Roman Janeček napisał:
Nevíš o čem mluvíš. Nechci se tu bít za zastánce Primer, ale když jsi řekl, že jízda v Primeře je nuda, tak jsi bohužel další jouda co ví kulový o autě a kope do něj. Primera má sportovní podvoze s víceprvkem vzadu (kolik evr. aut to má), motory se rádi vytáčí a ta pravej zátah začíná od 4000ot/min, díky tomu tě např. taková Primera 2,0, 102kw znatelně zatlačí do sedačky ještě ve 180km/h, v zatáčkách sedí jak přibitá a je radost jí řídit - to podtrženo vysokou spolehlivostí a nízkou spotřebou, ...
PRIMERA 1,5 je nudna. oproti ni je moje 1,6 proste lepsi. a to jsem zkusil. kdybych dal do sve 145ky 2,0 TS jakoze se tam dava a ma stejnej vykon tak budu mit stejny zaztitky. porovnavam vykon/obsah motoru/pocit z jizdy atd. proste pro me alfa 145, pro tebe nissan primera. nevycitam, neurazim. proste pro me je to auto nezajimavy stejne jako pro tebe to moje. chapes? ja mam 120 koniku v 1,6 a to je hodne dobry kdyz uvazim hmotnost auta kolem 1200kg. proste je to vzruseni, rozhofdne se neobavam dojedu-nedojedu to ne. kdyby to bylo tak ze bych se bal tak bych si taky koupil neco jinyho. ale proste neni duvod. shrnu. alfa je super, krasna, doda ti pocit vyjimecnosti, libi se vsem okolo, libi se me, pokazde kdyz nasedam tak se tesim az otocim klicem. vratis se detskych let a litas po silnicich jak malej jarda. proste tohle auto v sobe ma neco, co v tobe vytvori obrovsky pouto, takova srdcova zalezitost.... musis zkusit a jezdit.... fakt pak zjistis ze ikdyz jsou japonci asi fakt nejlepsi tak ti i pres to stoji za to jezdit alfici...