0
powrót
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 Sportwagon

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, servisní náklady, italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.10.2005 09:10, Alfa
Šel bych do Mazdy 626, DiTD. Na tento motor jsem neslyšel žádné negativní reakce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.10.2005 09:20, RE: Alfa
PV napisał:
Šel bych do Mazdy 626, DiTD. Na tento motor jsem neslyšel žádné negativní reakce.
Alfa je slušný auto za dobré peníze, ale s horší kvalitou zpracování a použitých materiálů. Raději si připlatím za koncern VW...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.10.2005 09:53, RE: Alfa
yeti napisał:
Alfa je slušný auto za dobré peníze, ale s horší kvalitou zpracování a použitých materiálů. Raději si připlatím za koncern VW...
No, to je zajímavý názor, co dokáže tradice. Třeba passat B5, B6 má úplně ty samé probémy jako AR 156. O spolehlivosti auto nerozhoduje tolik výrobce, jako komponenty, jenž jsou použity. Passat má ještě choulostivější přední nápravu stejného principu jako Alfa, stejné trubo Garret VNT 15 a stejné váhy vzduchu Bosch. Snad jen vstřikovací systém Bosch PD byl spolehlivějsí, než první generace common-railu (čerpadlo CP1) od stejné firmy. Navíc třeba passatům hnijí víka kufru, což jsem u AR neviděl. Kdybyste řekl připlatím si za Japonce (systémy Denso), neprotestoval bych, ale toto nedává smysl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.10.2005 09:58, 626 DiTD
PV napisał:
Šel bych do Mazdy 626, DiTD. Na tento motor jsem neslyšel žádné negativní reakce.
Nesouhlas. DiTD trpí na poklesy kompresních tlaků - po 200 tisících bývá tento motor hotový, to už koneckonců pravidelně píší i zahraniční periodika věnovaná ojetinám. Dalším problémem je čerpadlo Zexel, což je vlastně kopie Bosch VP 44, o čemž zde již byla řeč. Japonské diesely stojí za to až od nástupu common-railu Denso, čili Mazda6 MZR-CD, Toyota Avensid D4-D. Mazdu 626 ano, ale s benzínem. Jsou pružné a velice úśporné. I s tím 100 kW (2,0i GT) jsem se na delších trasách dostával pod sedm litrů, a to nejsem dobrý řidič s nadání pro plynulou jízdu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.10.2005 18:34, RE: Alfa
Martin Vaculík napisał:
No, to je zajímavý názor, co dokáže tradice. Třeba passat B5, B6 má úplně ty samé probémy jako AR 156. O spolehlivosti auto nerozhoduje tolik výrobce, jako komponenty, jenž jsou použity. Passat má ještě choulostivější přední nápravu stejného principu jako Alfa, stejné trubo Garret VNT 15 a stejné váhy vzduchu Bosch. Snad jen vstřikovací systém Bosch PD byl spolehlivějsí, než první generace common-railu (čerpadlo CP1) od stejné firmy. Navíc třeba passatům hnijí víka kufru, což jsem u AR neviděl. ...
Každopádně jízda s tou alfinou je opravdu požitek,na kterej si vždy vzpomenu.Ten zátah,mlask,mlask.Potom jsem měl půjčenýho golfa IV (96 kw) a zjistil jsem,že je to úplná šunka oproti té alfině.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.10.2005 20:30, Alfa
Alfa má spoustu chyb, ale né víc než třeba zmíněný Pasat nebo Oktávie (nebo jaké koliv jiné auto) Avšak než po dieselu bych se raději poohlídl po benzínu. Nejlepší volba je 2,5 V6, který má famozní výkony, šestistupňovou převodovku a hlavně téměř nekonečnou životnost (samozřejmostí je pravidelný a kvalitní servis) a co víc jeho spotřeba je téměř stejná jako u 2,0Tspark (který je pořád hnán na maximum). Co se kufru týče, tak to je hodně slabá stránka, ale 156 Sportwagon jí bohatě kompenzuje designem. Vždyť slovo Sportwagon přinesla do světa motorismu právě Alfa Romeo s tímto modelem (né jako nová Oktávie, která má jen ten název). A to nejlepší na závěr: JÍZDNÍ VLASTNOSTI zcela v duchu Cuore Sportivo.

