezi nimi je naprosto nicotný!! stačí?a můžeš to převracet jak chceš, napsals 3.14čovinu jak zvon
Milý Reno, zkus si přečíst, o čem jsem psal já a o čem píšeš ty. Rozdíly jsou propastné - tato věta se vztahuje k motorům řady 2,0 101/110/121kW. Víc nemá cena s tebou řešit. CHápu, že chceš mít poslední slovo, ale fakt nemohu za to,m že neumíš pochopit kontext. Nehledě na to, že o problematice Subaru nevíš zhola nic, takže nemůžeš psát k věci.
2 kW jsou zásadní a 20 kW propastných. Kdybych tě svezl v mojem o padesát kW silnějším motoru, asi by sis posral podvlíkačky. Rozdíl by byl galaktický Možná pro to ani neexistuje slovo. Kličkuješ jak slepice, máš pravdu, už to nemusíme řešit.O Subaru nevím zhola nic, ale už vím dost o tobě:)


Chytrolíne, zatím kličkuješ jen ty a nemuís přiznat, že jis prostě udělal chybu. Nic víc. A proč sem taháš nějakej svůj krám? O něm řeč není.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Środa 09.08.2017 14:20, RE: tak ještě jednou, pro mentálně zpožděné
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
tak já ti tedy zopakuju, na co jsem reagovalRozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.a zopakuju ještě svůj závěr, že rozdíl mezi nimi je naprosto nicotný!! stačí?a můžeš to převracet jak chceš, napsals 3.14čovinu jak zvon
Milý Reno, zkus si přečíst, o čem jsem psal já a o čem píšeš ty. Rozdíly jsou propastné - tato věta se vztahuje k motorům řady 2,0 101/110/121kW. Víc nemá cena s tebou řešit. CHápu, že chceš mít poslední slovo, ale fakt nemohu za to,m že neumíš pochopit kontext. Nehledě na to, že o problematice Subaru nevíš zhola nic, takže nemůžeš psát k věci.
2 kW jsou zásadní a 20 kW propastných. Kdybych tě svezl v mojem o padesát kW silnějším motoru, asi by sis posral podvlíkačky. Rozdíl by byl galaktický Možná pro to ani neexistuje slovo. Kličkuješ jak slepice, máš pravdu, už to nemusíme řešit.O Subaru nevím zhola nic, ale už vím dost o tobě:)
Chytrolíne, zatím kličkuješ jen ty a nemuís přiznat, že jis prostě udělal chybu. Nic víc. A proč sem taháš nějakej svůj krám? O něm řeč není.


tak ještě naposled,
"dokud mi nepřistál Outback 123 kW tak bych nevěřil, jaký je to rozdíl proti verzi 121 kW"
vzápětí jsem ti ukázal, že rozdíl je dvě desetiny sekundy na stovce.
a ty mi tady budeš mektat něco o nějaké chybě? kde ta chyba jako je??? nic nevidím? vidím jenom tvoje růžové subaru brejle a citově zabarvené slova, které bohužel nemůžou vyjádřit nic, co není v reálu....


reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Cztwartek 10.08.2017 07:54, RE: tak ještě jednou, pro mentálně zpožděné
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
tak já ti tedy zopakuju, na co jsem reagovalRozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.a zopakuju ještě svůj závěr, že rozdíl mezi nimi je naprosto nicotný!! stačí?a můžeš to převracet jak chceš, napsals 3.14čovinu jak zvon
Milý Reno, zkus si přečíst, o čem jsem psal já a o čem píšeš ty. Rozdíly jsou propastné - tato věta se vztahuje k motorům řady 2,0 101/110/121kW. Víc nemá cena s tebou řešit. CHápu, že chceš mít poslední slovo, ale fakt nemohu za to,m že neumíš pochopit kontext. Nehledě na to, že o problematice Subaru nevíš zhola nic, takže nemůžeš psát k věci.
2 kW jsou zásadní a 20 kW propastných. Kdybych tě svezl v mojem o padesát kW silnějším motoru, asi by sis posral podvlíkačky. Rozdíl by byl galaktický Možná pro to ani neexistuje slovo. Kličkuješ jak slepice, máš pravdu, už to nemusíme řešit.O Subaru nevím zhola nic, ale už vím dost o tobě:)
Chytrolíne, zatím kličkuješ jen ty a nemuís přiznat, že jis prostě udělal chybu. Nic víc. A proč sem taháš nějakej svůj krám? O něm řeč není.
tak ještě naposled,"dokud mi nepřistál Outback 123 kW tak bych nevěřil, jaký je to rozdíl proti verzi 121 kW"vzápětí jsem ti ukázal, že rozdíl je dvě desetiny sekundy na stovce.a ty mi tady budeš mektat něco o nějaké chybě? kde ta chyba jako je??? nic nevidím? vidím jenom tvoje růžové subaru brejle a citově zabarvené slova, které bohužel nemůžou vyjádřit nic, co není v reálu....


Reno, KDY SE NAUČÍŠ ČÍST???? Já mluvím o srovnání motoru 121kW v 2,0R a 123kW v 2,5i !!!! Tyto dva model po sobě mám a ty srovnávám!!! CH Á P E Š T O ?????
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 10.08.2017 14:12, RE: tak ještě jednou, pro mentálně zpožděné
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
tak já ti tedy zopakuju, na co jsem reagovalRozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.a zopakuju ještě svůj závěr, že rozdíl mezi nimi je naprosto nicotný!! stačí?a můžeš to převracet jak chceš, napsals 3.14čovinu jak zvon
Milý Reno, zkus si přečíst, o čem jsem psal já a o čem píšeš ty. Rozdíly jsou propastné - tato věta se vztahuje k motorům řady 2,0 101/110/121kW. Víc nemá cena s tebou řešit. CHápu, že chceš mít poslední slovo, ale fakt nemohu za to,m že neumíš pochopit kontext. Nehledě na to, že o problematice Subaru nevíš zhola nic, takže nemůžeš psát k věci.
2 kW jsou zásadní a 20 kW propastných. Kdybych tě svezl v mojem o padesát kW silnějším motoru, asi by sis posral podvlíkačky. Rozdíl by byl galaktický Možná pro to ani neexistuje slovo. Kličkuješ jak slepice, máš pravdu, už to nemusíme řešit.O Subaru nevím zhola nic, ale už vím dost o tobě:)
Chytrolíne, zatím kličkuješ jen ty a nemuís přiznat, že jis prostě udělal chybu. Nic víc. A proč sem taháš nějakej svůj krám? O něm řeč není.
tak ještě naposled,"dokud mi nepřistál Outback 123 kW tak bych nevěřil, jaký je to rozdíl proti verzi 121 kW"vzápětí jsem ti ukázal, že rozdíl je dvě desetiny sekundy na stovce.a ty mi tady budeš mektat něco o nějaké chybě? kde ta chyba jako je??? nic nevidím? vidím jenom tvoje růžové subaru brejle a citově zabarvené slova, které bohužel nemůžou vyjádřit nic, co není v reálu....
Reno, KDY SE NAUČÍŠ ČÍST???? Já mluvím o srovnání motoru 121kW v 2,0R a 123kW v 2,5i !!!! Tyto dva model po sobě mám a ty srovnávám!!! CH Á P E Š T O ?????


ty seš opravdu senila
cituji, DOSLOVNĚ!!!!!
Otázkou je, jaký motor v něm vlastně byl. 2,0 a 2,5 existuje X variant. 2,5 121kW není stejná svým projevem, jako 2,5i 123kw a ani jako 127kW.

toto jsi napsal a teď se kroutíš jak zmije a je to houbec platný. kdyby se někdo ptal, jestli mně to ještě baví, tak odpovídám čím dál tím víc, líbí se mi jak s každým dalším příspěvkem Zdeny mektá a koktá a už se v těch nesmyslech utápí...

reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Piątek 11.08.2017 06:29, RE: tak ještě jednou, pro mentálně zpožděné
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
tak já ti tedy zopakuju, na co jsem reagovalRozdíl mezi 121 a 123kW verzíé je dost zásadní. Nevěřil jsem tomu taky, dokud mi doma nepřistál Outback právě se 123kW verzí (jde o předposlední modelovou řadu). Tak tento motor v OUtbacku této generave lenochod opravdu není, navíc má 6°MT, čili kratší stupně a tedy daleko pružnější, než 5°MT/4°AT ve starém outbacku. U motorů 2,0 je to ta samá situace. 101/110/121kW, ale stále 2,0. Rozdíly dost propastné.a zopakuju ještě svůj závěr, že rozdíl mezi nimi je naprosto nicotný!! stačí?a můžeš to převracet jak chceš, napsals 3.14čovinu jak zvon
Milý Reno, zkus si přečíst, o čem jsem psal já a o čem píšeš ty. Rozdíly jsou propastné - tato věta se vztahuje k motorům řady 2,0 101/110/121kW. Víc nemá cena s tebou řešit. CHápu, že chceš mít poslední slovo, ale fakt nemohu za to,m že neumíš pochopit kontext. Nehledě na to, že o problematice Subaru nevíš zhola nic, takže nemůžeš psát k věci.
2 kW jsou zásadní a 20 kW propastných. Kdybych tě svezl v mojem o padesát kW silnějším motoru, asi by sis posral podvlíkačky. Rozdíl by byl galaktický Možná pro to ani neexistuje slovo. Kličkuješ jak slepice, máš pravdu, už to nemusíme řešit.O Subaru nevím zhola nic, ale už vím dost o tobě:)
Chytrolíne, zatím kličkuješ jen ty a nemuís přiznat, že jis prostě udělal chybu. Nic víc. A proč sem taháš nějakej svůj krám? O něm řeč není.
tak ještě naposled,"dokud mi nepřistál Outback 123 kW tak bych nevěřil, jaký je to rozdíl proti verzi 121 kW"vzápětí jsem ti ukázal, že rozdíl je dvě desetiny sekundy na stovce.a ty mi tady budeš mektat něco o nějaké chybě? kde ta chyba jako je??? nic nevidím? vidím jenom tvoje růžové subaru brejle a citově zabarvené slova, které bohužel nemůžou vyjádřit nic, co není v reálu....
Reno, KDY SE NAUČÍŠ ČÍST???? Já mluvím o srovnání motoru 121kW v 2,0R a 123kW v 2,5i !!!! Tyto dva model po sobě mám a ty srovnávám!!! CH Á P E Š T O ?????
ty seš opravdu senilacituji, DOSLOVNĚ!!!!!Otázkou je, jaký motor v něm vlastně byl. 2,0 a 2,5 existuje X variant. 2,5 121kW není stejná svým projevem, jako 2,5i 123kw a ani jako 127kW.toto jsi napsal a teď se kroutíš jak zmije a je to houbec platný. kdyby se někdo ptal, jestli mně to ještě baví, tak odpovídám čím dál tím víc, líbí se mi jak s každým dalším příspěvkem Zdeny mektá a koktá a už se v těch nesmyslech utápí...