Jestli mohu, tak bych Vám poradil, abyste při koupi dal radši o pár tisíc víc a měl pak vystaráno, než po pár dnech ježdění znal všechny členy AR servisu. A pokud chcete podrobnější informace, tak navštivte stránky AR clubu: http://www.alfaromeoclub.cz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 23.10.2005 22:55, Alfa 2.4JTD SW
Nedávno jsem si pořídil toto auto. Po dvou měsících užívání si teď čekám na repasy turba. Další slabinou u 156tky jsou přední ramena. Ty mně v nejbližší době také čekají. Všechno zkrátka jednou odejde s tím se nedá nic dělat. A i když jsem se k tomu motoru choval hodně citilivě, nikdo nemůže vědět co s tím dělal majitel před ním. Rozhodně ale nejsem zklamaný. Za relativně malý peníz jsem dostal výborného mazlíka. Když teď slyším nějaký dieselový čtyřválec, jen se usměju a říkám si že bych takový traktor nemohl. A stejně tak se teď usmívám nad názorem, že nafta a sportovní jízda nejdou dohromady. Pětiválcový diesel má přeci jen něco do sebe. Klasický dieselový klapot není moc zřetelný a při jeho vytočení do vyšších otáček je jeho zvuk symfonie pro uši. Výkon je sice oproti benzínu trochu slabší ale díky vysokému točivému momentu se to bohatě vykompenzuje. Jízdní vlastnosti výborné. Výtečně drží na silnici a zadek relativně poslušně následuje. Pro porovnání třeba s Passatem, o kterém jsem také uvažoval: viděl jsem jednoho před sebou v rychlosti 160 km/h a jsem rád že jsem si ho nakonec nekoupil. Zadní náprava mu totiž při této rychlosti v táhlé zatáčce docela dost nechutně "tancovala", zatímco Alfa seděla jako přibitá. Spotřeba průměrně mezi 6-7 litry na 100 Km. Při 40% v Praze, zbytek ne moc šetřivá (jestli se vůbec dá s tímto autem jezdit šetrně) jízda mimo město. Takže jestli koupit nebo nekoupit? Otázka je asi za kolik a pak taky co od tohoto auta očekáváte. Je to mazel ale o mazlíky se musí člověk náležitě starat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.10.2005 15:37, RE: Alfa 2.4JTD SW
anonym napisał:
Nedávno jsem si pořídil toto auto. Po dvou měsících užívání si teď čekám na repasy turba. Další slabinou u 156tky jsou přední ramena. Ty mně v nejbližší době také čekají. Všechno zkrátka jednou odejde s tím se nedá nic dělat. A i když jsem se k tomu motoru choval hodně citilivě, nikdo nemůže vědět co s tím dělal majitel před ním. Rozhodně ale nejsem zklamaný. Za relativně malý peníz jsem dostal výborného mazlíka. Když teď slyším nějaký dieselový čtyřválec, jen se usměju a říkám si že bych ta...
No nevim. Nesouhlas s tim ze nafta jede podobne jak benzin. Neni mi jasne s jakym benzinovym motorem jste srovnaval 2,4 JTD. Pokud srovname podobne motory (stejny objem, vstrikovani, turbo-bez turba atd.), tak nevim o zadnem naft. motoru ktery by byl co se tyce vykonu lepsi nez benzin. Samozrejme spotreba mluvi zase ve prospech nafty. U obou je neco.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.10.2005 09:51, ALFA 156
Jezdil jsem v alfach 147GTA,156 2,0JTS,1,9 multijet 103KW,
a posledni 156 sportwagon 2,4JTD,nechvalim vysoky posaz za volantem,velke prenaseni razu do rizeni,spatny rejd
tam kde sem se otocil s normalni autem jsem s alfou musel na dvakrat
rozhodne se s nim lehce naparkuje,spis se musi nadjet jak s nakladekem,
Jinak desing je super a vysoka ochrana proti korozi tu maji podle me lespi nez nemci atd.Jinak zvuk motoru 2,4JTD byl super
vykon 110Kw taky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 31.10.2005 18:33, AR 156 Sportwagon
Jsem spokojeným majitelem Sportwagonu 2,4 JTD. Mám najeto 230 000 km mám vše původní. Motor bez problémů. Jezdím poctivě na prohlídky . Vlastně měl jsem jednu záruční závadu a to výměnu převodovky po 60 000 km. Je to již moje druhá 156 a určitě další auto bude opět Alfa. Alfa je prostě srdeční záležitost a buď to tak je nebo není.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 08.11.2005 09:43, Alfa Romeo 156