Reno, doporučím ti fakt do obou resp. všech modelů sednout, svézt a pak piš. Čísla jsou krásná věc.
reagować
Monco
ilość wystąpień16
data registracji13.12.2013
Piątek 11.08.2017 15:15, recenze
Ne vždycky jde o výkon, roli hraje i právě ten subjektivní pocit. Neseděl jsem v Subaru s podobným motorem, ale třeba právě ty Twinsparky se kterými jsi jezdil nejsou proslulé kdovíjak plynulým zátahem. Naopak, dole jsou spíše línější a potom se do toho pořádně obují. Když pak jedeš s motorem s příkladně lineárním zátahem až k omezovači tak ti najednou přijde že to nejede ale ono to tak není. To můžu potvrdit z vlastní zkušenosti. Měl jsem twinspark a teď mám 2.2 JTS a pocity jsou z toho podobné, jen pohled na ručičku rychloměru mě vždy vyvede z omylu

Jinak gratuluji k dlouhodobé spokojenosti ;) 159 je super auto.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 11.08.2017 17:54, RE: recenze
Monco napisał:
Ne vždycky jde o výkon, roli hraje i právě ten subjektivní pocit. Neseděl jsem v Subaru s podobným motorem, ale třeba právě ty Twinsparky se kterými jsi jezdil nejsou proslulé kdovíjak plynulým zátahem. Naopak, dole jsou spíše línější a potom se do toho pořádně obují. Když pak jedeš s motorem s příkladně lineárním zátahem až k omezovači tak ti najednou přijde že to nejede ale ono to tak není. To můžu potvrdit z vlastní zkušenosti. Měl jsem twinspark a teď mám 2.2 JTS a pocity jsou z toho podobné, jen pohled na ručičku rychloměru mě vždy vyvede z omylu Jinak gratuluji k dlouhodobé spokojenosti ;) 159 je super auto.


Ano, jde o vnitřní pocit. Kolega si po rozšrotování Phaetonu 6.0 pořídil V10 5.0 diesel a hrozně si pochvaloval, že to jede daleko líp. Tak se na něho dívám a ptám se, jestli mu jako nejebe. A on že stoprocentně. Stopky do ruky prozradily zhoršení na stovku o téměř tři sekundy. Ale prej "no vono to tak hrozně táhne odspodu":)
A proto říkám, že v mojem světě rozhodují sekundy a metry a kilowatty... City a pocity mám pro jiné příležitosti...


reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Piątek 11.08.2017 19:48, RE: recenze
Reno napisał:
Monco napisał:
Ne vždycky jde o výkon, roli hraje i právě ten subjektivní pocit. Neseděl jsem v Subaru s podobným motorem, ale třeba právě ty Twinsparky se kterými jsi jezdil nejsou proslulé kdovíjak plynulým zátahem. Naopak, dole jsou spíše línější a potom se do toho pořádně obují. Když pak jedeš s motorem s příkladně lineárním zátahem až k omezovači tak ti najednou přijde že to nejede ale ono to tak není. To můžu potvrdit z vlastní zkušenosti. Měl jsem twinspark a teď mám 2.2 JTS a pocity jsou z toho podobné, jen pohled na ručičku rychloměru mě vždy vyvede z omylu Jinak gratuluji k dlouhodobé spokojenosti ;) 159 je super auto.
Ano, jde o vnitřní pocit. Kolega si po rozšrotování Phaetonu 6.0 pořídil V10 5.0 diesel a hrozně si pochvaloval, že to jede daleko líp. Tak se na něho dívám a ptám se, jestli mu jako nejebe. A on že stoprocentně. Stopky do ruky prozradily zhoršení na stovku o téměř tři sekundy. Ale prej "no vono to tak hrozně táhne odspodu":)A proto říkám, že v mojem světě rozhodují sekundy a metry a kilowatty... City a pocity mám pro jiné příležitosti...


Wono, milej Reno, může bejt taky to pravdou, že některý věci holt nemaj lineární průbeh. Jako např. včéra, pokdu jis náhodou sledoval AutoRevue, tak by ses dověděl, že dvě auta (Golf GTI a Golf GTE a ještě smrdlák, Golf GTD či jak???) má každý jiný zrychlení a to GTE (hybrid) má 0-100 mejhorší, ale 0-50 suverénně nejlepší. Wono to bude asi taky wo tomhle trochu. Takže ač ve vejsledku nejhorší, tak pocitově nejlepší. Holt takvý pocity někdy bejvaj.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 11.08.2017 20:08, NČ ZFC hzghnvh. Hjuth
Tak teď budeme srovnávat elektromotor s dieselovým? A tím si vysvětlíme tvoje blábolení? No to je konečná:)
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 11.08.2017 20:42, blablabla blablabla blablabla
Zdeny, kdybys řekl "jéžišmarjá spletl jsem se" tak bys mi tak zavřel hubu, že bych nemohl říct ani popel. Ale tím, jak jsi zabejčenej se jenom shazuješ víc a víc:)
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Sobota 12.08.2017 06:21, RE: blablabla blablabla blablabla
Reno napisał:
Zdeny, kdybys řekl "jéžišmarjá spletl jsem se" tak bys mi tak zavřel hubu, že bych nemohl říct ani popel. Ale tím, jak jsi zabejčenej se jenom shazuješ víc a víc:)


A v čem jsem se spletl? Že prostě 123 jede prostě líp než 121? A to dost výrazně? Já věřím tomu, co mám v ruce, ne papírům. Asi mám zase štěstí na dobrej kus.
A mrzí mě, že ty nejsi schopen pochopit, o čem je řeč. Ale opakovat už se nebudu, evidentně to nepřineslo žádný výsledek.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 12.08.2017 11:39, RE: blablabla blablabla blablabla
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny, kdybys řekl "jéžišmarjá spletl jsem se" tak bys mi tak zavřel hubu, že bych nemohl říct ani popel. Ale tím, jak jsi zabejčenej se jenom shazuješ víc a víc:)
A v čem jsem se spletl? Že prostě 123 jede prostě líp než 121? A to dost výrazně? Já věřím tomu, co mám v ruce, ne papírům. Asi mám zase štěstí na dobrej kus.A mrzí mě, že ty nejsi schopen pochopit, o čem je řeč. Ale opakovat už se nebudu, evidentně to nepřineslo žádný výsledek.


A počkej. Dvoulitr nebo dvouapůllitr?
už jsme slyšeli pět verzí tak v tom mám trochu zmatek. že ty sis zase někam založil brejle?
děti nezlobte dědečka
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1248
data registracji08.09.2009
Sobota 12.08.2017 13:44, RE: blablabla blablabla blablabla
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Reno napisał:
Zdeny, kdybys řekl "jéžišmarjá spletl jsem se" tak bys mi tak zavřel hubu, že bych nemohl říct ani popel. Ale tím, jak jsi zabejčenej se jenom shazuješ víc a víc:)
A v čem jsem se spletl? Že prostě 123 jede prostě líp než 121? A to dost výrazně? Já věřím tomu, co mám v ruce, ne papírům. Asi mám zase štěstí na dobrej kus.A mrzí mě, že ty nejsi schopen pochopit, o čem je řeč. Ale opakovat už se nebudu, evidentně to nepřineslo žádný výsledek.
A počkej. Dvoulitr nebo dvouapůllitr? už jsme slyšeli pět verzí tak v tom mám trochu zmatek. že ty sis zase někam založil brejle?děti nezlobte dědečka


Zbytečně švejkuješ. Rozdíl je mezi všemim 121 a 123. Tak přemýšlej.
reagować
Mirek
ilość wystąpień31
data registracji01.01.2016
Niedziela 13.08.2017 18:16, hodně divná diskuse o AR159...
no Subaru aleže ani za nic,,auto bez ducha,vzhled o ničem,prostě krabice na čtyřech kolech,,koho to vúbec osloví?jsou jiná a lepší auta v porovnání Subaru
reagować
duch
ilość wystąpień57
data registracji16.12.2008
Poniedziałek 14.08.2017 13:27, Kdo dál a výš.
Těšil jsem se na diskuzi ke vzhledově krásné Alfě 159 (dle mého názoru) a místo toho tady jen dva pánové soutěží kdo doplivne dál a dočůrá výš. Co to zkusit někde v soukromí bez obecenstva?
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.