Mám velký zájem pořídit si Alfu 156, sedan, vzhledem ke spotřebě bych raději přivítal naftovou verzi, rozmýšlím se tedy mezi obsahem 1,9 a 2,4. který z těchto typů je méně poruchový a méně náročný na servis. Děkuji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.01.2006 08:52, RE: Alfa Romeo 156
Franta napisał:
Mám velký zájem pořídit si Alfu 156, sedan, vzhledem ke spotřebě bych raději přivítal naftovou verzi, rozmýšlím se tedy mezi obsahem 1,9 a 2,4. který z těchto typů je méně poruchový a méně náročný na servis. Děkuji
Dobrý den všem, já jsem si před 4mi roky AR 156 pořídil-téměř novou. Jezdím dost svižně a najedu hromadu kilometrů. AR jsem pořídil, protože se mi líbila, ale po zkušenosti musím nerad uznat, že je to auto vyrobené hodně ledabylou rukou a použité materiály (na podvozek apod tech součásti) naprosto neodpovídají cuore sportivo. Bohužel vše odchází o polovinu dříve než u konkurence. Po 2 letech provozu mě začala zlobit elektronika a elektrika,takže jsem často byl v servisu, aby toho nebylo málo, musel jsem měnit velkou část podvozkových součástí-odešly mi i poloosy. Motor po 80 000km začal spotřebovávat olej cca 0,6l/1000km. Na doporučení jsem se auta zbavil. Po několika měsících mě kontaktoval jeho nový majitel a vyhrožoval soudy-odešlo turbo a čerpadlo. Alfa měla i své výhody-byla pěkná a uměla jet velmi svižně, nicméně daní za tyto vlastnosti je až přihlouple drahá údržba, nespolehlivost a nepohodlné poskakování. Navíc kdo bude jezdit s alfou rychle tak se nedoplatí, jelikož kromě spotřeby bude platit neustále odcházející součástky. Podobnou chybu pravděpodobně už neudělám. jak jsem napsal alfa má své, ale je to ledabyle zpracované auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.01.2006 00:45, RE: Alfa Romeo 156
Bydžovský napisał:
Dobrý den všem, já jsem si před 4mi roky AR 156 pořídil-téměř novou. Jezdím dost svižně a najedu hromadu kilometrů. AR jsem pořídil, protože se mi líbila, ale po zkušenosti musím nerad uznat, že je to auto vyrobené hodně ledabylou rukou a použité materiály (na podvozek apod tech součásti) naprosto neodpovídají cuore sportivo. Bohužel vše odchází o polovinu dříve než u konkurence. Po 2 letech provozu mě začala zlobit elektronika a elektrika,takže jsem často byl v servisu, aby toho nebylo málo, m...
Dobrý den
Jestli můžu reagovat za první co je to svižná jízda ? Na našich silnicích ?
Jezdím hodně ale svižnou jízdu si vzhledem ke stavu našich silnic, dálnic , sníženému podvozku, přehledu o cenách náhradních dílů a přirozenému soucitu s autem po čem vlastně musí jezdit moc neužívám, ale když už se najde kus slušnýho asfaltu s pár zatáčkama jen málo běžných aut se bude schopný za alfou udržet natož ji předjed. Otázka jestli podvozek a použité materiály odpovídají nebo neodpovídají pojmu cuore sportivo je u nafťáku naprosto bezpředmětná u benzínu jsou jízdní vlastnosti a podvozek v základu na velmi slušné úrovni, v originál snížené verzi sport vinikající, kompletní sportovní sníženej podvozek KW (tlumiče, prožiny) se dá pořídit za cca 18.000,-
Jinak co se týká přihloupě drahé údržby _ kompletní nová ramena na předku horní 1700,- Spodní 4500,- u žádnýho auta jsem ramena ještě neměnil většinou se mění jen silembloky ceny silembloků ramen tedkom z hlavy nevím cca 5000,. kompet ? kompletní sada sport.PU silembloků Powerflex na celý auto vijde na cca 18000,- ale to už je pro nadšence, čepy řízení P,L 418,- stabilizátor 700,- tyč zadního stabil. 560,- přední tlumič 1800,- zadní 2650,- ložisko kola s nábojem předek 1083,- brzd. kotouče přední větrané 1361,- zadní 758,- .Porovnejte třeba s oktavkou nebo Pasatem. Co se týká opotřebení podvozkových částí ve většině případů je přímo úměrné stavu vozovek na kterých se pohybujete a hlavně přizpůsobení jízdy tomuto stavu . Mám zkušenosti s Citroenem a VW a nějak sem si nevšim dvakrát rychlejšího opotřebení u Alfy. To samé platí u homokineťáků na poloosách většinou praskne manžeta .(otázka stokorun) a voda a nečistoty udělají své.
Nejkrásnější je závěr Vašeho příspěvku auto začně žrát olej jak šílený tak ho prodám a hodím to na někoho jiného , už vím po kom nakupuju auta ! Skoro každou alfu sem záhy po nákupu zgenerálkoval a další problémy nebyly . Turbo na 156 je od Garretu což je hodně slušná firma a většinou vydrží podstatně víc než 80000km a mimochodem ,je i ve většině aut která tady s turbem jezdí. Otázka zvýšené spotřeby oleje mohla být způsobena právě poškozeným turbem , prasklými kroužky a pod. (nic z toho se většinou nerozbije samo od sebe) což by neměl být problém hned v začátku diagnostikovat. Ruku na srdce pojmy jako ohřát motor tj. pomalou jízdou dosáhnout provozní teploty olejů, po (svižné) jízdě nechat po zastavení vozu trochu ochladit turbo volnoběhem a pod. Vám moc neříkají.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.02.2006 20:22, RE: Alfa Romeo 156
Laďa napisał:
Dobrý den
Jestli můžu reagovat za první co je to svižná jízda ? Na našich silnicích ?
Jezdím hodně ale svižnou jízdu si vzhledem ke stavu našich silnic, dálnic , sníženému podvozku, přehledu o cenách náhradních dílů a přirozenému soucitu s autem po čem vlastně musí jezdit moc neužívám, ale když už se najde kus slušnýho asfaltu s pár zatáčkama jen málo běžných aut se bude schopný za alfou udržet natož ji předjed. Otázka jestli podvozek a použité materiály odpovídají nebo neodpovídají pojmu cuore...
mate pravdu lado,taky mam alfu156 a jsem s ni naprosto spokojenej.pri koupi jsem nechal udelat jen beznou udrzbu jako treba rozvody,brzdy a jinak nic a to si dosyta uzivam jejiho sportovniho potencialu.kdyby lidi nebyly takovy prasata,tak by vedely,ze alfa je super auto.pro vas,ktery nad ni uvazujete,nevahejte a nedbejte rad druhych-s pozdravem alfista
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 25.06.2006 18:05, Dotaz
Mám dataz na koupi vozu Alfa Romeo 156.
Ročně najedu něco kolem 25 000 km. Proto bych chtěl poradit, jaký motor zvolit. Benzínové mají sice vyšší spotřebu, naftovým motorům nesvědčí zimní startování, mají vyšší povinné ručení a při poruše turba se můžou celkem slušně prodražit. Proto bych chtěl znát názor na koupi motoru 1,6TS, 1,8TS, 1,9 JTD a 2,4 JTD. Cenová relace při koupi vozu je 250 000. Popř poraďte jiný vůz za stejnou cenu.
Děkuji
Petr
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 22.07.2007 16:12, 306 1,9: ;
nevíte někdo proč mi ta 306 špatně startuje ? po startu to chcytne tak na 3 válce a hulí to bilej dým ,někdy se to chztne samo a někdy po sešlápnutí plynu a pak to jede normálně. vstřikovače jsou v pořádku a potrubí také, motor má najeto 157 tis a v zimě startuje bez problemu. a nikde není vidět že by pídíla nafta. díky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 02.07.2008 00:19, RE: Alfa Romeo 156
Laďa napisał:
Dobrý den
Jestli můžu reagovat za první co je to svižná jízda ? Na našich silnicích ?
Jezdím hodně ale svižnou jízdu si vzhledem ke stavu našich silnic, dálnic , sníženému podvozku, přehledu o cenách náhradních dílů a přirozenému soucitu s autem po čem vlastně musí jezdit moc neužívám, ale když už se najde kus slušnýho asfaltu s pár zatáčkama jen málo běžných aut se bude schopný za alfou udržet natož ji předjed. Otázka jestli podvozek a použité materiály odpovídají nebo neodpovídají pojmu cuore...
Dobry den
Mohl byste mi poradit chtel bych jsi koupit alfu 156 sportyvagon rv.2004 s motorem 1,9jtd jestli mate zkusenosti nebo informace o tom voze byl bych vam vdecny dekiji za odpoved
reagować


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.